X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עיני המשקיעים ימשיכו היום להיות נשואות לעבר אירופה, לאחר התוכנית שהוצגה אמש בבריסל פורסם נתון הצמיחה בארה"ב לרבעון השלישי - 2.5%, בהתאם לתחזיות של האנליסטים
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

המסחר בוול סטריט צפוי להיפתח היום (ה') כשהחוזים העתידיים מאותתים על עליות, לאחר הנעילה החיובית אמש. זאת, לאחר ההכרזה אמש בבריסל על הסכמות באשר לתוכנית הכוללת לפתרון משבר החוב. בזירת המאקרו התפרסמו היום נתוני התמ"ג לרבעון השלישי לשנה. היום צפויות לפרסם מספר חברות את דוחותיהן הכספיים, ביניהן חברת התעופה לופטהאנזה, מוטורולה מוביליטי ומוטורולה סולושנס.
"אני לא חושב שמנהיגי גוש האירו מתלבטים יותר. היה מתח וקונפליקט, אבל נראה שכל האנרגיה הזו מתמקדת כעת בשלוש-ארבע נקודות שהם הסכימו עליהן", אמר מייק לנהוף, כלכלן בכיר בבית ההשקעת ברואין דולפין בלונדון.
כאמור, עיני המשקיעים ימשיכו היום להיות נשואות לעבר אירופה, שם החדשות מפסגת האיחוד האירופי אתמול הפיחו רוח בשווקים ומשכו את וול סטריט לעליות בסיום המסחר. הלילה הסתיימו הדיונים הקדחתניים בפסגת האיחוד האירופי בבריסל עם שלושה סיכומים מרכזיים: "תספורת" של 50% למחזיקי האג"ח של יוון, הזרמות הון לבנקים כדי שיוכלו להתמודד עם ההפסדים וכן הגדלת קרן הסיוע (EFSF) לטריליון אירו. נשיא צרפת ניקולא סרקוזי מסר כי ההיקף הכולל של התוכנית יגיע ל-1.4 טריליון אירו.
אתמול דיווח ה"וושינגטון פוסט" כי הדמוקרטים בסנאט האמריקני דוחקים בוועדת-העל (Super committee) לקבל עסקה להורדת חוב של 2.5-3 מיליארד דולר, שתכלול מסים חדשים בסכום של 1.3 מיליארד דולר. התוכנית הוצגה בפגישה של ועדת העל אתמול, ומדובר בפעם הראשונה שהוצגו מספרים ממשיים. אולם, ההצעה נדחתה על-ידי הרפובליקנים, כך אמר מקור בקונגרס. (לסיפור המלא)
בזירת המאקרו: פורסמו נתוני התמ"ג
היום פורסם נתון הצמיחה בארה"ב לרבעון השלישי, אשר עומד על 2.5% בהתאם לתחזיות של האנליסטים. הסיבה העיקרית לעליה המרשימה ביחס לרבעונים הקודמים הינה תוצאות חיוביות בשווקים ונתוני מאקרו שהפתיעו לטובה. בעקבות ההודעה החוזים בוול סטריט רושמים עליות של 2.6%.
בנוסף, התפרסמו נתוני הדרישה לדמי אבטלה בשבוע החולף. המספרים עמודים על 402 אלף, לעומת 403 אלף בשבוע שעבר.
עונת הדוחות נמשכת, אקסון מוביל עלתה ב-41%
היום ידווחו במסגרת עונת הדוחות מספר חברות, ביניהן חברת התעופה לופטהאנזה, מוטורולה מוביליטי ומוטורולה סולושנס.
חברת אלווריון, הפועלת בתחום של רשתות תקשורת 4G בגישת פס רחב BWA, הודיעה אתמול כי מדינת Jalisco (ג'אליסקו) אשר במקסיקו פרסה את eJalisco - רשת תקשורת מבוססת WiMax, הכוללת את פתרון BreezeMax של אלווריון. בעקבות ההודעה זינקה המניה במסחר בת"א.
מניית טבע תמשיך לרכז היום עניין ברקע דיווחים כי התרופה של המתחרה ביוג'ן לטיפול אוראלי בטרשת נפוצה, ה-BG-12, גרמה לירידה של 44% עד 51% בהתקפים השנתיים לעומת כ-29% ירידה לתרופת הדגל של טבע, הקופקסון. ועוד היום: מנהל המזון והתרופות האמריקני (FDA) עומד להקשיח את התנאים לקבלת אישור על תרופות גנריות, "הלחם והחמאה" של טבע, בין היתר מדללי דם. ההחלטה באה בעקבות תלונות שהתקבלו על כך שיש גרסאות גנריות שלא אפקטיביות כמו תרופות המקור.
DSPG תמשוך עניין לאחר שדיווחה היום כי סיימה את הרבעון השלישי עם ירידה של 26% בהכנסות ל-48.4 מיליון דולר, והפסד מתואם של 4 סנט למניה. החברה הודיעה כי היא מורידה את תחזית ההכנסות לרבעון הרביעי ל-34-38 מיליון דולר ומאיצה את תוכנית ה-buy back שלה. החברה מורידה את תחזית ההכנסות השנתית ל-190-194 מיליון דולר.
ענקית מוצרי הנקיון, ההגיינה והבריאות, פרוקטר אנד גמבל, דיווחה היום על גידול של 8.9% בהכנסות לרמה של 21.92 מיליארד דולר ברבעון האחרון. בשורה התחתונה דיווחה החברה על רווח נקי של 3.02 מיליארד דולר, 1.03 דולר למניה, ברבעון, לעומת רווח של 3.08 מיליארד דולר ברבעון המקביל.
חברת הנפט אקסון מוביל דיווחה היום כי רווחיה לרבעון עלו ב-41% - ל-10.33 מיליארד דולר, או 2.13 דולר למניה, לעומת 7.35 מיליארד דולר או 1.44 דולר למניה, ברבעון המקביל אשתקד.
גוגל תרכז עניין, לאחר שהיום דיווח אתר בלומברג כי ענקית החיפוש הוציאה כ-1.44 מיליארד דולר מתחילת שנת 2011 לטובת רכישת חברות.
חברת ויזה דיווחה לאחר סיום המסחר אמש כי הרווח הנקי שלה לרבעון הרביעי היה 1.27 דולר, לעומת 1.06 דולר ברבעון המקביל אשתקד. הכנסותיה עמדו על 2.38 מיליארד דולר, לעומת 2.12 מיליארד דולר בשנה שעברה. החברה הודיעה כי היא תגדיל את הקנייה העצמית של מניותיה במיליארד דולר.

תאריך:  27/10/2011   |   עודכן:  27/10/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 וול סטריט
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
וול סטריט צפויה להיפתח בעליות; התמ"ג: 2.5%
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
ביהמ"ש העליון דחה את בקשתו של וולוך לערער על הטלת הקלון, בעקבות הרשעתו בהפרת אמונים ובמסירת ידיעה כוזבת    ג'ובראן: וולוך ניצל את מעמדו כדי להטעות את רשויות המדינה
יפעת גדות
גורמים רשמיים אומרים כי 1,650 איש נפצעו במהלך רעידת האדמה    מאות אנשים עדיין נעדרים תחת הריסות הבניינים
איתמר לוין
בעקבות עתירה לבג"ץ נגד מינויו של איתמר שמעוני, יתבקש הדירקטוריון לשקול את הדחתו לנוכח הממצאים שעלו בחקירת המשטרה בדבר הפגמים שנפלו במינוי
מירב ארד
גידול של 15% במספר היוצאים לחופשת סקי    היעדים הפופולריים: אישגל באוסטריה וסלה רונדה שבאיטליה, ואל טורנס בצרפת וסן מוריץ בשווייץ    חופשת סקי בת שבוע תעלה בין 3,400 ל-6,500 שקלים
יפעת גדות
הדיקטטור העירקי לשעבר התלונן בפני גורם רשמי כשנאמר לו כי יידרש חודש כדי לתלות את כתב האובזרבר בן ה-31 לאחר משפטו    דרש שההוצאה להורג תתבצע מוקדם יותר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il