X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
תהיה אחראית על הובלת האסטרטגיה השיווקית ב-107 מדינות (CEEMEA) ובהן ישראל
▪  ▪  ▪

סופי בלום, מנכ"לית פרוקטר אנד גמבל ישראל ומייסדת מרכז החדשנות של פרוקטר אנד גמבל בישראל , IHI –Israel House of Innovation P&G - מונתה בימים אלה, על-ידי נשיא החברה העולמית, בוב מקדונלד , לסגנית נשיא לשיווק אזורי, ולמובילה האזורית של האסטרטגיה השיווקית באזור CEEMEA– הכולל את אזור מרכז ומזרח אירופה, אפריקה והמזה"ת כולל ישראל. בתפקידה החדש תוביל סופי בלום את הפעילות השיווקית ב-107 מדינות. בנוסף, תוסיף בלום להוביל בהצלחה את מרכז החדשנות הישראלי – IHI .
"המינוי מסמל הכרה אמיתית בתוצאות האיכותיות של הפעילות הישראלית שלנו", מציינת סופי בלום. "השנה אנו חוגגים עשור להובלת הפעילות המצליחה בישראל. במהלך עשור זה שילשנו את מספר המותגים המשווקים בישראל ואת היקף העסקים. בנוסף, רבים מה"טאלנטים" הישראלים תופסים יותר ויותר, עמדות בכירות בפרוקטר אנד גמבל בישראל ובמדינות רבות בעולם.
"במקביל, המרכז לחדשנות לאיתור טכנולוגיות חדשניות עבור מטה החברה בחו"ל, שהקמנו בישראל לפני ארבע שנים, הפך ל"חממה" משמעותית של חדשנות מצליחה עבור הארגון ובמסגרתו מתקיימים שיתופי פעולה עם גורמי חדשנות רבים בישראל, ביניהם: הסכם מחקר מבין הבודדים בעולם עם האוניברסיטה העברית בירושלים; שת"פ בין פרוקטר אנד גמבל העולמית וחברת טבע בתחום ה- OTC ; שת"פ בין המותג דורסל לבין חברת Powermat הישראלית המפתחת טכנולוגיות הטענה אלחוטיות, הסכם עם המדען הראשי לישראל וחברות IT ועוד. "
בתוך כך, הודיעה בלום על שורה של מינויים חדשים במשרדים הישראלים, תחת הנהגתה:
- גב' אלנה קודרישובה ( Elena Kudryashova ), מונתה למנהלת הפעילות של P&G ישראל. קודרישובה הצטרפה לפרוקטר אנד גמבל בשנת 1996 וניהלה בהצלחה קריירה בינלאומית בפיתוח עסקי ושיווקי במספר קטגוריות, ביניהם – חיתולים, היגיינה נשית, קטגורית טיפוח ויופי וקטגורית מוצרי הבית. קודרישובה פעלה עד כה ברוסיה, ג'נבה ובמטה החברה העולמי בסיניסינטי.
- גב' רבקה קהתRebecca Kehat) ), מונתה לעמוד בראש קבוצת השיווק של P&G ישראל. רבקה הצטרפה לפרוקטר & גמבל ישראל לפני עשר שנים כמנהלת מותגי פמפרס ופנטן. בשלוש השנים האחרונות ניהלה מותגים גלובליים שונים של P&G בהנהלת החברה באירופה. בתפקידה זה, הייתה אחראית לפיתוח ויצירת אסטרטגיות שיווק גלובליות, מינוף מדיה חברתית לצורותיה השונות, ופיתוח כלי שיווק סלולריים ודיגיטליים.
אודות פרוקטר אנד גמבל :
פרוקטר אנד גמבל נוגעת ומשפרת את חייהם של 4.4 מיליארד איש ברחבי העולם עם סל מותגים איכותי ואמין. המותגים המובילים בחברה כוללים את : פמפרס, טייד, אריאל, אולווייז, פנטן, מאך 3, פיירי, לנור, קרסט, אורל-בי, דורסל, ג'ילט, בראון, וולה, הד אנד שולדרס ועוד.
עם משרדים בכ-80- מדינות , מותגי פרוקטר אנד גמבל מוצעים ביותר מ-180 מדינות ברחבי העולם .
[קישור]

תאריך:  28/11/2011   |   עודכן:  28/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סופי בלום מונתה לסגנית נשיא לשיווק אזורי ב-P&G
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניר נאדר
מנכ"ל ארגון העובדים מען, אסף אדיב, יעמיד היום בפני ועדת הכנסת לעובדים זרים את הצורך להפסיק לאלתר את ייבוא העובדים מחו"ל לחקלאות דבר שיביא ליצירת אלפי מקומות עבודה בפריפריה. ארגון העובדים מען שילב מאז שנת 2005 אלפי עובדות ישראליות בענף החקלאות. ברשות הארגון אלפי שמות של נשים שזמינות לצאת לעבודה באופן מיידי
שלי פלדמן
ד"ר דוד שטרית, מנהל מערך הריאות ומומחה לשחפת במרכז הרפואי "מאיר": "בדיקת מעבדה חדשה יכולה לקדם את האבחון של שחפת סמויה בחולי איידס ונשאי HIV"
אייל מדינה
מרכז התמחות Matrix DBA, חתם על הסכם לייצוג פתרון EZManage SQL לניהול בסיסי נתונים בסביבת Microsoft SQL Server של חברת DBA Services
אייל מדינה
OpenShift PaaS משלבת טכנולוגיות JBoss Tools, Jenkins ו- Maven, ומאפשרת למפתחי ג'אווה לקודד, לבנות, לפרוס ולהתרחב בענן
סיגל איל
הנהלת ניסאן העולמית הודיעה אמש למנכ"ל קבוצת קרסו מוטורס, איציק וייץ, על דירוגה של הקבוצה במקום הראשון מבין 40 מדינות שהתמודדות על התואר הנכסף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il