X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
התוכנית האסטרטגית החדשה של אלווריון צפויה לייצר שולי רווח תפעולי של 5% על בסיס Non-GAAP ושמירה על היקף מזומן של כ-65 מיליון דולר עד סוף 2012
▪  ▪  ▪

וושינגטון הבירה, ארה"ב – 15 בדצמבר, 2011 – חברת אלווריון ( נאסד"ק: ALVR), הספקית המובילה בעולם לרשתות תקשורת 4G בגישת פס רחב אלחוטי, הודיעה על יישום תוכנית אסטרטגית המגדירה יעדים עסקיים שצפויים לייצר שולי רווח תפעולי של 5% לפחות על בסיס Non-GAAP ותזרים מזומנים חיובי. לאחר הוצאות הוניות ותשלומי ריבית, צופה החברה כי היקף המזומנים יעמוד על סכום של כ-65 מיליון דולר עד סוף 2012, בדומה לסכום הצפוי לסוף 2011.
על-פי התוכנית החדשה, יעלה יעד שולי הרווח הגולמי על בסיס Non-GAAP עבור 2012 לרמה של 45%, כאשר היעד להוצאות תפעוליות נמוך מ-40% מההכנסות. לאור התחזית המאקרו-כלכלית, מבססת ההנהלה את התוכנית על רף הכנסות של 195-185 מיליון דולר עבור 2012, הכוללת הכנסות בהיקף של כ-25 מיליון דולר ממוצרי ווייביון.
הקצאת המשאבים לתוכנית תתן עדיפות להשקעה בתחומים הצפויים להיות פחות מושפעים מתנאי הכלכלה הגלובלית, תתמקד בתחומים בהם מסוגלת אלווריון לספק ערך מוסף משמעותי ללקוחות, תפחית או תדחה השקעה בתחומים הצפויים להיפגע מגורמים מאקרו-כלכליים, ותעשה שימוש במשאבים בצורה היעילה ביותר על-ידי פישוט הארגון ומיזוג פרויקטי הפיתוח של אלווריון וווייביון.
אלווריון מתכוונת למקד את ההיצע שלה עבור ספקיות תקשורת סלולר בפתרונות קיבולת וכיסוי, כמו Wifi offload ומערכות אנטנות במודל DAS להפחתת העומס על רשתות WiFi, במטרה לשפר את ביצועי רשתות התקשורת מבוססות 3G ו-4G. עבור ספקיות גישה לאינטרנט אלחוטי בפס רחב (BWA) באיזורים כפריים ובשווקים מתעוררים, ספקיות שירותי אינטרנט אלחוטי (WISPS) ורשתות פרטיות בשוקי יעד ורטיקליים, מתכוונת אלווריון לספק סל פתרונות רחב, במגוון טכנולוגיות, באמצעות תדרים המצריכים רשיון, ותדרים שאינם מצריכים רשיון.
סל הפתרונות של אלווריון יכלול פלטפורמה מבוססת 4G RANופתרונות WiFi למתחמים חיצוניים עבור ספקיות תקשורת. היישומים עבור הפתרונות בטכנולוגיות מרובות יכלול פתרונות גישה לאינטרנט בפס רחב ללקוחות פרטיים וארגוניים, WiFi עירוני, ערים חכמות (מעקב בוידאו, בקרת תנועה וכיו"ב), קמפוסים סגורים (קישוריות למגזר העסקי, החינוכי, שירותי הבריאות והאירוח), ויישומים ייעודים לשווקים ורטיקליים כמו תשתיות, נפט וגז.
עידכון לרבעון הרביעי 2011
דוחות אלווריון לרבעון הרביעי יכללו את התוצאות מרכישת ווייביון בנובמבר 2011. ההנהלה צופה כי ההכנסות עבור הרבעון הרביעי יסתכמו בטווח של 44-42 מיליון דולר. ההפסד במונחי GAAP צפוי להסתכם בטווח של 0.03$-0.04$ דולר למניה.
יעד רווח תפעולי
מעבר ל-2012, בטווח הארוך מכוונת אלווריון ליעד תפעולי עם צמיחה של 20%-15% בהכנסות לשנה, שולי רווח גולמי של 45% לפחות, שולי רווח תפעולי על בסיס Non-GAAP של 10%, ותזרים מזומנים חיובי יציב לאחר הוצאות על הון והחזר חובות.
המשך../
ערן גורב, נשיא ומנכ"ל אלווריון, אמר: "יש לנו מידה רבה של ביטחון בתוכנית האסטרטגית הזו, והטמעתה תאפשר לנו לקחת חלק באופן מלא בתחומי צמיחה חדשים, ולנצל את משאבי החברה בצורה יעילה יותר.
"בעוד אנו עורכים תכנון מחדש של חלק מהמשאבים, המבוסס על תחזיות צמיחה עתידיות, נמשיך להיות מחוייבים למתן מענה לצרכי לקוחותינו והבטחת השקעותיהם בפתרונות אלווריון. בכוונתנו לעשות זאת באמצעות שילוב חכם בין פעילויות פיתוח פנימיות המוגברות על-ידי שיתופי פעולה אסטרטגיים. תוכניתנו כוללת גם התייחסות לעובדה כי התחזיות לטווח הקרוב עבור איזורים מסויימים עלולות להיות מושפעות על-ידי גורמי מאקרו, גם לגבי פלחי שוק אטרקטיביים באופן כללי.
"השמירה על מאזן חזק חשובה לאלווריון, ואנו צופים לסיים את שנת 2011 עם יותר מ-65 מיליון דולר במזומנים ושווי מזומנים, לאחר הוצאות הקשורות בעסקת הרכישה של ווייביון ועלויות נוספות. מטרת התוכנית שלנו ל-2012 היא לשמר תזרים מזומנים תפעולי חיובי, אשר גם לאחר הוצאות הוניות והחזרי ריבית הקשורים לרכישה, יאפשר לנו גמישות פיננסית משמעותית הדרושה להשגת מטרותינו לטווח הארוך.
"גישתנו האסטרטגית החדשה - לספק פתרונות במגוון רחב של טכנולוגיות הנמצאות בצמיחה, בפלחים שנבחרו בקפידה מתוך שוק התקשורת האלחוטית בפס רחב - תאפשר לנו לשפר בצורה דרמטית את ביצועינו, וליצור ערך משמעותי עבור ציבור המשקיעים", סיכם גורב".

על אודות אלווריון
אלווריון (נאסד"ק: ALVR) היא ספקית של פתרונות פס רחב אלחוטיים העונים על צרכי הקישוריות, הקיבולת והכיסוי של ספקיות שירותי טלקום, ערים חכמות, שוק האבטחה ולקוחות ארגוניים. הפתרונות החדשניים של אלווריון מבוססות על טכנולוגיות מרובות. www.alvari
תאריך:  15/12/2011   |   עודכן:  15/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 סלולר
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חברת אלווריון הודיעה על יעדים ל-2012
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רוית שמעוני
חג החנוכה כבר ממש כאן, ומלבד שפע ההטבות וההנחות למופעי ואירועי החג הרבים, מועדון "בהצדעה" מפנק אתכם גם במחיר מוזל למגוון ספרי קריאה, ביריד הספרים הייחודי של 'ידיעות ספרים'.
אלט שי
במסגרת פרויקט יוקרתי של נאט"ו בנושא הערכות לחירום
איתן שם טוב
חברת "נטלי" החלה לשלב עובדים בעלי מוגבלויות במוקדי השירות והמכירה ברחבי הארץ כחלק מחזונה לקידום שיוויון הזדמנויות בתעסוקה. יוזמה משותפת של נטלי ורשת "הקרן למפעלי שיקום"
סיגל איל
הגלריה החדשה לאמנות עכשווית "גרנד "ART תיפתח ביום חמישי, 29.12.11 בשעה 19:00 תערוכה חדשה, בה יוצגו עבודות וידאו, צילום, ציור, פיסול ומיצבים שעוסקים במושגים קניון - סביבה, מעטפת, תכולה וצריכה בהיבטים גיאוגרפיים, חברתיים ופוליטיים. הכניסה חינם
דוברות משרד הבריאות
התבצע בבתי מרקחת ובבתי מסחר במזרח ירושלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il