X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הדלקת נרות, 'חג שמח עם דוד קופטש', 'על הדרך – כרמל' - ספיישל טיולים לחנוכה במלאת שנה לשריפה בכרמל בהגשת העיתונאי איתי ורד, 'גיבור מקומי', תוכנית מיוחדת לחנוכה בשני חלקים בהגשת אייל שכטר, ערב שידורים חגיגי לציון 75 שנים להיווסדה של התזמורת הפילהרמונית, 'טרמינל תרבות', תוכנית ספיישל מיוחדת לסיכום שנת 2011 בתרבות ובבידור בהגשת עמית קוטלר ועוד
▪  ▪  ▪

הערוץ הראשון מציג לוח שידורים מיוחד הכולל מגוון ספיישלים מיוחדים לרגל חג החנוכה.
מדי יום בשעה 15:30 תתקיים 'הדלקת נרות', בכל פעם תתקיים הדלקת הנרות במקום שונה ברחבי הארץ, במסגרת שידורי הילדים והנוער של הערוץ הראשון.
יום שלישי, 20/12, יתקיים בסימן הכרמל, בשעה 16:25 תשודר התוכנית 'חג שמח עם דוד קופטש', תוכנית נוספת בסדרת לחגים ולמועדים של מחלקת הילדים והנוער. במסגרת התוכנית פוגשים עדי ושקד את הדוד המיוחד שלהם, גיל קופטש, בכפר החשמונאי שליד מודיעין שם הם נקלעים למסע מופלא לתקופת המכבים. בנוסף, הילדים וקופטש מתגייסים למבצע ריגול בשרות יהודה המכבי ומוצאים דרכים מיוחדות לעזור לו למרוד ביוונים ולהתגבר על צבא עצום וחזק שכולל
גם פילי מלחמה. משימה נוספת היא הפקת שמן זית עבור מנורת בית המקדש שלאחריה הם מתבשרים על תבוסת היוונים וחנוכת המזבח. המסע הקסום בא לסיומו בהדלקת נרות ובזלילת סופגניות.
בשעה 20:15 הדלקת 'נר ראשון' עם אנשי מכבי האש לציון שנה לאסון הכרמל.
מייד לאחר מכן בשעה 20:30 תשודר תוכנית הטיולים המיוחדת 'על הדרך- כרמל' ספיישל חנוכה במלאות שנה לשריפה בכרמל בהגשת איתי ורד. התוכנית מציעה אפשרויות בילוי בכרמל, לצד מפגש עם האנשים שחיים את המקום בכל ימות השנה.שנה לאחר שסיקר את השריפה הגדולה והקשה בתולדות המדינה, חוזר ורד לראות את ה"ההר הירוק" פורח, מלבלב ומלא אפשרויות בילוי לכל המשפחה. מדריך הטיולים ערן סער לוקח את איתי לנחל אלון. לצד האורנים המתחדשים והאלונים משגשגים אפילו הסתוונית פורחת במלוא הדרה, והמעיינות זורמים לאחר הגשם.
בקיבוץ עין כרמל איתי פוגש את האמן מאחורי פארק הפסלים הענקיים "בזלטון",כמו גם אמנים מרתקים אחרים שהתקבצו במתחם סדנת האמנויות הצבעונית במקום.
בפארק האטרקציות החדש "ים כרמל" שביער עופר איתי לא מוותר על-אף מתקן, ועושה את הפסקת האוכל במסעדת "הבית" שבעין חוד –מסעדה של משפחה כריזמטית, שמתמחה באוכל ערבי אותנטי. לבסוף איתי בודק מה שלום החיות ב"חי בר". שנה לאחר השריפה שאיימה לכלות את המקום, החי בר מרגש כמו תמיד.
ביום רביעי, 21/12 בשעה 20:30 תשודר התוכנית 'גיבור מקומי', תוכנית מיוחדת לחנוכה בשני חלקים בהנחיית אייל שכטר.
חנוכה זה חג של גיבורים אמיתיים. כאלה שגירשו את החושך, שמם נישא ברבים. הם היו אות ומופת ומודל חיקוי, בכל התרבויות. אבל משהו קרה לגיבורים האלה.עם השנים זוהרם התעמעם. את מקום הגיבורים הישנים תפסו גיבורים חדשים. הם כתבו ושרו וציירו ופיסלו, והקרבות הכי גדולים שלהם היו בעיקר קרבות אגו. התקשורת ליוותה אותם וכתבה עליהם בצמא אדיר. כולם רצו להיות כמותם, התוכנית דנה בנושא איך נפלו גיבורים ואיך קמו לנו במקומם גיבורים חדשים.
בנושא זה משוחחים עם : לייזי שפירא יוצר הסדרה "סרוגים", ד"ר אווה ברגר - דיקן ביה"ס לתקשורת, המכללה למנהל, העיתונאי ואיש התקשורת גואל פינטו, המוסיקאי סגיב כהן, אורי פינק – קומיקאי ויוצר הדמות זבנג, השחקנית המוערכת ענת וקסמן, וגד שמרון - סופר ועיתונאי, פרשן לענייני ביטחון ,מודיעין ומדיניות בינלאומית
חלק א' ישודר ביום רביעי בשעה 20:20.
חלק ב' ישודר ביום שישי, 23/12 בשעה 19:00.
ביום חמישי, 22/12 בשעה 22:45 ישודר מופע של התזמורת האנדלוסית אשדוד שצולם במסגרת פסטיבל חנוכה יהודי-ישראלי בהיכל התרבות בפתח תקוה בהנחיית אסף אשתר. התזמורת האנדלוסית אשדוד מארחת את : דוד דאור,שלמה בר, בן סנוף, הפייטן ליאור אלמליח. בנוסף: דואט "שמע ישראל" -דוד דאור ובן סנוף ודואט "ידיד נפש" -דוד דאור ושלמה בר
ביום שבת, 24/12, נר חמישי של חנוכה, הערוץ הראשון מייחד ערב שידורים חגיגי לציון 75 שנים להיווסדה של התזמורת הפילהרמונית.
ערב השידורים ייפתח בתוכנית המיוחדת "לקראת הקונצרט", שתשודר בשעות 19:30 – 20:00.
המגישים, דוד ויצטום ולוסי אהריש, ישדרו מהאנגר 11 וישוחחו עם המנצח זובין מהטה, עם נגני התזמורת ועם הסולנים, כמו גם עם האורחים המפתיעים המגיעים לקונצרט. התוכנית תתובל בקטעי ארכיון מרגשים ונדירים מאוצר הסרטייה של הערוץ הראשון.
במרכזו של ערב השידורים החגיגי יועבר קונצרט הענק מהאנגר 11 בנמל תל אביב בשידור חי, החל מהשעה 20:40 ועד 22:45. בקונצרט - בניצוחו של המאסטרו זובין מהטה ובכיכובם של הכנרים הסולנים ודים רפין ויוליאן רחלין והפסנתרן יבגני קיסין- ישולבו ראיונות חיים מאחורי הקלעים עם נגנים מהפילהרמונית בעבר ובהווה ועם אורחים מהארץ ומחו"ל. בקונצרט ינוגנו היצירות: סימפוניה מס' 8 מאת בטהובן, מבוא ורונדו
קפריצ'וזו מאת סן סאנס, קונצ'רטו לפסנתר מס' 1 מאת שופן, ופואמה מאת שסון.
מיד לאחר שידור הקונצרט ישודר הסרט התיעודי "חוזרים הביתה- 75 שנה לפילהרמונית"
מ-22:45 ועד חצות. הסרט, בשידור בכורה עולמי, סוקר את 75 שנותיה של התזמורת ומשלב ראיונות עם הנגנים ועם המנצחים, שעיצבו את דרכה של התזמורת מתחילת דרכה, בהם דור שני ושלישי בתזמורת. זובין מהטה, דניאל ברנבוים ודמויות בולטות נוספות מתועדות בסרט. הפקה: חברת EuroArts, בימאי: ז'נוס דרווס.
ביום שישי, 30/12 בשעה 21:15 תשודר תוכנית הספיישל 'טרמינל תרבות', תוכנית מיוחדת לסיכום שנת 2011 בתרבות ובבידור בהגשת עמית קוטלר. התוכנית מביאה את סיכום להיטי התרבות הגדולים של 2011, לצד הישראלים שעשו את זה בגדול בעולם בשנה החולפת. עמית קוטלר יוצא למסע תרבותי מסכם שיכלול את כל מה שקרה במוזיקה, קולנוע, טלוויזיה, אמנות, מחול, טכנולוגיה, ספרות ובידור בשנת 2011. המשדר בהשתתפות : Voca People, גידי רף, חן אהרוני, מיכל שפירא, יוסף סידר, שי פרץ, מיכל רובנר, להקת הסיקסטיז, נדב לפיד, טל ארגמן ואורחים רבים נוספים.
ביום שבת, 31/12 בשעה 18:00 תשודר תוכנית סיכום השנה של מגזין הקולנוע 'טלסינמה'.

תאריך:  19/12/2011   |   עודכן:  20/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 דוד ויצטום
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הלל רונן
מאת ישראל הריס מנכ"ל חברת BNH
אייל בסון
מרכז מנהיגות סטודנטיאלית צעירה חדש נפתח השבוע
שאולה אטין
כ-4,000 מ"ר ששימשו בעבר כפנימיית בזק המיתולוגית, בתוך המכללה להנדסה, ישמשו את יחידות חילוץ והצלה של פיקוד העורף לצרכי תרגול
אולמדיה-דורן יחסי ציבור
חברת Prana Essentials, המפתחת מערכת ומספקת שירות להתאמה אישית של תוספי תזונה, בחרה ב-ERP בענן של חברת NetSuite
פלר אריאל
לאחר פעילות מתמשכת של ארגון נכי צה"ל מול האגף לסיוע משפטי במשרד המשפטים הוחלט כי נכי צה"ל יזכו סוף סוף לסיוע משפטי ללא תשלום    יו"ר ארגון נכי צה"ל, חיים בר: "זוהי חובתנו המוסרית לדאוג שכל נכה צה"ל יוכל לממש את זכותו הבסיסית לייצוג הולם"
רשימות נוספות
פעילות לחנוכה: קטיף עצמי של ירקות במושב   /  יעל בן-חמו
פתיחת חגיגות שנת ה 100 להתיישבות בנגב  /  גילה קמר- טרגרמן
קרלו מפנק את הילדים לקראת חג החנוכה  /  תקשורת שלמור
החג הפונדמנטליסטי ביותר!  /  הרב אליהו קאופמן
היוונים ניצחו  /  אביתר בן-צדף
גבורת המשורר בחג האור  /  בלפור חקק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il