התחמקות מהשוואות מחירים כאשר התוצאות אינן עולות בקנה אחד עם האינטרסים של בעל השליטה, כתבות המציגות דעה שלילית בלבד על ועדת הריכוזיות וסיקור לא אובייקטיבי סביב הרפורמה בתקשורת - הן רק דוגמאות המבטאות את היעדר האובייקטיביות של
מעריב בנוגע לעסקיו האחרים של
נוחי דנקנר מאז רכשה אי.די.בי את השליטה בעיתון.
עבודה סמינריונית שכתבו הח"מ, במסגרת החוג לחשבונאות במכון טל של בית הספר הגבוה לטכנולוגיה בירושלים, בחנה את הסיקור שהעניק מעריב בחודשים האחרונים לשורה של אירועים הנוגעים לאי.די.בי, וזאת בהשוואה לאמצעי תקשורת. בין השורות ניתן לראות שבידיעות בהן קיים אזכור של חברות מקבוצת אי.די.בי המילים נבחרות בקפידה, ביקורת חיובית מוקצנת, ואילו ביקורת שלילית מוצנעת.
כך למשל בנוגע לכניסתו של רמי לוי לתחום הסלולר, בו פועלת סלקום. בעוד שרוב אמצעי התקשורת פרגנו והביעו ציפייה עם כניסת המפעיל החדש, הכותרת במעריב המסקרת את הנושא הייתה: "השקה מינורית לסלולרי של רמי לוי - השירות הושק בשניים מתוך 20 סניפי הרשת". בעוד באמצעי התקשורת האחרים ניתנה סקירה נרחבת על אודות ההשקה ופורטו השירותים, המוצרים והתעריפים, הסתפק מעריב בסיקור קצר תחת כותרת מסויגת ולא מפרגנת.
הכותרת ב-ynet על דוחות שופרסל לרבעון השלישי הייתה "שופרסל: הרווח הנקי צנח בכ-59% ל-29 מיליון ש'"; ובכותרת המשנה: "דוח מאכזב לרשת השיווק של נוחי דנקנר. לאחר ניסיון המכירה הכושל ועל-רקע ההאטה במשק פרסמה החברה את הדוח לרבעון השלישי. מהנתונים עולה כי חלה ירידה דרמטית של 44% ברווח התפעולי שהסתכם ב-71 מיליון
שקל. אמש התפטרו המנכ"ל ומנהל העסקים הראשי". במעריב נכתב: "דוחות שופרסל: ירידה של 59% ברווח הנקי. הכנסות רשת השיווק גדלו ברבעון השלישי ב-3.8% והסתכמו ב-3 מיליארד שקל, אך הרווח הנקי התכווץ והסתכם ב-29 מיליון שקל".
המדיניות השונה באה לידי ביטוי גם בתחום הפרסום. פרסומות לרשתות המזון טיב טעם ומגה מופיעות במעריב, אולם בעמוד אחד בלבד, בעוד פרסום לרשת שופרסל מופיע תמיד בכפולת עמודים. על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, הרי שברבעון השלישי של 2011, הרבעון הראשון בו הייתה חפיפה מלאה בין אחזקתו של דנקנר במעריב לשליטתו בשופרסל, חלה ירידה של 35% בהוצאות הפרסום של שופרסל בידיעות אחרונות, ובמקביל נרשם זינוק של כ-60% בהוצאות הפרסום שלה במעריב.