הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

גאידמק נתן 300 אלף ד', 2 ניגרים למבחנים

פרסום ראשון: הכסף המיוחל הגיע ויובל נעים יכול להתחזק בשני זרים. הקשר הרמוני איקנדה, שרשם ב-2009 5 הופעות במילאן, יגיע יחד עם בן ארצו החלוץ עמנואל אודיבה. גם חריסטוב אופציה. קורנפיין: "זה לא בהכרח ישאיר אותנו"

זיו אברג'יל  20.01.12 - 10:11
גאידמק. יש כסף, יהיה חיזוק
גאידמק. יש כסף, יהיה חיזוק
פרסום ראשון

בשעה טובה, הכסף מארקדי גאידמק נכנס לקופתה של בית"ר ירושלים. הבעלים הפקיד היום (שישי) 300 אלף דולר לטובת חיזוק הקבוצה בחלון ההעברות, בדיוק כפי שהבטיח לפני חודש בשיחה עם היו"ר איציק קורנפיין.

משמעות העברת הכספים: בית"ר תוכל להתחזק בשני שחקנים נוספים, כאשר בקרוב ינחתו להתרשמות שני שחקנים ניגרים - הקשר הרמוני אינקנדה והחלוץ עמנואל אודיבה, שכבר נבחנו בסכנין אך לא אהבו את תנאי האימון וביקשו לעזוב. את אינקנדה, שנרכש ב-2009 על ידי מילאן וגם רשם 5 הופעות במדיה, סכנין קיוותה להחתים אך כאמור הוא ויתר. בהמשך שיחק הקשר גם בספרד והונגריה וזומן בשלב מסוים לנבחרת ניגריה. אודיבה לעומת זאת פחות מלהיב את בית"ר, אך יגיע גם הוא להתאמן עם הקבוצה.

גם הבולגרי גיאורגי חריסטוב, שימשיך להתאמן בבית"ר עד יום שני, הוא אופציה לחיזוק. יובל נעים רצה תחילה להחתים בלם זר אולם כעת מתמקד בשחקני התקפה, לאחר שהתברר כי תומר בן יוסף נשאר. כזכור, ביתר, צירפה כבר שני שחקנים בינואר - לאונרדו פאסוס ודאריו פרננדס - כאשר הכסף עבור החתמתם והעברתם בבקרה הגיעה ממכירתו של אבירם ברוכיאן לפולוניה ורשה. כעת, כאשר קופת המועדון הועשרה ב-300 אלף דולר נוספים, תוכל ירושלים להשלים את הסגל שלה לקראת המשך המאבקים נגד הירידה.

"האמנתי במאה אחוזים שהכסף ייכנס", אמר יו"ר בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין, בתוכנית הספורט של רדיו ירושלים. "זו הפעם היחידה בארבע עיניים, שגאידמק הבטיח לי שיעביר כסף. הוא אמר מההתחלה לפני שלושה שבועות שזה יהיה 300 אלף דולרים וזה מספיק מבחינתנו. נכון שהסכום לא גבוה בהשוואה למה שהוא השקיע בעבר, אבל אי אפשר לשכוח שהוא נתן לבית"ר כבר 400 מיליון שקלים.

על השאלה מה יעשה בכסף אמר: "יש לנו מספר מועמדים. אנחנו רוצים להביא שחקן אחד או שניים. נוכל להביא באיזה תפקיד שנצטרך, לא חושב שתהיה בעיה. יחד עם זאת הכסף הזה לא בהכרח ישאיר אותנו בליגה. הסגל הקיים הוא שישאיר אותנו. הכל תלוי בשחקנים שיש היום, אנחנו עדיין קבוצת תחתית".

למרות הכסף, קורנפיין עדיין פסימי ויש לו גם בטן מלאה על ההתאחדות לכדורגל ועל בית הדין שלה. "אנחנו לא נמצאים בתקופה טובה, המועדון עדיין בתקופת חירום. אני ויובל נעים עושים הכל לטובת המועדון והכל כדי שבית"ר תנצח. הראינו לבית הדין עובדות שבית"ר היא היחידה שנענשת על עבירות גזעניות. אנחנו נמשיך להילחם בתופעה הזו, אבל הענישה חייבת להיות שווה כלפי כולם. אנחנו מאוד כועסים על בית הדין ועל ההתאחדות. אני חבר התאחדות ולכן נזהר בלשוני אבל להם זה נוח לומר 'אנחנו מטפלים בגזענות בכך שאנחנו מענישים את בית"ר'. הפכנו לעלה התאנה שלהם".

על הדשא ימשיכו המאבקים הללו כבר בשבת הקרובה, במשחק מול מ.ס אשדוד. קובי מויאל, שנעדר בניצחון על הפועל פ"ת בגלל צהובים ואתמול נפצע באימון, צפוי לחזור בכל זאת להרכב. אבי ריקן, שנעדר גם הוא במושבה, נטש את האימון בגלל מתיחה ולא יוכל לשחק מחר. סטיבן כהן לא התאמן ביומיים האחרונים בגלל מחלה אבל הוא צפוי להחלים בזמן כדי לפתוח ב-11 של נעים מול אשדוד.

בבית"ר מתייחסים למשחק בדריכות רבה, בעקבות המצב בתחתית אך גם לאור דחיית הערעור שהוגש לבית הדין העליון של ההתאחדות אודות עונש הפחתת שתי הנקודות שנגזר על הקבוצה בגין הקריאות הגזעניות לעברו של טוטו תמוז. בתחילת השבוע אמור בית"ר להגיש את הבקשה לדיון נוסף בסוגיה ובקבוצה לא מתכוונים בשלב זה להרים ידיים ולוותר על הנקודות שהורדו.