X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
לאור התגברות מגמת המיזוגים והרכישות של סוכנויות ביטוח בישראל: אורלן מארגנת כינוס בנושא "מיזוגים, רכישות ושותפויות אסטרטגיות"
▪  ▪  ▪

מאז מכר חגי לוינסון 30% מהמגה-סוכנות הביטוח שהקים, אורלן, לקבוצת מגדל, עסוקים – הוא ובנו טל במתן תשובות לשאלות הקולגות, סוכני הביטוח בישראל, איך עושים את זה? איך קובעים את תג המחיר לסוכנות? מתי זה נכון לעשות? והשאלה, שמשום מה תמיד נשאלת בסוף השיחה (ובדרך כלל, קצת יותר בשקט...) נשאר משהו גם אחרי שמס הכנסה לוקח את חלקו?
אז כמגה-ברוקר בעל שיעורי צמיחה מהמובילים בענף וכבית של סוכנים, החליטו באורלן להרים את הכפפה ולארגן לקולגות יום עיון בנושא "מיזוגים, רכישות ושותפויות אסטרטגיות".
סמנכ"ל השיווק של אורלן, טל לוינסון, מציין כי לאור התגברות מגמת המיזוגים והרכישות של סוכנויות ביטוח בישראל, השאלות מגיעות כבר לא רק מהסוכנים העובדים במסגרת אורלן (כבר יותר מ-100!), אלא מכל שדרות הענף. "בתנאים הנוכחיים של שוק הביטוח יתרון לגודל הופך למשמעותי הרבה יותר ובעקבות העסקה המוצלחת מאוד שעשינו עם מגדל אנחנו פשוט מוצפים פניות של קולגות. אני חושב שרבים מעוניינים לקבל הערכה לשווי התיק שבנו במשך השנים ואחרים מתלבטים בשאלות הפרקטיות שצצות מרגע שרעיון המיזוג או המכירה מתחיל לנקר" אומר לוינסון ומדגיש: "מאחר שבאורלן אנחנו הרי פועלים ממילא באוריינטציה של שירות לסוכן, החלטנו לרכז צוות של מומחים – מהמובילים בתחומם, ולהזמין את ציבור הסוכנים ליום עיון מקצועי מאוד ופרקטי מאוד. כג'סטה של אורלן לסוכנים שיגיעו לכנס, סיכמנו עם המומחים שיעניקו לסוכנים שיהיו מעוניינים בכך גם ייעוץ אישי פרטני – כן, על חשבוננו!"
יום העיון יתקיים ביום שלישי, ה-7 בפברואר 2012 באולמי "אונו" במגדלי עזריאלי, בת"א, ולוינסון, המגדיר את השותפויות האסטרטגיות בענף הביטוח כ"פוליסה לביטוח שווי מפעל חייו של הסוכן", מפרט כי רו"ח יגאל רופא –שותף מנהל בפאהן קנה יועצים, ירצה ביום העיון על מבנה המיסוי האידיאלי כאלמנט קריטי לביצוע העסקה, עו"ד רונית אמיר- שותפה במשרד יגאל ארנון, תרצה על התוואי המשפטי הנכון והמאוזן לגיבושה של עסקת מיזוג מוצלחת. עו"ד ג'ון גבע ירצה מניסיונו על כריתת חוזי שותפות ומכירה , דינאמיקה עסקית משפטית ומה שבניהן. סוכן הביטוח אריק ברנדס, שמכר חלק מעסקו לאורלן, ישתף את הקהל מניסיונו ויסביר למה זה כדאי לסוכן, ואת הצד הרוכש (בדרך כלל) – של חברות הביטוח, ייצג המשנה למנכ"ל מגדל וראש חטיבת לקוחות וערוצי הפצה בקבוצה, אריק יוגב, שמשמש כידוע במקביל גם כמנכ"ל מגדל סוכנויות, שיגלה טפח מעסקות המיזוג והרכישה האחרונות שביצעה מגדל בשבועות האחרונים.
באורלן מציינים כי ההשתתפות ביום העיון אינה כרוכה בתשלום אך מחייבת הרשמה מראש אצל אורנית פרץ, בטלפון 03-6259874 או באמצעות המייל ornitp@orlan.co.il

תאריך:  25/01/2012   |   עודכן:  25/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אורלן מארגנת כינוס בנושא מיזוגים רכישות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל פלר
לראשונה מאז הוקמה האוניברסיטה הפתוחה לפני 38 שנים התקיים כינוס ראשון של כל זרועות אגודת הסטודנטים הגדולה בישראל בקמפוס המרכזי ברעננה    יו"ר אגודת הסטודנטים, איתי בית הלוי:"קיום הכינוס הזה הוא הגשמת חלום ומהווה צעד משמעותי בדרך להפיכת האגודה הגדולה בישראל לאגודה המשפיעה בישראל, אגודה אשר עשייה והשפעה חברתית הינן בראש סדר העדיפויות שלה"
זיוה וייס
רשת "רהיטי דורון" המתמחה בייצור ושיווק חדרי ילדים ונוער תשקיע 1 מיליון ש"ח בשיפוץ סניפי הרשת
דפנה יוריסטה
משרד החקלאות ורשות הטבע והגנים מפזרים בימים אלו "גשם" של חיסונים נגד כלבת על פני שטחי מדינת ישראל    פיזור החיסונים נעשה מהאוויר על פני שטח של כ-20,000 קמ"ר, בהיקף כספי של כ-4 מיליון ש"ח. התרכיבים נתונים בתוך פיתיונות, אשר נראים כקופסאות גפרורים קטנות, והם מיועדים השנה בעיקר לאוכלוסיית התנים, המועדים במיוחד להידבקות בזן הנגיף החדש של מחלת הכלבת, שמאפיין את השנתיים האחרונות
שרית גבאי
מדריך לצרכן המקוון באדיבות TNT אקספרס ישראל
שאולה אטין
סטודנטים לתואר ראשון ולתארים מתקדמים ימלאו תפקידים מעשיים בבדיקת היבטים שונים שקשורים למשימה ובפיתוח המערכת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il