חברת Cal משיקה, בימים אלה, שפה תקשורתית חדשה, תחת הסלוגן "עושים את זה קל". זאת במסגרת, המהלך האסטרטגי הרחב של החברה להיות חברת אמצעי התשלום והאשראי המועדפת על הצרכנים ובתי העסק בישראל.
באמצעות שינוי השפה והסלוגן החדש,תגבש החברה שיח חדש עם לקוחותיה, תוך פיתוח מוצרי אשראי ואמצעי תשלום, שיעשו ללקוח את החיים קלים יותר ויצרו העדפה לCal.
אבי צימרמן, סמנכ"ל השיווק של Cal אמר: "בגיבוש אסטרטגיה ארוכת טווח לחברה, שמנו דגש על העדפת לקוח. אנו משדרגים את מערכת היחסים שלנו עם הצרכן, כדי ללמוד מה חשוב לו ולדבר איתו בשפה קלה ופשוטה. עולם הפיננסיים נתפס כמשהו מרוחק ולא תמיד ברור. השפה הפרסומית החדשה אותה השקנו תפרוט את המורכבות הפיננסית לתחום קל ופשוט".
הסלוגן "עושים את זה קל"הוא בעל משמעות כפולה: הן לשם המותג עצמו (Cal ו- קל), המאגד את המותגים ויזה, מסטרקארד ודיינרס, והן – לאפשרות הקלה והפשוטה בה ניתן להתנהל פיננסית באמצעות השירותים ואמצעי התשלום שמציעה Cal.
המעטפת הפרסומית
הנראות שנבחרה ללוות את השפה התקשורתית היא נראות של ספר, המספר סיפורים אנושיים מהחיים, הקרובים לעולמם של הלקוחות.הבחירה בפורמט של סיפור נובעת מהיותו כלי אפקטיבי להעברת מסרים; להפשטת מושגים "מסובכים" לקלים וליצירת תחושת הזדהות אצל הצופים.
איך הגענו ל'עושים את זה קל?'
Cal ערכה שורה של מחקרים לבחינת צורכיהם ודרישותיהם של הצרכנים, לרבות מגמות 'נילסן', מחקרי צרכנים, ובחינה מעמיקה שלרעיונות הצרכנים שעלו מפרויקט החממה הרעיונית של Cal- CalIdea המהווה, פלטפורמה ללמידת צורךורצון הלקוחות.
מהמחקרים עלה כי הצרכנים מצפים מנותן השרות הפיננסי שיבין את צרכיו, ויתן מענה ושיח פשוט וקל להבנה.
הקמפיין הפרסומי – בואו נעשה את זה קל
חברת Cal תחנוך את השפה התקשורתית החדשה בקמפיין פרסומי נרחב, שיעלה במוצ"ש, 11/2/12.
הקמפיין הראשון יעסוק במגוון הלוואות ללקוחות כל הבנקים - לקוחות מחזיקי כרטיס של Cal וגם לקוחות שאין בידם כרטיס אשראי של החברה.
חברת Cal השקיעה במהלך עד כה ובקמפיין הנוכחי כ-7 מיליוןש"ח.
הקמפיין יעלה בטלוויזיה בערוצים 2, 10, 24 ובקולנוע באמצעות משרד הפרסום"יהושע TBWA", וכן, באינטרנט באמצעות משרד האינטראקטיב "
גורני".