X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מוסכים נבחרים יצטרפו לחיל חימוש ויאמצו מגמות רכב בבתי הספר השונים ברחבי הארץ
▪  ▪  ▪

שיתוף פעולה ייחודי נרקם לאחרונה בין חיל חימוש לאיגוד המוסכים, חיל חימוש נוהג לאמץ מגמות רכב בבתי ספר מקצועיים שונים ברחבי הארץ. כלי הרכב של הצבא צעדו עם הקדמה ויש צורך בכוח אדם שיתמודד עם הטכנולוגיות החדישות. בחיל חימוש קל יותר לקלוט חיילים שיש להם רקע בתחום וניתן להעניק להם אופק של 20-30 שנה קדימה. החייל נוהג לאמץ כיתת לימוד אחת של מגמת רכב בבית הספר, וזה כולל מדריך שמלווה את הכיתה מבחינה צבאית, מקצועית ולימודית. בנוסף, חיל החימוש מעניק מלגות למצטיינים. השת"פ בין חיל חימוש לאיגוד המוסכים יעזור להעמיד לרשות אותם תלמידים את המוסכים המתקדמים ביותר.
במסגרת השת"פ מוסכים מתקדמים יאמצו מגמות רכב בבתי הספר השונים ברחבי הארץ. מוסך שיאמץ בית ספר יערוך אצלו סיורים מקצועיים לתלמידי המגמה, יעביר שיעורים בבית הספר וכן יקלוט אצלו תלמידים להתמחות פעמיים בשבוע.
מוסך שמואל סומך ובניו בבני ברק אימץ את מכללת מקס פיין מתל אביב ותלמידי המגמה מכיתה י' הגיעו בחמישי האחרון לסיור היכרות במוסך. את פניהם קיבלו אריה אשד, מנכ"ל איגוד המוסכים ומשה סומך, מנהל המוסך ויו"ר ועד המכונאות והאוטוטרוניקה באיגוד המוסכים.
לדברי אריה אשד, מנכ"ל איגוד המוסכים: תלמידים בוחרים פה מסלול לימודים ייחודי שמקנה להם מקצוע ערכי לחיים, מקצוע שכולל בתוכו מכלול מרכיבים: עבודה מעשית, התנסות במרכיבים טכנולוגים חדשניים, הכרות עם תעשיית ההייטק, הכרות עם טכנולוגיה חדשה שנכנסת לתחום הרכב ועוד. זהו תחום מאתגר ומעניין שפותח צוהר ראשוני וייחודי למקצועות הרכב ודרכו ניתן להגיע לעוד מגוון של תחומים".
מנהל המוסך ויו"ר ועד המכונאות והאוטוטרוניקה באיגוד המוסכים, משה סומך אמר לתלמידים בסיור: "חשוב לנו לעקוב אחריכם גם בלימודים העיוניים וגם במעשיים ולחזק את הקשר בין המעסיקים לתלמידים כדי לשלב אתכם ככוח עבודה איכותי בעתיד, אם תכבדו את העבודה כל אחד ברחוב יכבד אתכם"
לדברי אריה ליימן רכז המגמה במכללת מקס פיין: "אנחנו מאמינים בשיתוף פעולה עם מוסכים גדולים ורציניים. שמחנו להתארח במוסך. חלק חשוב משילוב התלמידים בעבודה זה החלטת המוסכים לאמץ בתי ספר ולשמש כחונכים לתלמידים שלנו. התרשמנו בסיור כי יש פער גדול בין הסדנאות בבתי הספר לציוד הטכנולוגי במוסכים המתקדמים ולכן יש חשיבות גדולה לקשר בין התלמיד למוסך כדי להתחבר למציאות המתקדמת בשטח".
מיכל שמחון, רכזת תעסוקה במכללת מקס פיין: "בתפקידי אני משלבת את תלמידי כיתה י"א במוסכים כחלק מהלימודים לרכישת המקצוע. אני עוקבת אחר ההתקדמות של התלמיד ולכן חשוב לנו שהתלמידים ישתלבו במוסכים חדשניים המאפשרים למידה מצד אחד ורכישת אהבה למקצוע מצד שני".
התלמיד עמרואי אור אמר כי: "בשם כל התלמידים, אני מקווה שנמשיך לצאת לסיורים ומקווה גם למצוא בשנה הבאה מוסך כזה לעבוד בו".
מנהלת מכללת מקס פיין, נחמה שני אמרה כי: "חיל חימוש מעודד את לימוד המקצוע הזה, מגיע ומפעיל את התלמידים. אצלנו במקס פיין לימודי המשך לסוג 3 זוכים להצלחה גדולה כיון שהם מביאים להתמקצעות התלמידים ולאחר מכן חלק גדול שלמד שלב 3 משתלב בחייל במקצועות מעניינים איכותיים כגון:הדרכה, בוחני רכב ועוד. אנו גם מקפידים על תלמידים איכותיים שרואים את הרוח של המקצוע וכן יש לנו תוכנית מיוחדת באנגלית שמקנה לתלמידים בנוסף לאנגלית הרגילה גם מונחים מקצועיים בענף הרכב. בנוסף, חשוב לנו מאוד הצד המעשי במוסך עצמו, היות שהעבודה במוסכים גורמת להם לאהבת המקצוע ומעניקה לתלמידים נקודת מבט אחרת - מראה להם שזהו מקצוע מעניין בעל אופק מקצועי רחב, פתאום הם נתקלים באפשרות למוביליות בתחום".

תאריך:  13/02/2012   |   עודכן:  14/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שת"פ ייחודי בין חיל חימוש לאיגוד המוסכים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאור חגי
בטקס חגיגי שהתקיים אתמול בכפר המכביה, במעמד שרת התרבות והספורט, לימור לבנת, זכתה העיר באר-שבע בפרס התרבות של מדינת ישראל
כותרת כותרת
סינריון מערכות משיקה את מערכת Organizational Structure Synerion לניהול המבנה הארגוני
יצחק רביחיא
מפגש בערב שמוקדש כולו לשירת הקודש עם אריאל הירשפלד ואנשי החוג לספרות באוניברסיטה העברית - 14 במרס משעה 20:00 בבית הקונפדרציה בירושלים
סיגל ירון פסט
חג האוהבים הולנטיינס דיי שוב בפתח ואתם חושבים איך כדאי להפתיע. אז מה? שוב ארוחת ערב רומנטית במסעדה? שוב חופשה בצימר? אז הנה החלופה: חברת אלדין טרוול מציעה לכם 10 רעיונות לחוויות רומנטיות, מקוריות ויצירתיות שאיתם תוכלו להפתיע את בן/ בת הזוג
אסנת זיידלר
קבוצת מגדל משיקה יוזמה להכשרת ספורטאים מצטיינים לקריירה עסקית בתחום הביטוח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il