X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מחירוני הבנייה באתר zap דפי זהב החדש יתבססו על מידע מתוך המאגר המאוחד של חברת רמדור
▪  ▪  ▪

אתר zap דפי זהב החדש שנחנך בימים אלה, מציע לגולשים מחירונים רבים המבוססים על סעיפי "המאגר המאוחד" של חברת רמדור, המתמחה באספקת פתרונות תוכנה לענפי הבניה, התשתיות וההנדסה. המחירונים של רמדור מהווים חלק חשוב בסט הכלים הצרכני שמציע האתר לגולשים, ובתוכו הם יכולים להיעזר ב מגוון מחירונים מומלצים בתחומים שונים, מדריכי קנייה ושימוש, מערכי סינון לתוצאות המתקבלות, סקרים בלתי תלויים, פורומים של מומחים ומנגנוני חוות דעת גולשים-כולם מוטמעים ב פלטפורמת הצרכנות החדשה של zap group (דפי זהב לשעבר).
כסטנדרט התמחור של ענף הבניה בישראל מציע ה"מאגר המאוחד" של רמדור את מאגר המחירים, הסיווגים והמידע המקיף ביותר בתחום, ומאגד בתוכו מעל 12,000 סעיפים מתומחרים של עבודות בניה, שיפוץ, אחזקה, תפעול ושירותים. מערך הסיווגים המקיף של "המאגר המאוחד" מאפשר לגולשים לחפש, לאתר ולבחור נותני שירותים בענף הבניה והשיפוצים לפי צרכיהם האישיים.
המחירונים ומחירי היחידה של הסעיפים באתרzap דפי זהב מבוססים על המחירים הקיימים במאגר המקצועי והמלא של רמדור, וכוללים סעיפים מתוך המאגר המאוחד, שנוסחו באופן ידידותי והותאמו לשימושו של הצרכן הביתי. באמצעות המידע שמספק מחירון רמדור יוכלו צרכנים המעוניינים לשפץ את בתיהם יוכלו לקבל אומדן ראשוני המבוסס על מחירים אמיתיים.
ציבור הגולשים באתר zap דפי זהב החדש ישתמש בסיווגים המבוססים על המידע והמחירים המומלצים, המשמשים את משרד האוצר, שאימץ את "המאגר המאוחד" הבנייה כבסיס התמחור לחריגים ושינויים, וכבסיס להתקשרות עם קבלנים המבצעים עבודות עבור משרדי הממשלה. הפלטפורמה, שפותחה על בסיס ניסיונה המקצועי הרב של רמדור בתחום הבניה והנדל"ן, אף משמשת גופים ציבוריים, עיריות, יזמים, מתכננים, אדריכלים, מנהלי פרויקטים, קבלנים, וארגונים מובילים בארץ, בכללם: הטכניון, רפא"ל, אוניברסיטת בר-אילן, עיריית חיפה, עיריית אשדוד, ישראכרט, איגוד ערים דן, שיכון ובינוי, אפריקה ישראל, גזית גלוב, ועוד.
לדברי דרור שגב, מנכ"ל רמדור, "שיתוף הפעולה עם אתר זאפ גרופ משקף את מאמצינו לשתף לקוחות פרטיים במידע מקצועי בתחום הבניה והנדל"ן, שמאוד טבעי ונכון עבורנו לבצע באמצעות אתרי אינטרנט מובילים. מחירוני אתר zap דפי זהב, המבוססים על המאגר המאוחד, מעניקים לצרכן כלים חיוניים בבואו לבחור קבלן לביצוע העבודה וחשוב מכך, מציידים את הצרכן במידע חיוני שיוכל לשמש אותו לאחר תחילת העבודה, במקרים בהם הקבלן מבקש תוספת תשלום בגין עבודות שלא סוכמו מראש."
על אודות רמדור
רמדור מקבוצת טופ (Top Group) מספקת פתרונות תוכנה ושירותי מחשוב מתקדמים לארגונים וחברות במגזר הפרטי והציבורי. רמדור הינה החברה המובילה בישראל באספקת פתרונות תוכנה לענפי התשתיות, הנדסה ובניה ומוצריה משווקים בארץ ובחו"ל. החברה מפתחת ומשווקת מערכות לניהול פרויקטים באמצעות האינטרנט, ניהול תקציבים, ניהול מכרזים, וכן ניהול משימות ומעקב אחר החלטות ומעניקה לארגונים מובילים שירותי מיקור חוץ בתחום פיתוח התוכנה ושירותי המחשוב. על לקוחותיה של רמדור נמנים מאות גופים וחברות מהמובילים בישראל בתחומי התעשיה, הנדסה ותשתיות, תקשורת, בנקאות ופיננסים, ביטחון והמגזר הציבורי. www.ramdor.co.il
על אודות קבוצת זאפ (Zap Group)
zap group (לשעבר קבוצת דפי זהב) הינה קבוצת האינטרנט הצרכנית המובילה והגדולה כיום בישראל. הקבוצה מאגדת למעלה מעשרים אתרי אינטרנט ופורטלים שונים מעולמות תוכן נרחבים, ביניהם: אתר בעלי המקצוע והעסקים- zap דפי זהב, פורטל המסעדות המוביל בתחומו- zap rest , פורטל הבריאות והרפואה zap doctors, אתר האירועים המוביל בישראל-zap מתחתנים, הפורטל המשפטי לקהל הרחב-משפטי, המדריך לעיצוב, בנייה וחידוש הבית adira, טיולים וצימרים בישראל-Weekend, וכמובן אתר zap השוואת המחירים, אשר הוביל את המהפכה הצרכנית בשנים האחרונות, תוך הטעמת ערכים וכלים של שקיפות מחירים, השוואות, ייעוץ מומחים וניהול מידע- בקשת השירותים הרחבה של עסקים בישראל.
אתרי הקבוצה מציעים לגולש חווית חיפוש נוחה ומתקדמת בעולמות תוכן שונים, ומעניקים לו כלים לקבלת החלטות צרכניות מיטביות, ללא צורך בידע קודם. כמו-כן, אתרי zap group מהווים פלטפורמה פרסומית רחבה ועשירה, לבעלי עסקים קטנים ובינוניים, באמצעי המדיה השונים.
www.zapd.co.il

תאריך:  21/03/2012   |   עודכן:  22/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רמדור: מחירוני בניה ב-ZAP לפי מאגר שלנו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוטי שוימר
ה-Kintex-7 325T FPGA הנמצא כעת בייצור מוגבל, פותח במיוחד במטרה להיענות לצרכי היישום עבור לקוחות מרכזיים בשוק התקשורת
רות אבנת
ויצירתיות מוצע לקראת החגים בסניפי החברה הישראלית למדליות ולמטבעות
שוהם תהל
הקרמיקה שלא הכרתם: ארנבים עם כפתורים, דובים תפורים, כלי הגשה פונקציונלים יחודיים, אקווריום עם מדרגות, תבנית פרמידה, תחנת כח ובבושקות, הם רק חלק מאוסף מרהיב וחדשני של עיצובים קרמיים שיצרו סטודנטים לעיצוב תעשייתי בשנקר, אשר יוצגו בתערוכה בשם "ניסוי כלים/עיצוב קרמי" שתפתח ביום ראשון הקרוב 25 במרס
שרית גבאי
חברת שארפ העולמית בחרה להשיק בישראל את חגיגות ה 100 שנה להיווסדה עם הטבה חסרת תקדים    מסך LED ענק בגודל 60' מדגם M LE630, במחיר קטן של 9,999ש"ח בלבד
זהר נוי
מג'יקג'ק מכריזה שעולם ה-VoIP/ Wi-Fi והאפליקציות עומד להשתנות. שבב ה- magicJackוה-G4 החדשים ישנו את המשחק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il