X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
שלושה שבועות לפני חג הפסח - 85% תפוסה בבתי המלון וחדרי האירוח בכנרת, בגליל ובגולן
▪  ▪  ▪
בקתות בכפר הנופש גונן [עומר שביט]

על-פי הנתונים מבתי המלון וחדרי האירוח בגליל ובגולן, עומדת התפוסה לחג הפסח על 85% כאשר הצפי הוא לתפוסה מלאה בסמוך למועד החג. אתרי התיירות והאטרקציות בגליל מדווחים, כי הם ערוכים ומוכנים לקליטת אלפי המשפחות שיצפינו במהלך החג.
מאיר (כושי) לוי, יו"ר פורום תיירות גליל עליון ומנכ"ל כפר הנופש גונן אומר, כי הגשמים האחרונים, הנחלים השופעים, יופי מרבדי הפריחות: הרקפות, הכלניות, התורמוסים הסגולים ומטעי הפרי, הם שגורמים לציבור הישראלי לבחור דווקא באזור הגליל העליון כיעד מועדף לחגיגות ונופש בפסח. בנוסף מציין לוי, כי בשנים האחרונות מתרחבת המגמה של קיום ארוחות החג בבתי המלון וכפרי הנופש ופחות בבתי המשפחה ומוסיף, כי האורחים אומרים כי באופן זה נחסך העול של הכשרת הבתים לפסח ועבודת הכנת הארוחה המרכזית של הסדר והחג כולו והמחירים נמוכים יחסית למנוחה והבילוי הגדולים שמקבלים.
לוי מוסיף, כי בכפר הנופש גונן, עומדת כבר התפוסה על 90% לערב החג ובימי חוה"מ, כאשר רוב האורחים הינם אורחים חוזרים. מחירי הלינה בבקתות החדשות הינו החל מ-1,150 ש"ח ללילה לזוג לינה וארוחת בוקר ובחדרים החל מ-800 ש"ח ללילה לזוג לינה וארוחת בוקר. עוד אומר לוי, כי בנוסף לקהל החילוני, נרשם ביקוש של קהל דתי- מסורתי המקפיד על ארוחות חג כשרות למהדרין, וכן מבנה בית כנסת בצמוד לבקתות הנופש.
כפר הנופש גונן מציע לאורחיו ארוחת ליל סדר, במחיר 300 ש"ח למבוגר ו- 150 ש"ח לילד.
כפר הנופש מרום גולן מדווח על אחוזי תפוסה גבוהים בחוה"מ, העומדים על 90% בבקתות העץ ובחדרי האירוח. שפי מור, מנכ"ל כפר הנופש אומר, כי הצפי הוא לתפוסה גבוהה יותר לקראת החג. במתחם כפר הנופש בית כנסת לרווחת האורחים.
במסעדת הבוקרים הכשרה, יערכו ארוחות חג משפחתיות ויוגשו מנות מסורתיות כולל מנות לילדים. מחיר לארוחת ליל הסדר- 250 ש"ח לאדם.
במלון הספא מצפה הימים, עומדת התפוסה על 85% בערב החג ובימי חוה"מ. הצפי עד כניסת החג לתפוסה מלאה במלון. מחיר לחבילת פסח הכוללת שני לילות על בסיס חצי פנסיון במסעדה הצמחונית וארוחת ליל סדר חגיגית אורגנית החל מ-3,850 ש"ח.
מרים הוד, הבעלים של מלון הבוטיק בית שלום במטולה אומרת, כי התפוסה עומדת על 60% בחדרי האירוח והסוויטות לזוגות בחג הפסח ובחול המועד. זוגות שיצפינו למטולה בחג, ישלמו על הלינה בין 700-1200 ש"ח ללילה כולל ארוחת בוקר. הוד מזמינה את המטיילים ליהנות מסיורי האביב למטעי הפרי היוצאים מבית שלום לפריחתו הלבנה של הדובדבן ולתצפית על נופי עמק החולה, הגולן ולבנון.
חיים סתתיהו, מנכ"ל כפר הנופש עין גב מוסר, כי התפוסה בעין גב לערב החג ובימי חוה"מ גבוהה ועומדת על 80%. הנופשים בפסח ישלמו החל מ-990 ש"ח ללילה לזוג כולל לינה וארוחת בוקר בחדרים זוגיים והחל מ-1390 ש"ח לחדר המתאים למשפחות של עד 5 נפשות כולל לינה
וארוחת בוקר. בכפר הנופש בית כנסת בסמוך לחדר האוכל וכן ארוחת ליל סדר חגיגית, שמחירה למבוגר- 280 ש"ח ולילד- 180 ש"ח.
בחול המועד פסח יתקיים פסטיבל עין-גב לזמר עברי, במסגרתו מופעים משירי דן אלמגור, "יונה עם עלה של זית" משירי תלמה אליגון-רוז ובנוסף גם מקהלות וחבורות זמר, יריד אמנים, דוכני מזון, יצירה בעץ בנגרייה של סבא יוסי, הפלגות מעבדה שטה, סיורכבת בקיבוץ, טיולי משפחות מודרכים וכמובן מסעדות הנמל של עין גב-מסעדת הדגים הותיקה ומסעדת מרינדו בנמל, שערוכות לקליטת מבקרים רבים.
גם במרכז קנדה במטולה מחכים לנופשים הרבים שיגיעו במהלך חוה"מ פסח. חגי רוזנבאום, מנכ"ל מרכז קנדה אומר, כי בכל פסח מתמלא מרכז האטרקציות בשלל נופשים בצפון ותושבי האזור, ומוסיף כי במרכז קנדה הושקעה חשיבה על כלל המשפחה ומוצעות מגוון פעילויות לכל הגילאים כמו: החלקה על הקרח, בריכות, באולינג, משחקיית קנדה קידס לקטנטנים, מרכז ספא מפנק ועוד.
במוזיאונים הפתוחים של התעשיין סטף ורטהימר בתל חי ותפן בצפון ועומר בדרום, מציעים גם כן פסח תרבותי, עם שלל פעילויות, הצגות וסדנאות יצירה לכל המשפחה לאורך כל ימי החג.

לפרטים נוספים - מור אביטל/ יעל שביט - תקשורות - 04-6930530
תאריך:  22/03/2012   |   עודכן:  22/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 סטף ורטהימר
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
85% תפוסה לפסח - בכנרת, בגליל ובגולן
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ילון מדר
OPEN אימצה טכנולוגיה חדשה של מיקרוסופט לשיחות וידאו חינמיות בשילוב צ'אט והצגת מצגות וסרטוני קמפיינים. ה- Lync מאפשר ל OPEN לנהל שיחות ועידה מאובטחות של עד 1000 משתתפים
אודי ברקאי
אודי ברקאי
תסייע לבני הגיל השלישי באיתור קרובים וחברים שאבדו במהלך השנים
גלאי תקשורת
חברת טורנדו זכתה במכרז הממשלתי של משרד האנרגיה והמים להתייעלות אנרגטית, במסגרתו תחליף כעשרת אלפים מזגנים חדשים וחסכוניים באנרגיה    חברת 'טורנדו' זכתה במכרז של משרד האנרגיה והמים באופן בלעדי, בפרויקט 'התייעלות אנרגטית', במסגרתו תחליף מזגנים ישנים הצורכים אנרגיה רבה במזגנים חדשים וחסכוניים
רותי מדלעי
פרס הוקרה הוענק לאלי כהן אחד ממעצב השיער המובילים בארץ באירוע גאלה של עמותת תשקופת המסייעת לחולים במחלות סופניות על פעילותו המסורה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il