X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
קובי ברדה דוקטור להיסטוריה פוליטית אמריקנית. גאוסטרטגיה. מנחה
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
בעקבות עבודת תלמידי תיכון "הדסה נעורים" על יתרונות השקייה במים אפורים חברת סימנס ישראל תבנה מתקן הדגמה להשבת מים אפורים העבודה הוגשה במסגרת עבודת אקוטופ לפרויקט "חוקרים סביבה" של משרד החינוך, משרד להגנת הסביבה ,עמותת מלר"ז ומכון דוידסון
▪  ▪  ▪
לוגו [מלרז]

הדסה נעורים  [ויקפדיה]
משרד החינוך, המשרד להגנת הסביבה ,מכון דוידסון ועמותת מלר"ז משתפים פעולה בפרויקט "חוקרים סביבה", המיועד לתלמידי מגמות מדעי הסביבה. במסגרת הפרויקט מוזמנים תלמידי מדעי הסביבה, העוסקים בעבודות האקוטופ להגיש את עבודותיהם לשיפוט.
אקוטופ הוא מיני מחקר שמטרתו לאפשר לתלמידים להתנסות ביישום עקרונות במדעי הסביבה, באמצעות עבודה מעשית בשטח. העבודה כוללת קריאה, תצפיות, ניסויי מעבדה, סקרים ו/או ראיונות. עבודת המחקר, שנעשית בסיוע מנחה (מורה או חוקר), מתמקדת באחד מתוך מכלול נושאים העוסקים ביחסים בין האדם לסביבה. העבודה שוות ערך ליחידת לימוד אחת (כ-90 שעות לימוד) ומהווה % 20 מציון הבגרות במדעי הסביבה ברמה של 5 יחידות לימוד.
בתיכון הדסה נעורים בחרו להתעמק במחקר העוסק בניסיון להציע פתרון לבעיית המים המיועדים להשקיית שטחים ירוקים בכפר הנוער "הדסה נעורים" לאור בעיית המים בעולם בכלל ובמדינת ישראל בפרט. מאז כניסתו לתוקף חוק "היטל השקיית גינות פרטיות" בתאריך- 01/11/08, עלו מחירי המים והשקיית השטחים הירוקים בשטח הכפר הופסקה. כתוצאה מכך איבד הכפר מהערך האסתטי והסביבתי שלו. מחקר זה נערך במטרה לשחזר את מראהו הקודם של הכפר בעזרת מציאת תחליף להשקיית הגינות במי ברז.
שאלות המחקר הייתה מהי ההשפעה של השקיית הצמחים במים "אפורים" (מי מקלחות בריכוזי הסבון השונים) על תהליכי הנביטה והצימוח ( אחוזי הנביטה, גובה הצמח, אורך השורש, עוצמת הפוטוסינתזה, משקל יבש) של צמחייה חד-שנתית ?כאשר ההשערה הייתה שככל שריכוז הסבון במים יהיה נמוך יותר, כך הנביטה והצימוח של הצמחים יהיו טובים יותר.
הניסוי נערך במעבדת בית הספר וכלל את השלבים הבאים : הכנת מצע גידול (תערובת קרקע); הכנת מי השקיה בריכוזים שונים של סבון ("מים אפורים"); ניסוי מקדים, בו נבדקה השפעתו של ריכוז סבון המחושב על-פי היחס של המים והסבון במקלחת ממוצעת; ניסוי המבוסס על 4 טיפולים, בהתאם לריכוזי הסבון במים; איסוף תוצאות הניסוי ועיבודן.
בעקבות המחקר,בתום הניסוי, נערכה הצגת התוצאות בחברת Siemens-Israel (המחלקה לטכנולוגיות המים) והוחלט על בניית מתקן-הדגמה להעברת מי מקלחות למדשאות האצטדיון בכפר הנוער, בהתבסס על תוצאות המחקר הנוכחי ובניסיון לתת פתרון לשימוש חוזר במים בשטח הכפר.

המועצה הציבורית למניעת רעש וזיהום אוויר בישראל" היא העמותה הסביבתית הראשונה בישראל. העמותה הוקמה לפני 50 שנה במטרה לקדם הנושאים הבעייתיים של איכות החיים והסביבה, וביניהם רעש,זיהום אוויר,קרינה,זיהום ממפעלים ועוד
תאריך:  01/04/2012   |   עודכן:  04/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תלמידי הדסה נעורים משקים במים אפורים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שוהם תהל
למעלה מיליון ישראלים נחשפו היום למתיחת 1 באפריל של תנועת "המחנה המשותף", שהקימה בין לילה את אתר האינטרנט "חדשות טובות"- www.ynef.co.il . קמפיין חסר תקדים, בן 24 שעות, חשף מאות אלפי גולשים בפייסבוק לכותרות שנראו כלקוחות מאתר חדשות אמיתי, לפיהן המע"מ בוטל על הדלק והחשמל ועימו העלאות המחירים, נתניהו החליט לגייס את החרדים והערבים, ולימודים לתואר ראשון יהיו חינם מעתה והלאה. המארגנים: :"אם המחאה החברתית תצליח אלה יהיו כותרות החדשות שלנו"
יופי נעלי
לקראת עונת החתונות משיקה רשת YOOPI קולקציה עשירה, מגוונת ועכשווית של נעלי כלה בדגש על עיצוב ונוחות
כהן שי
חברת HOT רכשה מערכת CCP לשיפור השירות בעלות מוערכת של 2 מיליון ש"ח
לירון הדס
רשת Ramilee אופנה להריון אשר השיקה לאחרונה את קולקציית אביב-קיץ 2012 עם הדוגמנית וכוכבת הריאלטי "המירוץ למיליון" חן שילוני, מעבירה את תקציב היח"צ למשרד רוז רוה
אולמדיה-דורן יחסי ציבור
פתרונות 3D Experience של החברה אפשרו לחברת GID לתכנן במהירות    מערכת חדשנית למיגון על iPhone 4S
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il