ביטוח ישיר בפרסומת חדשה, ה-15 במספר, בסדרת הקמפיינים בהם מופיעים מוזיקאים מפורסמים בסיטואציות ביטוחיות קומיות. סרטון הפרסומת החדש נועד לתמוך ברכישת ביטוח מקיף לרכב של ביטוח ישיר דרך אתר האינטרנט של החברה המעניקה לפחות 20% הנחה ברכישת ביטוח לרכב דרך האינטרנט. בקמפיין החדש מככבים אלון אוליארצ'יק, זמר ויוצר ישראלי מוערך, עם הלהיט הגדול שלו - "אני בחור אנלוגי בעולם דיגיטאלי".
אוליארצ'יק מצטרף לנבחרת הזמרים שהופיעו בסדרת הפרסומות של ביטוח ישיר ובהם: דיויד ברוזה עם השיר "יהיה טוב", אבנר גדסי עם השיר "נפרדנו כך", מתי כספי עם "לא ידעתי שתלכי ממני", בועז שרעבי עם השיר "לתת", מני בגר עם השיר "זה היה ביתי", שלמה גרוניך עם "שירים פשוטים", יוני בלוך עם השיר "אחריות", דודו אהרון עם הלהיט "הכל זה מלמעלה", רפי פרסקי עם "כמה פעמים ספרת עד 10",
יואב יצחק עם השיר "עד סוף העולם",
רוני דלומי עם השיר "תן", פבלו רוזנברג עם השיר "שימי נר על החלון", דור דניאל עם השיר "מקום לצידך", זהבה בן ורד אורבך מלהקת הרוק "רד בנד" עם השיר "טיפת מזל".
הקמפיין באמצעות "
באומן בר ריבנאי " והיקפו מוערך בכ-2 מיליון ש"ח
על הסרטון: אוליארצ'יק נוסע במכונית שלו, עם האחיין שלו בן ה- 15. ניידת משטרה עוצרת אותם לבדיקת רשיונות.
השוטר מסתכל על הניירות ואומר: הופה אוליארצ'יק...אתה יודע שהביטוח שלך נגמר בדיוק בעוד...שלוש דקות? אוליארצ'יק נלחץ בזמן שהשוטרים הולכים לבדוק את הרשיון. הילד שיושב מאחור מוציא לפטופ ולוחש לאלון: דוד אלון, תעשה ביטוח באינטרנט... אלון בלחץ, מתחיל לשיר: "אני בחור אנלוגי בעולם דיגיטלי ועושה צעדים לאחור", הילד נכנס לאתר ביטוח ישיר: הי! יש 20% הנחה! ברקע השוטרים מנסים להלחיץ את אלון. אוליארצ'יק ממשיך לשיר: אני בחור פרימיטיבי בעולם אינטנסיביבעולם שכולו חשמל. הילד מסיים לרכוש ביטוח באינטרנט ומראה לאוליארצ'יק את המסך עם כותרת אישור הרכישה. כ אוליארצ'יק שר בהתלהבות ומציג לשוטר את האישור במסך בגאווה: "אנלוגי כן כן !! דיגיטלי כן כן "!!
קריין: לא צריך להיות דיגיטלי כדי לעשות ביטוח באינטרנט. מצטרפים עכשיו לביטוח ישיר דרך אתר החברה ונהנים מלפחות עשרים אחוז הנחה ברכישת ביטוח מקיף לרכב.
אוליארצ'יק חותם את הסרטון בשירה: הקש על החמש ביטוח ישיר.
קרדיטים:
- משנה למנכ"ל: יורם לוי
- סמנכ"ל קריאטיב: נדב פרסמן
- מנהל קריאיטיב: אמיר אריאלי
- קראייטיב: מירון ששון,רן אבן, אורית בר ניב
- סמנכ"ל לקוחות: מאיה סלומון
- תקציבאית: שרון זאבי
- סמנכ"ל אסטרטגיה: גילי ששון
- סופרוויזר פלנינג: שי ניסבאום
- סמנכ"ל הפקה: דורית גווילי
- מנהלת הפקה: גלי שטרקמן
- חברת הפקה: אוג
- פוסט:ברודקאסט
- יחסי ציבור: סנדיק קומיוניקיישן .