"נוברטיס קונסיומר ישראל" עולה בקמפיין יצירתי ויוצא דופן ל'וולטרן אמולג'ל' בהיקף של כ – 1.5 מיליון שקלים
חברת התרופות "נוברטיס קונסיומר ישראל" תעלה ביום שישי ה-20.04 בקמפיין פרסום יצירתי ויוצא דופן, לתכשיר 'וולטרן אמולג'ל', באמצעות משרד הפרסום EXPERT מקבוצת באומן –בר- ריבנאי . שווי הקמפיין מוערך בכ-1.5 מיליון שקלים.
הסלוגן אשר יוביל את קמפיין הפרסום הינו "וולטרן אמולג'ל ליהנות מהתנועה" והוא יתמקד בתשדירים בטלוויזיה בערוצים 2, 10 ו- 9, תשדירי רדיו, שילוט חוצות ואינטרנט במגזר הערבי והרוסי.
המסר העומד בבסיס הקמפיין הינו היעילות והבטיחות הגבוהים בשימוש ב'וולטרן אמולג'ל' והעובדה שלמעלה מ-400 מיליון יחידות נמכרו ברחבי העולם כבר למעלה מ-20 שנה, דבר הממחיש את היעילות והבטיחות הגבוהים של המוצר ואת העובדה שרבים כל כך נאמנים למותג בכל העולם.
בבסיס הקמפיין הטלוויזיוני עומדים להקת רקדנים מוכשרים ביניהם- ניר בניטה, אבי מצליח, תות מולאור ואדר רסקליס, שנראים "נהנים מהתנועה" ויוצרים צורות אנושיות של המילה וולטרן באנגלית ושל המספרים 400 מיליון יחידות שנמכרו בכל העולם למעלה מ-20 שנה.
'וולטרן אמולג'ל' הינו תכשיר יעיל ובטוח לטיפול מקומי בכאבי גב, שרירים תפוסים וכאבים הנובעים מדלקות פרקים. מסייע בהקלת הכאב והדלקת הודות להרכבו הייחודי המכיל חומר פעיל שחודר במהירות לתוך רקמת השריר או למפרק.
חברת Novartis הינה אחת מחמש חברות התרופות הגדולות בעולם, עם מחזור מכירות של כ-50 מיליארד דולר, 100,000 עובדים ופעילות בכ-140 מדינות ברחבי העולם. מוצרי החברה כוללים בין השאר את המותגים המובילים בתחומם: "אוטריווין" לטיפול בנזלת ואף סתום, ,אוטרימר אלוורה" תרסיס עדין לאף
ממי ים טבעיים בתוספת אלוורה, "למיסיל" לטיפול בפטרת כף הרגל, "פניסטיל ג'ל" להקלה מיידית של עקיצות וגירודים, "וולטרן אמולג'ל" להרפיית שרירים תפוסים ואזורים מודלקים, "בנפייבר" אבקת סיבים תזונתיים, "פרוקטו גליבנול" לטיפול בטחורים, "ויטה מרפן" לטיפול בפצעים וכוויות, ועוד.
לפרטים נוספים- ליאת זינתי "הראל מורדי"- 03-6090906