X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
גורו הסטארטפים אלפרד מאן וחתן פרס נובל פרופ' דן שכטמן במפגש עם תלמידים במדעטק בחיפה
▪  ▪  ▪

ביום שני ה-30.4.2012 יתקיים במדעטק, המוזיאון הלאומי למדע בחיפה "מפגש ענקים":
אלפרד מאן, יזם סדרתי וגורו סטרטאפים בתחום הביוטכנולוגיה, שתרם ותורם רבות לפיתוח המדע והמחקר בישראל, יפגש עם פרופסור דן שכטמן, הזוכה הישראלי האחרון בפרס הנובל ולשניהם יאזינו וישאלו שאלות, דור העתיד של המדע הישראלי - תלמידי בית הספר הריאלי בחיפה ובית הספר מופת-בסמ"ת, הפעילים במדעטק ועושים את צעדיהם הראשונים בתחום המדע.
במהלך הביקור, יערך סיור במעבדות המוזיאון ובפארק נובל אנרגי למדע, יתקיים דיון פתוח בין מר מאן ופרופסור שכטמן, ולתלמידים תינתן אפשרות להפנות שאלות לכל אחד מהנוכחים.
הביקור הינו יוזמה משותפת של מדעטק, הטכניון וקרן ההון סיכון תעוזה, המשקיעה בחברות מיזם ישראליות.
אודות אלפרד מאן – אלפרד מאן, בעל תואר M.S מאוניברסיטת קליפורניה, הוא יזם סדרתי של חברות הזנק בתחומים שונים של ביו-טכנולוגיה ואווירונאוטיקה. לאורך שנות פעילותו, מאן יזם את הקמתן של 9 חברות שונות, במסגרתן תרם רבות לקידום ופיתוח המדע והשימושים הרפואיים שלו, לטובת האנושות. מאן ראה ברכה רבה בעמלו ובעקבות מכירת חלק מחברות ההזנק שיזם, הוא נמנה על רשימת עשירי העולם. מעבר לפעילותו העסקית, מאן הוא פילנתרופ התורם רבות לקידום החינוך המדעי והמחקר. בין היתר, מאן תרם 100 מיליון דולר להקמת מוסד AMIT בטכניון והוא מעורב בפרויקטים רבים נוספים.
על אודות פרופסור דן שכטמן – פרופסור דן שטכמן הינו חוקר בתחום הנדסת חומרים במוסד הטכניון. בשנת 2012, זכה שכטמן בפרס נובל לכימיה בעקבות גילויים של גבישים קווזי-מחזוריים. פרופ' שכטמן הינו יו"ר הוועדה האקדמית של מדעטק, ומוביל תוכניות חדשניות לחינוך מדע וטכנולוגיה בכל מערכת החינוך, מגיל הגן דרך בתי הספר.
על אודות מדעטק – המוזיאון הלאומי למדע טכנולוגיה וחלל בחיפה, פועל מתוך חזון לקירוב המדע והטכנולוגיה לקהל הרחב בדרך חוויתית ומהנה. במדעטק 20 תערוכות קבועות עם למעלה מ-500 מוצגים אינטראקטיביים בנושאי מדע וטכנולוגיה, פארק נובל אנרג'י למדע, שהוא תערוכת חוצות רחבת ידיים שעוקבת אחרי פועלם ותגליותיהם של גדולי המדענים בהיסטוריה, בפארק מוצגים פעילים גדולי מידות לחוויה מלאה. בנוסף מפעיל מדעטק מרכז חינוך גדול, עם מעבדות ואולמות הרצאה שפועלים עם מיטב הטכנולוגיה והתכנון. מידי שנה מציג מדעטק תערוכה בינלאומית מובילה.
מדעטק מארח מדי שנה למעלה מ-350,00 מבקרים ופוגש עוד מאות אלפים בפעילות חוץ של ניידות המדע בבתי- ספר ובמרכזי פעילות ברחבי הארץ.
על אודות תעוזה - תעוזה היא אחת הקרנות הותיקות בישראל ולה הצלחות מרשימות בתחומי ה-Health Care, המוליכים למחצה והתקשורת. תעוזה משקיעה בחברות בעלות פריצת דרך טכנולוגית ומסייעת להן בפעילות הבינלאומית שלהן. תעוזה מקפידה על השקעה בחברות ישראליות במקורן, והיא תורמת רבות לפיתוח דור העתיד של היזמים הישראלים. יו"ר תעוזה הוא פרופ' משה ארנס ומנכ"ל החברה הוא אבי קרבס.
האירוע יתקיים ביום שני 30.4.1 למוזמנים בלבד.
לתיאום כיסוי האירוע על-ידי עיתונאים נא לפנות לטל. 03-6911600.

תאריך:  30/04/2012   |   עודכן:  24/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 משה ארנס
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איריס ויינשטיין
בנק ירושלים בחר במוצרי הניהול והניטור של Technology CA ובחברת נטקום לניהול וניטור מערכות ה-IT הפיזיות והוירטואליות שלו    היקף הפרויקט מוערך במליוני שקלים
ענת פז
מהדורה מיוחדת של דגם הריינג'רובר איווק, שעוצב בשיתוף עם ויקטוריה בקהאם, מוצגת לראשונה בתערוכת הרכב בבייג'ין    המהדורה תוגבל ל-200 רכבים בלבד; עלותו מוערכת בכ-880 אלף ש"ח    לראשונה בתולדות לנדרובר – דגם בצבע שחור מט בצביעה ידנית
זהר נוי
עלייה של כ-10 אחוזים נרשמה בכמות דגלי הלאום המיוצרים השנה בארץ לקראת יום העצמאות, עוד הוכחה שגם את הסינים אנחנו יכולים לנצח אומר, אבי מרום (מילברגר), וקסילולוג ומגשר, מוותיקי יצרני הדגלים בארץ ויו"ר מפעלי מרום אפ.ג'י.פי בכפר סבא
ליאורה בר
הפתרון כולל מערכת CRM שפותחה במיוחד כמענה לצרכיהם המיוחדים של משפחות האוטיסטים בישראל
שמואל דברת
שלישי ב' באייר תשע"ב – 24/4/12, יערך במרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון כנס שמירת הטבע ביהודה ובשומרון. הכנס, אשר נערך על-ידי מו"פ אזורי השומרון ובקעת הירדן בשיתוף המנהל האזרחי ליהודה ושומרון, יעסוק ברבדים השונים של הטבע והסביבה בחבל ארץ זה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il