X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
אלווריון נבחרה על-ידי ספקית תקשורת סלולרית מובילה לספק תקשורת WiFi בסין הכפרית
▪  ▪  ▪

אלווריון (ת"א: אלור; נאסד"ק: ALVR) הודיעה על חוזה גדול ומשמעותי של מיליוני דולרים, ומתמשך, עם חברת תקשורת משלוש הגדולות בסין. ההסכם בוצע בשיתוף BHU – המפיצה הבלעדית של מוצרי אלווריון (ווייביון) לשוק הסיני מאז 2009.
ספקית התקשורת הסינית פרסה את תחנות הבסיס ב-WiFi של אלווריון, המאפשרות חיבור לאינטרנט במהירות גבוהה, ובכך גישרה על פערי תקשורת קיימים במחוז לייאו שבצפון מזרח סין הכפרית. במסגרת פרויקט זה הותקנו כ-2,500 תחנות בסיס WiFi המבוססות על טכנולוגיית עיצוב אלומה דו כיוונית בתדר 2.4 ג'יגה-הרץ של אלווריון, ומכסות ערים מרוחקות גדולות וקטנות, כולל שניאנג (לשעבר שנג'ינג) – בירת מחוז לייאו (המחוז מונה 41 מיליון תושבים), והעיר הגדולה ביותר באזור צפון מזרח סין. הרחבת רשת התקשורת מתבצעת על-ידי חיבור של איזורים כפריים נוספים במחוז.
הפרויקט הוא אחד מפרויקטים רבים שמבצעת BHU עם ספקיות תקשורת מובילות בסין, באמצעות ציודי אלווריון (ווייביון). הפרויקטים מתקיימים במספר מחוזות במדינה ופרויקטים נוספים צפויים בעתיד, במקביל לגידול ברמת השימוש באינטרנט בפס רחב ובמספר פריסות ה-WiFi בסין.
עקב תוואי השטח העצום והמאתגר, הנחת כבלים לא התאפשרה, ותחנות הבסיס של אלווריון התגברו על קושי זה באמצעות פתרון אלחוטי קל לפריסה בכל טופוגרפיה. בנוסף, עקב יכולת הכיסוי הנרחב של אלווריון, נדרשו מעט תחנות בסיס על-מנת לספק שירות WiFi.
מקרב תושבי המחוז, 24 מיליון נחשבו עד כה כפריים ונטולי תקשורת טלפוניה או אינטרנט עם איזורים בסביבתם. לאחר התקנת תחנות הבסיס ב-WiFi של אלווריון באזור החקלאי לשעבר, ישתפר שם השירות הציבורי, רמת החיים תעלה והחקלאים יהיו בעלי גישה לשירותי המידע החקלאי המקוונים – דבר שיאפשר להם לשפר את תנובותיהם ורווחיותם, לשלוח צילומי מזיקים למכוני מחקר לשם אבחון מהיר, בנוסף על שימוש בטלפון סלולרי, טאבלטים ומכשירים ניידים אחרים לצרכי התחברות ליישומים מקוונים כמו אימייל, חינוך, בריאות, בנקאות ושיתוף תמונות באופן מאובטח, יעיל וזול.
טל מאירזון, סמנכ"ל התפעול באלווריון: "אנו שמחים לעבוד בשיתוף פעולה עם השותפה והמפיצה שלנו משכבר הימים, BHU, לשם אספקת תקשורת WiFi לספקיות תקשורת בעשרות מחוזות בסין, עבור שלוש ספקיות התקשורת הגדולות במדינה, עם יותר מ-10 אלף תחנות בסיס סל הכל. כיסוי איזורים נרחבים של תוואי טופוגרפי כפרי, והיכולת לחבר אוכלוסיה כה גדולה לתקשורת באמצעות טכנולוגיית ה-WiFi של אלווריון, מחזקים את מחוייבותנו לגשר מעל פערי התקשורת באזור ולספק גישה לשירותי WiFi המשפרים את סגנון החיים היומיומי של אנשים וקהילות שלמות."
על אודות טכנולוגיית עיצוב האלומה של אלווריון (Beamforming) – מבוססת על תחנות בסיס בתקשורת אלחוטית, המייצרות אלומת תקשורת לכל מכשיר ומכשיר בנפרד ועל-ידי כך מגבירות את עוצמת הכיסוי. דבר זה מאפשר כיסוי רחב והומוגני ללא הפרעות תקשורת המיוצרות בדרך כלל על-ידי ציודי התקשורת עצמם, באמצעות האפשרות להרחיק את התחנות זו מזו עקב יכולת הכיסוי שלהן ויכולתן לייצר חיבור ללא צורך בקו ראיה.
על אודות אלווריון
חברת Alvarion בע"מ (NASDAQ: ALVR) מספקת פתרונות מיטביים עבור מגוון יישומים בפס-רחב אלחוטי. הפתרונות של אלווריון מספקים מענה לאתגרי הקישוריות, הכיסוי וקצבי התעבורה של מפעילי תקשורת, ערים חכמות, יישומי אבטחה ולקוחות ארגוניים. הפתרונות החדשניים שלנו מבוססים על מגוון טכנולוגיות הפועלות בתחומי תדר ברישיון ובתדרים פתוחים. www.alvarion.com

תאריך:  24/04/2012   |   עודכן:  24/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אלווריון מודיעה על חוזה משמעותי בסין
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית פריד
הסרט "מעלית הזמן ירושלים" עם טופול במתנה לרוכש כרטיס    לאחד המסכות הרב חושיים במעלית הזמן ירושלים
גלית פריד
גורו הסטארטפים אלפרד מאן וחתן פרס נובל פרופ' דן שכטמן במפגש עם תלמידים במדעטק בחיפה
איריס ויינשטיין
בנק ירושלים בחר במוצרי הניהול והניטור של Technology CA ובחברת נטקום לניהול וניטור מערכות ה-IT הפיזיות והוירטואליות שלו    היקף הפרויקט מוערך במליוני שקלים
ענת פז
מהדורה מיוחדת של דגם הריינג'רובר איווק, שעוצב בשיתוף עם ויקטוריה בקהאם, מוצגת לראשונה בתערוכת הרכב בבייג'ין    המהדורה תוגבל ל-200 רכבים בלבד; עלותו מוערכת בכ-880 אלף ש"ח    לראשונה בתולדות לנדרובר – דגם בצבע שחור מט בצביעה ידנית
זהר נוי
עלייה של כ-10 אחוזים נרשמה בכמות דגלי הלאום המיוצרים השנה בארץ לקראת יום העצמאות, עוד הוכחה שגם את הסינים אנחנו יכולים לנצח אומר, אבי מרום (מילברגר), וקסילולוג ומגשר, מוותיקי יצרני הדגלים בארץ ויו"ר מפעלי מרום אפ.ג'י.פי בכפר סבא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il