X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
משה גבריאלוב, נשיא ומנכ"ל זיילינקס העולמית, יפתח את הכנס ב-17 במאי באווניו בנוכחות מאות לקוחות החברה בישראל ושותפיה
▪  ▪  ▪

הכנס הטכנולוגי השנתי שתקיים Xilinx (זיילינקס), ענקית הרכיבים המתכנתים (FPGA), ב-17 במאי בישראל, יתמקד בפלטפורמת העיבוד המתרחבת Zynq 7000 ובסביבת התכנון החדשה Vivado שהושקו לאחרונה, לצד נושאים כמו פתרונות הדור הבא בעולם ה EDA, אתגרי ה-28 ננומטר ועוד. לכנס באווניו שבקרית שדה התעופה, המהווה מדי שנה פלטפורמה להצגת חידושים טכנולוגיים של החברה, צפויים להגיע גם השנה מאות לקוחות החברה, וכן שותפיה בישראל ניסקו ואבנט אלקטרוניקה.
משה גבריאלוב, נשיא ומנכ"ל זיילינקס העולמית, יגיע לישראל לפתוח את הכנס, עם סקירה של המגמות המרכזיות בעולם הסמיקונדקטורס והאלקטרוניקה והשלכותיהן על השוק העולמי וזיילינקס בתוכה. יחד עם גבריאלוב יגיעו לכנס בישראל ג'יילס פקהאם, מנהל שיווק לאזור EMEA , לארי גטמן, סגן נשיא לשיווק פלטפורמות מתכנתות, ובריאן ג'קסון, מנהל שיווק חטיבת ה- Design Software.
Zynq 7000 היא פלטפורמת העיבוד ברת ההרחבה הראשונה בתעשיה המציעה למפתחים רמות ביצועים וצריכת הספק של ,ASIC גמישות של FPGA ויכולת תכנות של מיקרו-מעבד. ה-Vivado™ Design Suite, היא סביבת תכנון ממוקדת מערכת ו-IP חדש המסייעת להאיץ את פרודוקטיביות התכנון עבור העשור הבא של התקנים מתוכנתים לגמרי, ה- All-Programmable"". בנוסף לעיסוק הרחב בסדרות המוצרים החדשים הללו, יכלול הכנס הרצאות מליאה והרצאות טכניות בשני מסלולים : FPGA ו-Embedded, ויוצגו בהם הפיתוחים המתקדמים בפלטפורמות התכנון הייעודיות של זיילינקס, ופתרונות עדכניים בתחומי תקשורת אלחוטית, תעופה וביטחון, תעשיה ורפואה ומערכות משובצות בתעשיית השבבים.
גדעון קדם, מנכ"ל זיילינקס ישראל: "פיתוח סדרות ה-Vivado ו-Zynq 7000, מעיד יותר מכל על האסטרטגיה של זיילינקס, המתוכננת שנים קדימה ויודעת להתאים עצמה לא רק לדרישות הקיימות כעת בשוק, אלא בעיקר לאלה שיתפתחו בשנים הקרובות, וכבר לתת להן מענה. היכולת שלנו להקדים את השוק ולצפות צרכים וביקושים עשור קדימה, מסייעת ללקוחותינו בכל המגזרים, לעבוד עם סביבות תכנון מהמתקדמות הקיימות בתעשיה ולהגיע לשוק מהר ויעיל יותר".
על אודות Xilinx
Xilinx (נאסד"ק XLNX), הינה ספקית עולמית מובילה של פתרונות מתכנתים לרכיבים דיגיטליים (FPGA). הפתרונות המתכנתים של Xilinx משולבים בתוך התכנונים של קשת רחבה של יישומים. לקוחות Xilinx יכולים לשנות או לשדרג את התכונות והפונקציות של מוצריהם "תוך כדי עבודה" – להתאים עצמם לתקנים חדשים ולהגדיר מחדש את החומרה עבור יישום ספציפי. טכנולוגיה זו של שינויים מיידיים "תוך כדי עבודה" (on-the-fly) מאפשרת האצה של זמן היציאה לשוק, בידול המוצרים והפחתת העלויות. Xilinx הוקמה ב-1984 ומעסיקה 3,500 איש ברחבי העולם. הכנסותיה של Xilinx ב-2011 הסתכמו ב-2.37 מיליארד דולר. משרדיה הראשיים של החברה ממוקמים בעמק הסיליקון, סן-חוזה, קליפורניה.
פעילות Xilinx ישראל מתמקדת בשיווק ומכירות באופן ישיר ובאמצעות מפיצים, אבנט וניסקו ישראל. מנכ"ל Xilinx העולמית - משה גבריאלוב, מנכ"ל Xilinx ישראל – גדעון קדם.

תוכנית הכנס
אתר החברה
תאריך:  17/05/2012   |   עודכן:  08/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכל סדן
זהר נוי
אירוע יעילות המכירות הגלובלי הראשון במעלה כולל יותר משבעים מושבים על יעילות מכירות עם אנליסטים ואנשי ביצוע בכירים בענף, סדנאות הדרכה ואירועי יצירת קשרים
יוסי דוד
הכנס הירושלמי השני לשטח, אקדמיה וקהילת הלהטבא"ק בישראל
עידו מזור
לילדים ולמבוגרים עם צרכים מיוחדים, ולקשישים עם ירידה בתפקוד מגיע חיים נוחים וקלים יותר. עמותת מילבת מציעה עזרה, בפיתוח פתרונות לחיי היום יום. לעיתים האנשים בסביבה הקרובה או האנשים עצמם לא מודעים לכך שבעיות יום-יומיות ניתנות לפתרון. לעיתים לילד עם מגבלה קשה לשחק בצעצוע רגיל שכל ילד מסוגל לשחק איתו. גם לקשישים או מבוגרים עם מוגבלות יש צרכים מיוחדים שמקשים על חיי היום יום שלהם
רעות יפעת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il