X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
פיתוח המתחם - ברמה בינלאומית שטרם נראתה בארץ
▪  ▪  ▪
סיטי טאוור [קבוצת מזרחי]

ווסט 2  [קבוצת מזרחי]
עבודות הפיתוח במתחם ח-501 בחולון נמצאות בעיצומן ואחד היזמים הבולטים במתחם, מנכ"ל קבוצת מזרחי, רוני מזרחי בטוח כי "המתחם כולו הולך לשנות את פניה של חולון".
מתחם ח-501 כולל שדרת מגדלים בני 20 ועד 30 קומות שהחלה להיבנות בחודשים האחרונים בכניסה לחולון. המגדלים כוללים דירות ענקיות בנות 120 מ"ר ועד 400 מ"ר בנות ארבעה ועד שמונה חדרים. בנוסף ייבנו במגדלים לופטים, פנטהאוזים, דירות גן ומיני פנטהאוזים עם מרפסות גדולות כאשר את כולם מאחד מפרט טכני מיוחד ובינוי מיוחד שטרם נראה כמוהו בחולון.
אדריכל צרפתי בשם ז'אן פול ויגייה מעיריית חולון מתכנן את פיתוח המתחם ברמה בינלאומית שטרם נראתה בארץ. קבוצת מזרחי ואחרות החלו לבנות במקום שלושה מגדלים בני 20 עד 30 קומות ובהם 360 יחידות דיור ועם סיום הפרויקט יהיה זה אחד מהמקומות היוקרתיים ביותר בארץ. על-פי לוחות הזמנים, סיום שלב א' מתוכנן לדצמבר 2013. לדברי מזרחי, עבור דירת ארבעה חדרים יעמוד המחיר על 1.85 מיליון שקלים ודירות יוקרה בנות חמישה חדרים יעלו החל מ-2.05 מיליון שקלים. מחירי דירות גן יחלו ב-2.75 מיליון שקלים, לופטים בני 5-6 חדרים החל מ-2.7 מיליון שקלים ופנטהאוזים החל מ-4 עד 6 מיליון שקלים.
המתחם נהנה מקרבה למוזיאון העיצוב שתכנן האדריכל הבינלאומי רון ארד, קניון חולון, מוזיאון הילדים, בית הספר הטכנולוגי, מגדל העירייה החדש, בית האופרה, המדייטק והקאנטרי קלאב בליבה החדש של העיר.
אחד הבניינים הנבנים במקום הוא פרויקט "סיטי טאוור" של קבוצת מזרחי שייבנה באזור הכניסה הצפונית לפארק ויהיה הבניין הגבוה ביותר בעיר ויגיע לגובה של 120 מטר. מדובר במגדל יוקרה בן 30 קומות המעוצב ע"י האדריכלית לאה רובננקו. במגדל יהיו מאה דירות כשהחל מהקומה ה-11 יוכלו הדיירים ליהנות לא רק מתצפית מרשימה על חולון וממגורים על פארק ירוק אלא גם מנוף ישיר לים.
קבוצת מזרחי רכשה את הקרקע במחיר של 60 מיליון שקלים והשקיעה משאבים גדולים בגימור ועיצוב יוקרתיים כיאה למגדל הפאר של חולון. שווי המכירות הצפוי מהפרויקט הוא 255 מיליון שקלים. בנוסף, קבוצת מזרחי תבנה במתחם גם את פרויקט "מזרחי פרפקט" שכבר קיבל היתרי בנייה. מדובר בבניין בן 20 קומות הכולל 66 יחידות דיור בהן דירות גן, לופטים מרווחים, פנטהאוזים ומיני פנטהאוזים, כאשר כולן ייהנו ממפרט טכני עשיר, מרפסות גדולות וחלונות ענק לנוף מרשים. את הפרויקט מתכנן האדריכל הבינלאומי פיליפ גינזבורג כאשר עבור הקרקע שילמה קבוצת מזרחי 42.5 מיליון שקל. מחירי דירות בנות חמישה חדרים יחלו בשני מיליון שקלים, כאשר הצפי לשווי המכירה בפרויקט עומד על 150 מיליון שקלים.
קבוצת מזרחי היא אחת מחברות הבנייה הגדולות בישראל הבונה ב-18 ערים ברחבי הארץ ודורגה במקום ה-18 בדירוג BDI. הקבוצה היא הגדולה והפעילה ביותר בחולון, וכיום היא בונה בין השאר את הפרויקטים "מדורגי הפארק", "מגדל העיר", "נוף השדרה" ו"מזרחי ווסט". בימים אלה נבנים במקביל "מזרחי ווסט 2" ו"מגדל הגן" כאשר בסה"כ בונה הקבוצה כ 365 יחידות דיור בחולון. בקרוב תחל הקבוצה בפרויקט ענק נוסף בן 520 דירות בשכונת תל גיבורים בחולון הצעירה והירוקה.
בנוסף גם מגדל נוסף בן 27 קומות ה"סנטוריון" שרובו עטוף בקירות מסך מאלומיניום וזכוכית.
רוני מזרחי, מנכ"ל קבוצת מזרחי: "מתחם כזה עדיין לא ניבנה בישראל והוא מאפיל אפילו על מגדלי צמרות בת"א ועל מתחם 9 בגבעתיים. אין לי ספק כי המתחם כולו הולך לשנות את פניה של חולון. התכנון המוקפד והיוקרתי הוא חסר תקדים ובסטנדרטיים בינלאומיים לרבות שילוב בניה ירוקה ואיכות חיים. חולון הפכה במרוצת השנים לאחת הערים המבוקשות בישראל ומובילה באיכות חיים ייחודית ואטרקטיבית. לכן היה לנו חשוב לבנות מגדל מפואר, יוקרתי בסטנדרט הגבוה ביותר על-מנת למשוך לעיר משפחות בנות מעמד הביניים ומעלה מתל אביב וערי השרון. השכונה החדשה ומגדל הסיטי טאוור יסייעו במיצובה של חולון כעיר העתיד של ישראל, הצמודה מאוד לת"א ובמחירים אפשריים ליוקרה ולאיכות הנבנים כיום".

תאריך:  22/05/2012   |   עודכן:  29/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רוני מזרחי: "מתחם ח-501 ישנה את חולון"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קרן גביש לוטם תקשורת יחסי ציבור
קרן גביש לוטם תקשורת יחסי ציבור
מאות אנשי עסקים השתתפו בכנס העסקים השנתי של חברי לשכת המסחר והתעשיה חיפה והצפון באילת
עדי אדרי
וגנר יועצי תקשורת וסנדיק קומיוניקיישן מתמזגים    המשרד החדש יקרא: "וגנר סנדיק אסטרטגיה תקשורתית"    מדובר בצעד אסטרטגי המהווה הזדמנות לפיתוח ולהפריה הדדית, שיביא להגברת האפשרויות לקידום מקצועי ומנוף לצמיחה של החברה, כמו גם חיזוק של היסודות הקיימים
אלון חן
שיעור החולות בצהבת C מחבר העמים גבוה פי 9.3 בהשוואה לילידות הארץ ואילו בקרב הגברים, שיעור עולי חבר העמים גבוה פי 5 - כך עולה ממחקר חדש
מוטי שוימר
לראשונה- תוכנת AntiVirus של McAfee מובנית במערכות PX של Iomega ללא תוספת תשלום    תוכנת VirusScan Enterprise של מקאפי, יחד עם סדרת Iomega PX, יוצרת שילוב יוצא דופן של הגנה מתקדמת מפני איומים על מוצרי האחסון ברשת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il