X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
יתחרה בדפי זהב ובזק עסקים, מציע פרסום חינם לעסקים ומציג תוצאות מבוססות קשרים חברתיים בפייסבוק
▪  ▪  ▪
צילום מסך  [יחסי ציבור ]

"המומחה שלי" הוא אינדקס ישראלי המאפשר לחפש בעלי עסק ומומחים, לפי רלוונטיות חברתית, ומבוסס על הקשרים החברתיים של הגולש בפייסבוק. בחיפוש איש מקצוע הגולש יקבל תוצאות של אנשי מקצוע שחבריו של המחפש המליצו עליהם, מה שמכניס את מנגנון ה"מפה לאוזן" לעולם הדיגיטלי, ומאפשר בחירה יעילה ומושכלת יותר של נותני שירות.
בעלי עסקים יכולים להוסיף את העסק שלהם בקלות ובחינם לאתר עם מידע על העסק, לוגו וסרטוני וידאו. בעל העסק יקבל קידום אורגני במנועי החיפוש (SEO), לקבל דף עסק בחינם לעמוד האוהדים (מה שנקרא TAB), לעשות שימוש בכלים אוטומטיים מתקדמים לשיווק ויראלי ובפלטפורמה ליצירת שותפויות עסקיות, והכל נוח וקל לשימוש.
אתר "המומחה שלי" מבוסס אלגוריתם חברתי, ומפיח לחיים את כל נושא העסקים בפייסבוק, שהיה עד לאחרונה לא לגמרי ברור. בעלי עסקים שפתחו עמוד אוהדים בפייסבוק, לרוב לא ידעו כיצד למנף אותו באופן שיניב להם לקוחות. מומחי מדיה חברתית רבים ניסו לפענח את הנוסחה של שיווק נכון ברשת החברתית, אולם עד היום עיקר הפעילות סבב סביב נושא קשרי הקהילה עם הלקוחות, מה שהתאים בעיקר למותגים גדולים בעלי אסטרטגיה שיווקית רחבה. עסקים קטנים שאין סביבם עולם תוכן עשיר או מומחי שיווק דיגיטלי, נשארו מחוץ למשחק.
אתר "המומחה שלי" מארגן את העסקים בפייסבוק, ועושה שימוש חכם במנגנון החברתי – הוא ימצא עבורנו את העסקים שחברינו לפייסבוק כבר התנסו בשירות שלהם..במקום להעלות פוסט עם שאלה "מי מכיר אינסטלטור טוב באזור רמת גן?" ולחכות לתגובות, מנוע החיפוש יעשה את העבודה עבורכם. ולא רק מדובר באינסטלטורים, אלא גם ברופאים ומטפלים, יועצי השקעות, מפעילים לימי הולדת, עורכי דין, קוסמטיקאיות ועוד.
לעומת האינדקסים הגדולים, באתר 'המומחה שלי' חוות הדעת הן חוות דעת של אנשים שהגולש מכיר ממעגל החברים הקרוב אליו וממעגלי חברים נוספים, מה שמעלה את הערך שלהן משמעותית על פני חוות דעת אנונימיות שמקורן לא ברור. הגולש יכול לקרוא המלצות ואף ליצור קשר עם הממליצים של נותן השירות ולקבל מידע אמין ממקור ראשון.
מגמה זו מביאה לכך שנותני השירותים אשר מודעים לחשיבות חוות הדעת אותה הם מקבלים, נותנים שירות איכותי יותר וכולנו נהנים מצרכנות אמינה, חסכונית ונכונה יותר.
גולשים המחפשים בעלי מקצוע או עסקים אשר מעוניינים להוסיף את העסק שלהם לאתר יכולים לעשות זאת בחינם ובקלות דרך הקישור הבא: www.theexpert.co.il או באפליקציית הפייסבוק: www.facebook.com/my.experts
האתר פותח על-ידי דן ברקה לשעבר ארכיטקט מערכת Timetoknow.com, ארכיטקט מערכת Mercado.com ומוביל טכנולוגי Answers.com.

כתובת האתר: www.theexpert.co.il
כתובת אפליקציית הפייסבוק: www.facebook.com/my.experts
תאריך:  23/05/2012   |   עודכן:  29/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאור חגי
מחזירים את היסטוריית הרכבות בבאר שבע. השבוע החלה עיריית באר שבע באמצעות החברה הכלכלית בהקמת פרויקט ייחודי בישראל המשחזר את הרכבת ההיסטורית מ-1915 והקמת מתחם מיני מוזיאון עם הקטר ההיסטורי
שירי ליבוביץ
תוכנת Wanova Mirage תצטרף לסל מוצרי VMware עבור משתמשי הקצה ותאפשר ניהול מרוכז של תבניות בסיס (Centralized Image Management) וניהול אפליקציות (Persistent User Installed Applications) עבור שולחנות עבודה וירטואליים ופיסיים
אסף מואב
חברת דאסו סיסטמס, אוניברסיטת Cape Peninsula לטכנולוגיה ומשרד החינוך הצרפתי מקימים מרכז חדשנות לניהול מחזור חיי מוצר (PLM)
יצחק רביחיא
משק המים בישראל לוקה בכשלים הנובעים ממגבלות גופי הממשלה לעמוד במשימות שמשק המים מציב בפניהם    –מחקר חדש של מרכז טאוב
גלית פריד
סדנאות קיץ מדעיות במדעטק בחיפה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il