ADTECH, ספקית השירות המובילה של הגשת פרסומות (ad-serving) וחברת-הבת של קבוצת AOL, הכריזה כי בכוונתה להשיק ממשק המשלב בין הטכנולוגיה שלה לבין הטכנולוגיה של חברתAdvendio.com , המתמחה בפתרון עסקי פרסום. הממשק המשותף מפשט את תהליך המכירה והקניה של פרסום ברשת ומסייע למשווקים באינטרנט לעבוד ברשת באופן שוטף וללא תקלות. כמו-כן, הממשק מאפשר לנהל קמפיינים פרסומיים באינטרנט תוך מתן פתרון טכנולוגי.
"באמצעות חיבור הטכנולוגיה של ADTECH ישירות לADvendio.com- אנו יוצרים תהליכי מכירה יעילים ופשוטים, ואף חוסכים ללקוחות זמן רב בהזמנת קמפיין פרסומי" טען ארהרד ניומן, מנכ"ל ADTECH.
בעקבות שיתוף הפעולה בין החברות, מוציאים לאור המשתמשים בתשתית זו, יוכלו להגדיר למפרסמים שלהם קמפיין פרסומי עם חישוב אוטומטי של עלות. בנוסף, תהיה להם האפשרות להעביר הזמנות לקמפיין הפרסומי ישירות למערכת של ADTECH, יחד עם הגדרות ה-ad serving. ברגע שהקמפיין מתחיל, דוח מצב שליחה מועבר אליו, ובשל כך ניתן לעקוב אחריו לטובת חיוב עתידי. בזכות הממשק המשותף, הכל נעשה באופן אוטומטי, בקלות וללא צורך בשינוי מערכות.
כריסטיאן גלאנזמן, מנהל פיתוח טכנולוגי עסקי בענקית התקשורת Ringier, הביע שביעות רצון מהשירות החדש. "החיבור בין ADTECH ל-ADvendio.com ייעל באופן משמעותי את תהליך המכירות בחברה." עוד הוסיף גלאנזמן כי "השילוב בין הובלת טכנולוגית ad serving עם כלים עסקיים מאפשר לחברה להציע ללקוחות שירות טוב יותר ומהיר יותר".