X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות

תופעה חדשה בפרדס חנה: במקום קבוצות הרכישה המוכרות בכל הארץ, המתחברות על-מנת להפוך לכוח קניה חזק המסייע להורדת מחירים, מתכנסים לאותו הצורך שני בעלי עניין לרכישת קרקע ובניית בית במה שזכה לכינוי "זוגות רכישה".
כידוע, קהל הפונים המרכזי לרכישת נכסים בפרדס חנה הוא קהל המגיע מחוץ לאזור. לרוב, מדובר במתעניינים המחפשים צמודי קרקע במחירים סבירים אותם הם אינם יכולים להרשות לעצמם באזור המרכז. מחירי הנכסים בפרדס-חנה נמוכים משמעותית מנכסים דומים באזור המרכז, אך גם בפרדס חנה נרשמה לאחרונה עליית מחירים משמעותית: אם בעבר ניתן היה לרכוש בית צמוד קרקע ישן על שטח אדמה במחיר ממוצע של 1.2 מיליון שקלים, היום בית דומה עולה כ-1.8 מיליון ולמעשה הפך גם הוא יקר מידי לקהל היעד.
בסניף 'רשף נכסים' בפרדס-חנה החלה תופעה מעניינת: חיבור בין לקוחות המעוניינים בבתים צמודי קרקע ומחפשים להוזיל עלויות על-מנת לעמוד בתקציב. לפני מספר חודשים הגיע לסניף בחור בשם ארז, בן 45, שהיה מעוניין לבנות לעצמו בית פרטי. שטח של 750 מ"ר שהוצע למכירה בשוק היה "גדול עליו" ולא יכול היה לעמוד במחירו. ארז חבר למיכל, מכרה רחוקה, רווקה בת 40, שגם היא הייתה מעוניינת בבית צמוד קרקע אך ברשותה תקציב של מיליון שקלים בלבד.
באמצעות אנשי המקצוע של 'רשף נכסים' נתפרה עבורם עסקה מיוחדת המתאימה לצרכיהם: יחד הם עומדים לרכוש קרקע באמצעות הסכם שיתוף המחלק את הזכויות עליה בניהם. עבור המוכר זהו חוזה מכירה אחד כמו בכל עסקה רגילה, ומבחינת שני השותפים מדובר בחוזה משנה חכם המסדיר בניהם את יחסיהם בעתיד . עלות רכישת המגרש עומדת על 1,850,000 שקלים. על המגרש בנוי בית ותיק יחסית, אך צמוד קרקע במיקום איכותי, אותו מקבלת מיכל בהשקעה של 1.1 מיליון שקלים בלבד. שכנה החדש, ארז, מקבל את שטח הקרקע הצמוד אליה בגודל 375 מ"ר עליו הוא ייבנה את בית חלומותיו בהשקעה של 700,000 שקלים בלבד עבור בניית הבית.
עסקה נוספת בה טיפל הסניף באמצעות פתרון יצירתי על-מנת להוזיל עלויות עבור לקוחותיו היה כאשר אחד מהלקוחות היה מעוניין בשטח קטן יחסית, בגודל של כ-60 מ"ר בלבד, לבניית צמוד קרקע. במסגרת העסקה הוחלט ללכת על בנייה קלה, רכישת מבנה קל והצבתו בשטח, מהלך המוזיל את עלויות הבנייה באופן משמעותי ומאפשר תהליך סיום עבודות מהיר יותר עד הכניסה למגורים. מחיר בית "נייד" נע סביב סכום של 200 אלף שקלים, לא כולל אישורים נלווים וחיבור לתשתיות.
עינת הרשקוביץ, יועצת נדל"ן בכירה בסניף 'רשף נכסים' בפרדס חנה: "הדוגמה של ארז ומיכל באה להמחיש את המתרחש בשוק המכירה באזור. פרדס חנה הפכה להיות אלטרנטיבה איכותית לאזור המרכז במחירים שהם עדיין שפויים יחסית, אך הביקוש ורמת המחירים בה עלו משמעותית ביחס לעבר. למעשה, אנחנו עושים היום הצלבות בין לקוחות שלנו ויוצרים שני רוכשים במקום אחד עבור בית צמוד קרקע על שטח גדול יחסית הניתן לחלוקה. הרעיון החדש מאפשר גמישות במחירים עבור כל לקוח והתאמת העסקה למידותיו".

תאריך:  07/06/2012   |   עודכן:  11/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ארז חבר / Erez Haver
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קובי ברדה
חברת א. פתיה קיבלה את הזיכיון הבלעדי בארץ להפצת שקעים צבעוניים ממותגים מבית חברת מאסטר איטליה תחת הכותרת: "מכניסים צבע לחיים"
מוטי שוימר
Nir Halawa
חברת ADTECH וחברת ADvendio.com הכריזו כי בכוונתן ליצור ממשק משותף שנועד לייעל את הפעילות העסקית בתחום הפרסום האינטראקטיבי
שלמור תקשורת
רשת כרמל מציגה לרגל משחקי יורו 2012 "ספת דשא" מדליקה המאפשרת לצופים להתמזג עם המגרש
מירי חיון
"בארץ מתחוללת מהפיכה, הצרכן הפך להיות חזק יותר מהחברות הכלכליות גם יחד"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il