X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
קובי ברדה דוקטור להיסטוריה פוליטית אמריקנית. גאוסטרטגיה. מנחה
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
המלון החדש המוקם בפרויקט היוקרה "SEA ONE" בחר באביזרי המיתוג המעוצבים מבית MASTER איטליה
▪  ▪  ▪

הפרויקט היוקרתי ביותר בישראל "SEA ONE" השוכן מול חוף ימה של ת"א בחר באביזרי המיתוג המעוצבים מבית מאסטר, איטליה.
הפרויקט, שבו הרקיעו המחירים עד לכדי 100,000 ש"ח למ"ר, מוקם במשותף ע"י קבוצת "אלקטרה נדל"ן" ו-"אורנים פרויקטים" על שטח בן- 4 דונם.
אביזרי המיתוג היוקרתיים מבית MASTER איטליה נבחרו לאבזר את בית המלון המפואר ההולך ונשלם בימים אלה.
הסדרות בהם בחר המלון הם סדרות: MODO בשחור ו- MIX בלבן זך, השילוב בין הסדרות נעשה על-פי העיצוב ולפי דרישת האדריכלים. האספקה היא בהתאם להתקדמות של הפרויקט, בסה"כ המדובר באלפי אביזרים בהיקף של עשרות אלפי שקלים.
חברת MASTER איטליה מתמחה בייצור אביזרים יוקרתיים שרכשו לעצמם שם עולמי בזכות השילוב בין מצוינות טכנולוגית לעיצוב מוקפד וחדשני.
סדרת היוקרה – VITRA - עיצוב יוקרתי וחדשני של מסגרות המשלב חומריםטבעיים כמו: זכוכית קריסטל, עץ, שיש ואבן עם מתכת ופלסטיק. מעניק מראה יוקרתי ומתוחכם ומבטיח עיצוב ייחודי ומעניין.
הסדרה האלגנטית – MODO - מתאפיינת בקווים מעוגלים ועיצוב מתוחכםהמשווים לכל חלל מראה אלגנטי, יוקרתי ומעודן.הסדרה מציעה אביזרים ב-3 צבעים: אפור – פחם, לבן וכסוף ומסגרות במגוון ענק של צבעים וחומרים.
הסדרה הקלאסית – MIX - מתאפיינת בקווים נקיים המתאימים לכל חלל ולכל סגנון עיצובי ומעניקה לכל חדר מראה קלאסי בניחוח חדשני. האביזרים בצבע לבן והמסגרות במגוון צבעים.
סדרת לייף סטייל – RETRO - בעיצוב יוצא דופן, בהרמוניה של ישן וחדש,מציעה סדרת הרטרו להפוך כל חלל המעוצב בסגנוןישן למושלם. אם כסגנון כולל ואם בנגיעות, השימוש בסדרה משווה לכל חלל מראה סטייליסטיבטעם של פעם המשדר ייחודיות עיצובית ויוקרה. מתאים במיוחד למבנים משוחזרים, מבנים המעוצבים בסגנון עתיק וחללים המשלבים ישן וחדש בעיצוב.
כל הסדרות מבית MASTER איטליה מתאימות לכל תיבות החשמל בקיר (עגולות, הרכבים, מלבניות) ומבטיחותהרכבה קלה ונוחה לבעל המקצוע.
לכל הסדרות מתאמים אוניברסאליים המאפשרים שילוב בין הסדרות, שילוב בין מתגים ומסגרות מסדרות שונות וגמישות מלאה בבחירה, עד לרגע ההתקנה.
כל הסדרות מאושרות ע"י מכון התקנים הישראלי.
עופר פתיה, בעלים: "בית המלון של הפרויקט היוקרתי SEA ONE מצטרף למלונות הבוטיק ברדיצ'בסקי ומלון רוטשילד 96 שבחרו במתגי מאסטר, איטליהמבית א. פתיה. אנחנו מבקשים להודות להנהלות המלונות שבחרו בנו להשלמת המראההיוקרתי ולהנאת הלקוחות שיבואו בשערי המלון".
חברת א.פתיה בע"מ נוסדה בשנת 1964. החברה עוסקת בייצור, יבוא ושיווק של מוצרים אלקטרו מכניים לענף החשמל תחת מערכת בקרת איכות ISO-9001 ובפיקוח מלא של מכון התקנים הישראלי.

תאריך:  20/06/2012   |   עודכן:  21/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יח"צ נובה מכשירי מדידה
נובה מכשירי מדידה - יצרנית פתרונות המטרולוגיה הישראלית - סיפקה מערכת מדידה עצמאית ליצרן זכרונות פלאש מוביל לשם פיתוח דור המוצרים הבא ב-10 ננו
ליאור פריג
קירוסקאי וחברת יוניליוור פודסולושיינס קיימו כנס ייעודי לשפים ובעלי מקצוע בנושא 'בשל-צנן'    הסדנה, שנערכה בהובלת שלושה שפים בכירים, התקיימה במטבח המבשל של חברת קירוסקאי בנוכחות 200 שפים ובעלי מקצוע מהשוק המקצועי, אשר באו להיחשף ולהתנסות בטכנולוגיה
זהר נוי
טריידינג סנטרל הגיעה לשלב הגמר של פרסי האנליסטים הטכניים 2012
אסף מואב
טקס סיכום פרויקט "תעביר את זה הלאה" במעמד ראש עיריית הוד השרון, חי אדיב    תוכנית "תעביר את זה הלאה" מטפחת מנהיגות צעירה שתוביל פעילות בקהילה    בסיומה של התוכנית מלווים החניכים אוכלוסיות עם צרכים ייחודיים ומהווים עבורם נאמני מחשב
ליאור פריג
Ray-Ban - מותג המשקפיים המוביל בעולם ובישראל, חוגג 75 שנה ומשיק מהלך שיווקי רחב בישראל הכולל פעילות גרילה ייחודית וקמפיין חוצות ופעילות בנקודות המכירה בכל רחבי הארץ!
הפעילות כולה תיעשה בהיקף השקעה של כ-2 מיליון ש"ח!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il