X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
ביץ והחתיכות [ליאון סוקולצקי]

פריגת ממשיכה לחגוג עם צרכניה 70 שנה, ופותחת את הקיץ עם משקה חדש, חצוף, נועז ומפתיע המשלב שתי הנאות יחד: מיץ וביס – ביץ.
ביץ הוא פיתוח ייחודי של פריגת. משקה קל עם ביסים של פרי, אשר ישווק בפחיותslim (240 מ"ל) בפיצוציות, ברשתות מזון מהיר ובחנויות נוחות. הטעמים הם ביץ אננס עם חתיכות אננס, ביץ אפרסק עם חתיכות אפרסק וביץ מנגו, אף הוא עם חתיכות אפרסק.
ביץ יוצא לשוק במהדורת קיץ מיוחדת והוא חלק מפעילות פריגת במסגרת חגיגות ה-70 של המותג, ששומר על רוח צעירה ומפתיעה. בין היתר יצאו השנה סדרת הדרים בטעם של פעם וסדרת נקטרים מיוחדת, והמותג ייצא לפעילות שטח רבה כדי לפגוש את הצרכנים ולחגוג עמם 70 שנות טעם.
דורון ארד, סמנכ"ל השיווק של פריגת: "לקראת הקיץ רצינו לשדרג את חווית השתייה ולאפשר לקהל הצרכנים שלנו ליהנות משילוב בין שתי ההנאות הכי גדולות – משקה קר ופירות חתוכים. אז אם אפשר לשתות ולתת ביס לפרי טבעי ומרענן בבת אחת – זה הטעם האולטימטיבי. אנו מבטיחים להמשיך לחגוג ולהפתיע את הצרכנים שלנו".

תאריך:  26/06/2012   |   עודכן:  01/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניר חלווה
לקראת החופש הגדול, רשת הסושיה מציעה לילדים סדנת סושי בסניף הרשת בהוד השרון
אורי נוי
גיזמוקס הישראלית מציגה כלים המאפשרים לארגונים להרחיב את היישומים העסקיים שלהם לסביבות ענן ומובייל מבוססות HTML5
ענת פרידמן
את הקמפיין יוביל השחקן שלמה בראבא
מוטי שוימר
לירז מנדל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il