X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אדאנת
▪  ▪  ▪

אדאנת הטמיעה במכללת הדסה מערכת דואר אלקטרוני של Mirapoint בהיקף של למעלה מ- 200,000 ש"ח.
מכללת הדסה ירושלים רכשה לאחרונה את מערכת הדואר האלקטרוני של חברת Mirapoint, ספקית מובילה של פתרונות לרשתות מסרים המיוצגת בארץ ע"י אדאנת. היקף הפרויקט הנו למעלה מ- 200,000 ש"ח.
התקנה זו מצטרפת לשורת התקנות נוספות ע"י אדאנת ברחבי הארץ, הכוללות מעל מיליון תיבות דואר אלקטרוני מבוססות Mirapoint בקרב ספקי תקשורת כגון בזק בינלאומי ואינטרנט זהב וחברות מסחריות נוספות.
המערכת מדגם M400 מאפשרת מתן שירותי דואר אלקטרוני לכ- 3000 הסטודנטים ואנשי הסגל במכללת הדסה. המערכת מספקת לסטודנטים אפשרות להתחבר למערכת הדואר האלקטרוני במספר פרוטוקולים, כגון Web, POP, IMAP וכן מספקת הגנה מפני וירוסים. בנוסף, המערכת החדשה משתלבת עם מערכות משיקות נוספות הפועלות במכללה, כגון מערכת לניהול המשתמשים.
ערן פפר, סמנכ"ל השיווק בקבוצת אדאנת, מציין כי "כחברה המובילה בפתרונות של רשתות מסרים, Mirapoint מאפשרת לארגונים עם אלפי משתמשים כגון מכללת הדסה ליהנות מהיכולת הגבוהה של מוצרים מתקדמים ואמינים ביותר, תוך אפשרות לספק ללקוחותיהם מגוון שירותים חדשים על גבי מערכת בעלת קיבולת גבוהה במיוחד ורמת ביצועים גבוהה".
רונן הירש, מנהל יחידת המחשוב במכללת הדסה, אומר כי המערכת החדשה שהותקנה ע"י אדאנת ותחל לפעול בשנת הלימודים תשס"ד, תאפשר למכללה לקדם את איכות השירות הניתנת הן לסטודנטים הלומדים במכללה והן לבוגרי המכללה אשר ייהנו משירות הדואר לאחר סיום לימודיהם, ע"י יצירת ערוץ תקשורת נוח, מהיר ואמין בינם לבין יחידות המכללה השונות. המפרט הטכני המתקדם של המערכת ביחד עם קלות התפעול והניהול שלה מאפשרים למכללת הדסה להגשים את חזונה להעניק שירות “Mail For Life" לכלל אוכלוסיית הסטודנטים והבוגרים.
מוצרי Mirapoint הנם כיום בעלי הביצועים הגבוהים ביותר במבחן ארגון SPEC, ובנוסף Mirapoint היא החברה היחידה שמספקת ומבטיחה זמינות של 99.999 אחוז לשירותי מסרים.
קבוצת אדאנת היא ספקית של תשתיות מיחשוב לארגונים. החברה מתמחה, בין היתר, בייעוץ בתחום אבטחת המידע, כולל מתן שירותי ניתוח ותחזוקה מרחוק למערכות אבטחה ארגוניות; שירותי Outsourcing בתחום מערכות הפעלה ואינטגרציה למגוון לקוחות; פרוייקטים בתחום System Unix/NT, ניהול בסיסי נתונים (DBA) ועוד. המשרד הראשי של אדאנת ממוקם בהוד השרון, ויש לה סניפים בחיפה ובאר-שבע.

תאריך:  25/09/2003   |   עודכן:  25/09/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il