X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
פאלו אלטו נטוורקס הציגה נתונים כספיים ל-Q4 2012
▪  ▪  ▪

חברת אבטחת המידע האמריקנית פאלו אלטו נטוורקס (Palo Alto Networks), הספקית המובילה של פתרונות חומות אש (Firewalls) לארגונים והמיוצגת בישראל על-ידי חברת אינוקום (InnoCom) מקבוצת אמן, פרסמה את נתוני הרבעון הרביעי של שנת הכספים 2012, שהסתיים ב-31 ביולי, 2012 ואת ביצועי השנה כולה.
כלל הכנסות החברה לרבעון הרביעי של 2012 עלו ב-88 אחוזים לשיא של 75.6 מיליון דולר, בהשוואה ל-40.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. לפי כללי החשבונאות המקובלים בארה"ב, כללי GAAP, ברבעון הרביעי של השנה חל הפסד של 4.6 מיליון דולר ברווח הנקי, שהם 0.18 דולר למניה בסיסית ומדוללת. על-פי כללי non-GAAP, הרווח הנקי לרבעון הרביעי של 2012 הסתכם ב-1.9 מיליון דולר, שהם 0.03 דולר למניה מדוללת, בהשוואה להפסד של 5.1 מיליון דולר (0.34 דולר למניה מדוללת) ברבעון המקביל אשתקד.
בשנת הכספים 2012 צמחו הכנסות החברה ב -115 אחוזים לסכום כולל של 255.1 מיליון דולר, בהשוואה ל-118.6 מיליון דולר בשנת הכספים 2011. הרווח הנקי לשנת 2012 לפי כללי GAAP הסתכם ב-0.7 מיליון דולר (0 דולר למניה מדוללת) לעומת הפסד נקי של 12.5 מיליון דולר (0.88 דולר למניה מדוללת) בשנת הכספים 2011. הרווח הנקי לפי כללי non-GAAP לשנת 2012 הסתכם ב-14.7 מיליון דולר (0.14 דולר למניה מדוללת), בהשוואה להפסד נקי של 7.8 מיליון דולר (0.55 דולר למניה בסיסית ומדוללת) בשנת 2011.
"הרבעון הרביעי של שנת הכספים 2012 היווה סיום מוצלח לשנה נהדרת שעברה על חברת פאלו אלטו נטוורקס", אמר מארק מק'לפלין (Mark McLaughlin), נשיא ומנכ"ל החברה. "ברבעון הראשון שלנו כחברה ציבורית, השגנו נתון הכנסות שיא והרחבנו את בסיס הלקוחות שלנו ל-9000 ארגונים. במהלך השנה הגדלנו את ההכנסות ב-115 אחוזים, נתון המקדים את השוק ומפגין את כוחה של הטכנולוגיה שלנו. המצאנו את הדור החדש הבא של אבטחת הרשתות על-ידי נקיטת גישה חדשנית וייחודית בשוק המסייעת לארגונים לשמור על הרשתות ועל הנתונים שלהם ובד בבד ליהנות מכל החידושים בתחום היישומים, מחשוב הענן, SaaS, ניידות ורשתות חברתיות".
חברת פאלו אלטו סיימה את הרבעון הרביעי לשנת הכספים 2012 עם תזרים מזומנים של 16.3 מיליון דולר ועם 62.8 מיליון דולר בסיכום שנתי. החברה סיימה את השנה עם 322.6 מיליון דולר במזומן, סכום הכולל 215.4 מיליון דולר שגויסו בהנפקה ביולי השנה.
על Palo Alto Networks
פאלו אלטו נטוורקס הינה חברה מובילה בתחום אבטחת רשתות. חומות האש מהדור הבא (NGFW) של החברה מאפשרות נראות חסרת תקדים ושליטה מלאה בהרשאות ליישומים ותוכן לפי משתמש ולא לפי כתובת IP, כל זאת עד ל-10 Gbps, ללא ירידה בביצועים.
חומות האש של פאלו אלטו מבוססות על טכנולוגית App-ID™ המסוגלת לזהות ולשלוט ביישומים באופן מדויק, מבלי להתחשב בפורטים, פרוטוקולים, טקטיקות התחמקות או הצפנת SSL, ולסרוק את התוכן על-מנת לעצור איומים ולמנוע דליפת מידע. לראשונה, ארגונים יכולים לעשות שימוש ביישומי Web 2.0 ועדיין לשמור על שליטה מלאה ובה בעת להפחית באופן משמעותי עלויות בעלות כוללת על-ידי איחוד חומרה. למידע נוסף, בקרו באתר החברה בכתובת www.paloaltonetworks.com
על InnoCom
אינוקום הינה Value Added Distributor המייצגת בישראל חברות IT מובילות ומתמקדת במכירת מוצרי טכנולוגיה חדשניים לשוק ה-IT הישראלי. מאז הקמתה, עובדת אינוקום עם יצרניות מובילות ועם שותפים מקומיים מובילים לביצוע הטמעות מוצלחות של טכנולוגיות IT חדשות. InnoCom הינה שותפה עסקית של קבוצת אמן.
אינוקום מציעה מוצרים ופתרונות לתחומי אבטחת רשתות, אופטימיזצית WAN ושירותי ניהול מבוססי ענן. יחד עם השותפים העסקיים שלה, אינוקום מציעה את הפתרונות המתאימים ביותר ללקוחותיה, על-מנת שאלה ייהנו מיתרון תחרותי דרך חדשנות טכנולוגית.
למידע נוסף, בקרו באתר החברה בכתובת www.innocom.co.il

תאריך:  19/09/2012   |   עודכן:  19/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פאלו אלטו נטוורקס הציגה נתונים כספיים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלאי תקשורת
שלושה ימים של פעילות ומופעים בהשראת התנ"ך לכל המשפחה    הכניסה למופעי הכיכר ללא תשלום
גלעד הראל
לאחר ניתוח פונקציות המפתח של אפליקציית האבטחה של ESET על-ידי צוות החוקרים של AV-Comparatives, היא הוכרזה כאפליקציית ההגנה המתקדמת ביותר בתחום הסמארטפונים
תומר כהן
ערב ראש השנה תזמורת "המנגנים" ושלמה כהן מבקשים: "שימחול ויתיר לעוונותינו ויבנה בית תפארתינו"
יצחק רביחיא
תערוכת פיסול חדשה "תערוכה אש" משה קסטל ו – 38 אמני פיסול
- אירוע הפתיחה ב-4 באוקטובר בשעה 18:00 במוזיאון משה קסטל, מעלה אדומים ולציון 30 שנה לאיכלוס העיר
ניר חלואה
רשת המסעדות הארצית 'פרנג'ליקו-הסושיה' מרחיבה את פעילותה ופותחת בימים אלה שני סניפים של 'פרנג'ליקו' בירושלים וסניף של 'הסושיה' בפתח-תקווה. מעתה תמנה הרשת 22 סניפים ברחבי הארץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il