X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אנחנו צופים בימים אלה במערכה האחרונה של מחזה תעתועים שכתב שר ההיסטוריה, שהציב אותך לתקופה קצובה בראש הפירמידה כדי שתמאיס על אזרחי המדינה המתעבים אותך את השחיתות השלטונית המפלצתית ותסלול את הדרך לפוליטיקה נקייה מכתב פרדה מאהוד אולמרט
▪  ▪  ▪
אולמרט. הקוזק הגוזל [צילום: פלאש 90 ]

אהוד שלום,
מחוגיו של שעון הבוץ האישי שלך עושים את הסיבובים האחרונים שלהם. כל הסימנים מעידים על כך שבראשית השנה האזרחית החדשה תקיא אותך הארץ שאתה זיהמת את אווירה ושחקת את טוהר המידות והמינהל התקין שלה.
פרשנים שונים הבהירו בימים האחרונים שהשמחה על פרישתך עדיין מוקדמת. אתה מסוגל ליזום כל מיני מהלכים קיצוניים וליצור אנדרלמוסיה שתכניס את המערכת הפוליטית לתזזית וע"י כך תוארך תקופת כהונתך למחצית השנה הבאה אם לא יותר.
אבל אני סבור שכלו כל הקיצין. בהדרגה תהפוך בשבועות הקרובים לטווס צולע שנוצותיו ימרטו בזה אחר זה, אתה תיוותר עירום ועריה.
אפילו חברך הטוב, המשנה לראש הממשלה חיים רמון, מורשע בעבירת מין שחזר לממשלה אחרי תקופת חימום שבמהלכה הוכיח את כישוריו בנשיקות צרפתיות שהביאו לשיפור היחסים האינטימיים בין ישראל וצרפת, לא יוכל להושיע אותך בתעלוליו הפוליטיים המוכרים.
בשעתו רקם רמון "תרגיל מסריח" כושל יחד עם שני שותפים למזימה שמעון פרס ואריה דרעי במטרה להדיח את ראש הממשלה יצחק שמיר מתפקידו.
אין לי ספק שכל הניסיונות הנואלים הנוכחיים של רמון להאריך את תקופת כהונתך לא יצלחו. במו אזני שמעתי כיצד רמון מתדרך במקום פומבי את יאיר לפיד, ממשיך דרכו של אביו טומי, חסידך המנוח, ומסביר לו שהוא הנחה אותך לנקוט בכמה מהלכי הישרדות.
רמון טען שחזר לממשלה בזכותך. אולי הוא יסיים את הקריירה הפוליטית שלו בגללך, עוד לפני שמבקר המדינה השופט (בדימ.) מיכה לינדרשטראוס יסיים את בדיקתו בנושא האזנות הסתר.
אנחנו צופים בימים אלה במערכה האחרונה של מחזה תעתועים שכתב שר ההיסטוריה, שהציב אותך לתקופה קצובה בראש הפירמידה כדי שתמאיס על אזרחי המדינה המתעבים אותך את השחיתות השלטונית המפלצתית ותסלול את הדרך לפוליטיקה נקייה.
לא במקרה הוטל דווקא עליך לבצע את התפקיד בעת הזו. נהוג לומר ששלטון ממלכתי ומוניציפאלי משחית בדרך כלל מנהיגים ונבחרי ציבור רמי דרג.
אותך השלטון לא היה צריך להשחית. אתה באת לשלטון עם הכשרה אישית יסודית ממושכת ומיומנת בתחום השחיתות האישית. אתה השחתת את השלטון, רמסת את מערכת אכיפת החוק ופגעת בחלקות הטובות שנותרו במדינה.
התרומה החיובית הגדולה ביותר שלך לחיים הציבוריים במדינה באה לידי ביטוי בסקרי סוף השבוע שהעידו לצערי באיחור על התעוררותם של אזרחי המדינה ועל רצונם של 54 אחוז מאזרחי המדינה לראות בשלטון פוליטיקאים ישרים בלבד.
ערב הבחירות האחרונות, כאשר כיהנת עדיין כראש ממשלה (בפועל), עמדה השחיתות באחד המקומות האחרונים בשיקולי הבחירה. רבים טענו אז שאי אפשר להגיע לצמרת המדינה אם אינך מושחת. מתברר שאז עדיין לא הכירו אותך אזרחי המדינה. הבטחת להם שאתה עובד למענם ימים ולילות בעוד שפועל עבדת כמעט על כולם.
הקוזק הגוזל
עלי לא הצלחת לעבוד מעולם. לאורך השנים טענת שאני רודף אותך, איימת עלי וניסית לגרום ללא הצלחה לפגוע בפרנסתי באמצעות פיטורי מידיעות אחרונות ולקטוע את פעילותי הציבורית ע"י סילוקי מראשות האיגוד הארצי של עיתונאי ישראל.
לא הבנת שהדבר היחיד שהניע אותי היה הרצון הכן לבלום אותך כדי שלא תהרוס את המדינה ותגרום לה נזקים בלתי הפיכים. אתה היית ונשארת הקוזק הגוזל. מעולם לא שכחתי זאת.
בעיתוי מדהים נזדמן לי להשתתף ביום רביעי האחרון, כמחצית השעה לפני שהופעת בנאום הפרידה הפתאטי שלך מול פני האומה, בתוכנית "שעה של חברה", ברשת ב' של קול ישראל שבה שודר נאומך. מיקי מירו, עורך התוכנית, עיתונאי ישר וחרוץ בעל רגישות לאוכלוסיות פגועות ודחויות, זימן כמה הורים שכולים ממלחמת לבנון השנייה בהם דוד איינהורן ואילן מורנו, לשתף את הציבור בכאבם ועלבונם במלאות שנתיים למלחמה הארורה שאתה נושא באחריות עליונה לכשליה ולמחדליה.
בפתח התוכנית העניק לי מירו זכות לגלות עובדה מאלפת: בספרי החדש, "זעקי ארץ מושחתת", שצילומך הגרוטסקי מפאר את שערו, מתפרסם כי בעיצומה של מלחמת לבנון השנייה, בשבת שבה נפלו חיילים רבים, אתה אירחת במעונך בירושלים את איל ההון הזר לואי פרנק שלמענו ניסית להטות את המכרז למכירת בנק לאומי ואת איש העסקים הישראלי אלפרד אקירוב שהעניק לך הלוואות כספיות נדיבות ורכש את ציוריה של רעייתך עליזה במחירים מופקעים.
להזכירך, מירו היה אחד מעיתונאי רשות השידור שמעמדם המקצועי נפגע עפ"י הנחיית מזכיר הממשלה עובד יחזקאל, אחד מנושאי כליך המצחינים, רק משום שחבר לכוחות האור שעמדו על משמר הדמוקרטיה וטוהר המידות במדינה.
האם היה זה מקרי שבנאום שלך לאומה, שבו הצבעת על הישגיך שרובם היו מדומים, הפגנת צביעות והתחסדות ונמנעת במתכוון מלהזכיר את המלחמה ברשימת חטאיך האנמית שכללה, לדבריך, רק "כמה טעויות"? ולא ביקשת סליחה ומחילה מעשרות ההורים השכולים וממאות הנכים והפגועים למיניהם?
לעומת זאת הייתה לי קורת רוח לקרוא למחרת נאומך מודעת ענק שפרסמו המילואימניקים בכלי התקשורת תחת הכותרת "בשעה טובה" ובה הביעו את שמחתם על פרישתך המאוחרת אף כי לא לקחת אחריות. תנועת אומ"ץ הופיעה במודעה ברשימת הגופים שתמכו במאבקם לסילוקך.
נאומך הוכיח שגם בימים הקשים שעוברים עליך נותרת אדם חסר מצפון, יהיר, שחצן, בעל ביטחון עצמי מופרז. הרגישות שלך שבה מתפארים מקורביך הינה מכוונת, סינטטית וחולפת.
לא התרגשתי מהדמעות שלך כאשר חזרת ואמרת שצדקתך תצא לחושך וכאשר יתבררו העובדות לאשורן יבושו כל דורשי רעתך, אלה ששפטו אותך לטענתך על לא עוול בכפך ואתה כינית: "רודפי צדק מטעם עצמם".
מאחר שאני כולל את עצמי בצניעות בקטגוריה זו אני מבטיח לך שיום כזה לעולם לא יבוא. ואם חלילה יתברר שטעיתי ואתה צדיק הדור אבלע לא רק את כובעי אלא גם את זוג נעלי הבית שלי. היטב חרה לך בדבריך על הפגיעה בבני משפחתך, רעייתך עליזה וילדיך, וכבר אמרת מזמן שלא תסלח לאלה שעושים זאת. מעניין לדעת האם הם ביקשו אי פעם לדעת את המקורות הבלתי נדלים של ההתעשרות שלך ואת גלגולי הכספים הבלתי פוסקים?
עליזה לא שאלה אותך מעולם מאין יש לך מיליוני דולרים לרכישת בתי פאר ומוצרי מותרות? היא לא שאלה אותך מאלו מקורות אתה מממן את האירוח במלונות הפאר, את הטיסות במחלקה הראשונה? היא לא ידעה על "תפירת גסה של שליחות ממלכתית כביכול כדי שהמדינה תממן נסיעה משפחתית פרטית במחלקה הראשונה לבר מצווה של הנכד בניו-יורק?
ילדיך לא טסו עשרות פעמים לחו"ל באמצעות "ראשונטורס" בכספי תרומות של יד ושם, אקים, עלה, האגודה למען החייל וארגוני צדקה למיניהם?
הייתי סקרן להיווכח אם בסיום דבריך תחזור על האמירה הנוקבת בנאומך הקודם לאומה: "מעולם לא לקחתי אגורה לכיסי". לא היה טעם בכך. בחושיך המחודדים אתה מעריך שכולם כבר יודעים שלא היה צורך להטמין שוחד ושלמונים בכיס חליפתך ההדורה. הכספים זרמו לכספות גלויות וסמויות שלך ושל מקורביך, הוטמנו במשרדי נסיעות, שימשו לרכישת נדל"ן וגולגלו למקומות מסתור.
פצועים מדממים בשטח
ברשותך אהוד, עוד ספיח קטן: בנאומך אמרת שיש לך תשובות לכל השאלות שקשורות בחשדות שהועלו נגדך. אני בכלל לא משוכנע בכך.
מי שקרא באחרונה בכלי התקשורת על מהלך החקירות שלך ע"י חוקרי המשטרה התרשם לשלילה מההתחמקויות הוירטואוזיות שלך. למעשה שמרת על זכות השתיקה בלי ששתקת ולעומת זאת הטלת את האחריות על ביצוע העבירות הפליליות שמיוחסות לך על פרקליטך לשעבר וחברך לשעבר עורך הדין אורי מסר ומזכירתך הנאמנה והשתקנית שולה זקן.
שניהם תמימים ולא מבינים שאתה לעולם לא לוקח אחריות ומטיל על אחרים את האחריות על מעשיך, ומה שחמור יותר אין לך בעיה להותיר פצועים מדממים בשטח. הם ילמדו זאת על בשרם הצרוב ואולי יום אחד יפסיקו לשתוק.
אני בספק אם בחקירתך אתמול סיפקת לצוות החוקרים תשובות על כל השאלות שנשאלת. מעניין אם נשאלת גם על נסיעות של מקורבים אחרים שלך בנוסף לבני משפחתך באמצעות חברת "ראשונטורס" מכספי חלכאים ונדכאים שהיו חבויים בחשבונך הסודי.
בשנתיים האומללות שבדברי ימי המדינה שבהן כיהנת כראש הממשלה פרסמתי באתר Nfc שורה ארוכה של מכתבים פומביים אליך שבאמצעותם חשפתי אותך כעבריין סדרתי, אדם נקלה ונכלולי ששדד את כספי הקופה הציבורית, שהפך את תפקידו הציבוריים קרדום להתעשרות.
ספגתי לא מעט קיתונות של שופכין מידי חסידיך השוטים ודברי עלבון מלהקת העיתונאים הלקקנים והמתרפסים שגוננה עליך. היו גם אזרחים תמימים, בהם חברים אישיים, שניסו להסביר לי שאין זה יאה למתוח ביקורת חריפה כל כך על ראש ממשלה מכהן הנושא בתפקיד ממלכתי רם דרג.
אבל אני לא הרפיתי לא ממך ולא מרעייתך עליזה שהינה שותפה מלאה בשתיקה ולפעמים בהנאה לפשעיך ולמעלליך. ידעתי שמישהו חייב לעשות את העבודה ולבצע מלאכת קודש של חשיפת דמותך האמיתית באורח שיטתי ויסודי, בנחישות ובהתמדה, על-מנת לקצר ככל שניתן את תקופת שלטונך המסואבת לטובת העם והמדינה.
ידעתי היטב ששיטות ה"פגע וברח" שנקטו פה שם כמה עיתונאים, חוקרים ופרשנים מגמגמים אינן יעילות לגבי אדם חסר ערכים ומוסר מסוגך שהמטרה לשרוד בתפקיד מקדשת אצלו את כל האמצעים הפסולים והנלוזים ביותר.
לשם כך היה צורך לנהל מאבק ממושך בלתי מתפשר ולא להיכנע לאכזבות ותסכולים בגלל סירובו של היועץ המשפטי לממשלה להורות על חקירות משטרה בתלונות על עבירות שביצעת, על סחבת בחקירות המשטרה בתיקים פתוחים ועל ההגנה ההיקפית שהעניקה לך התקשורת הקנויה והכנועה.
היו לי בני ברית ספורים בתחום זה: ראשי תנועת אומ"ץ, העיתונאי והחבר יואב יצחק עורך Nfc, בכירי משרד מבקר המדינה וגורמים נוספים שעמם חלקתי מידע כמוס על מעלליך שזרם אלי ממקורות שונים בארץ ובחו"ל.
הייתי מודע לכך שקשה מאוד לסלק אותך מכיסאך בגלל התמיכה הגורפת שהייתה לך בממשלה שהפכה למנזר של שתקנים ומרבית חברי הכנסת שדבקו בכיסאותיהם.
אני מכיר היטב את תכונותיך שאפשרו לך, לתמרן, לשטות, להרקיד ולסובב סביב אצבעותיך את האישים הפוליטיים המרכזיים במדינה. אתה פוליטיקאי מיומן, מתוחכם, ערמומי, חמקן, שקרן, תחמן, מניפולאטור ושחקן שמתחזה לאוהב אנשים. למעשה שיטת ברובם כאשר נתת לכל אחד מהם בנפרד את ההרגשה שהוא כביכול חבר אישי שלך, אתה מעריך את חכמתו, נועץ בו ומשתף אותו בסודותיך.
למעשה הם יצאו ממך מסופקים בלי שבידיהם תהיה בכלל תאווה. מצאת דרכים מפוקפקות גם כדי לקנות את קבלני הקולות של קדימה ולזכות בתמיכת ה"שטח"? התקנון של מפלגתך שחובר בידי קודמך אריאל שרון במטרה להבטיח לו שלטון נצחי התאים לך מאוד.
כדי להתגבר על מערך ההגנה המבוצר שלך היה צורך לנקוט בצעדים נוספים במטרה לעורר את דעת קהל, כדי שהלחץ לסילוקך יבוא מקרב אזרחי המדינה .
ספרי "זעקי ארץ מושחתת" שאתה מככב לאורכו ולרוחבו, שחושף דף אחר דף כיצד הפכת למיליונר כבד על חשבון הקופה הציבורית, תרם לא מעט בתחום זה.
למרות שהספר הוחרם ע"י התקשורת הכתובה העוינת, מאחר שלא חסכתי את שבטי ממנה, הוא זוכה לתהודה רבה. את כל ההכנסות ממכירתו תרמתי לתנועת אומ"ץ. אין לי רצון להתפרנס מהשחיתות האישית שלך.
בעשרות הרצאות שנשאתי בשבועות האחרונים ברחבי הארץ שבהן חשפתי בפני אלפי אזרחים את פרצופך האמיתי נתקלתי באמפטיה וברצון לפעול ולשנות את פני הדברים. הם רוצים שבראש המדינה יעמוד ראש ממשלה נקי כפים וישר שיעשה למענם ולא למען ביתו
המהפכה להדחתך החלה מלמטה ובגלל התנשאותך והעדר מגעיך עם העם לא הבנת זאת. היוצרות התהפכו, אתה משלם עכשיו את המחיר. אתה היית רגיל שישלמו לך.
בימים האחרונים ניסו כמה משרידי חבריך וחסידיך השוטים בתקשורת לנהל מלחמת מאסף למענך.יצחק לבני, לשעבר מנכ"ל רשות השידור, שנוהג להיספח לחופשות שלך, הפליג על ההגינות שלך. אמנון דנקנר, לשעבר עורך מעריב, בעל תעודת הסמכה של צביעות שניהל בעבר מסע נגד השחיתות תחת הכותרת "איפה הבושה", החל לקונן על לכתך וקובי אריאלי, עיתונאי סייען ברמה של קוני למל, החל לקטר על החקירות החדשות שמצפות לראשי המדינה שיישארו בתפקידם.
להשלים את המלאכה
מן הראוי שתדע כי סילוקך מתפקידך אינו סוף פסוק. אתה עומד כיום בראש משמלת זדון. למעלה ממחצית שריה לוקים בשחיתות אישית. כדי להשלים את המלאכה יהיה צורך להמשיך במאבק נגד שרים, חברי כנסת, ראשי ערים, אישי ציבור וחברי כנסת רודפי שוחד ומקבלי שלמונים. מרביתם מתועדים ומסומנים.
לסיום הכנתי לך הפתעה גדולה: ב-17 בספטמבר ש.ז. היום שבו תיערך ההתמודדות בקדימה לבחירת היו"ר החדש של המפלגה ומועמדה לכהן כראש הממשלה הבא, מקיימת תנועת אומ"ץ במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב את האירוע השנתי החגיגי של חלוקת אות אומ"ץ. לאישים, ארגונים ואנשי תקשורת שפעלו למען מינהל תקין וטוהר מידות.
כמה סמלי הדבר הוא שאות המופת יוענק באותו מעמד ליועץ מבקר המדינה למלחמה בשחיתות, ניצב (בדימ.) יעקב בורובסקי, האיש שאתה חיפשת את ראשו ולפני שפרש ביזמתו תרם תרומה מכרעת לפתיחתן של שתי החקירות האחרונות שהכריעו אותך.
את הנאום המרכזי ישא מבקר המדינה השופט (בדימ.) מיכה לינדרשטראוס שאתה פעלת לקצץ את סמכויותיו ולכווץ את פעילותו והוא עמד מולך זקוף קומה.
שניהם פעלו ללא לאות כדי לחשוף את העבריינות הפלילית שהייתה לאורך השנים חלק בלתי נפרד מאורחות חייך המעוותים והגיעה לשיאה בשחיתות השלטונית המפלצתית שלך. הם סומנו על ידך וניסית לפגוע בהם בכל דרך.
חבל שממלאת מקומך, שרת החוץ ציפי לבני, שקיבלה לפני שלוש שנים את אות אומ"ץ והייתה אמורה להשתתף בטקס תעדר בגלל ההתמודדות שלה באותו יום. קיבלנו את הסברה בהבנה. אהוד, כך חולפת תהילת העולם הזמנית והקצרה שלך. אתה יורד מהבמה מבויש, מבוזה, מוכה, מושפל. במו ידיך הלא נקיות הבאת זאת על עצמך.

תאריך:  02/08/2008   |   עודכן:  02/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ברוך שפטרנו
תגובות  [ 91 ] מוצגות  [ 90 ]  כתוב תגובה 
1
שאלתי - איך אדם אחד זיהם ארץ
מיכל מירושלים  |  2/08/08 11:41
 
- יש לבדוק את הרוצים להיבחר ..
משטרה !!!!!!  |  2/08/08 19:33
 
- מה התשובות לשאלות של מיכל?
שרה מהצפון  |  3/08/08 09:18
 
- אריה אבנרי! מצפים לתגובתך
ריקי  |  7/08/08 10:33
 
- עוד שאלה לאריה אבנרי
ריקי  |  7/08/08 10:27
2
כל מילה בסלע.פרס ישראל לאבנרי.
האיש הראוי לכך.  |  2/08/08 11:53
 
- נביא שקר אינו ראוי לפרס
יודע דבר  |  3/08/08 09:23
3
איך משתפית של שחיתות ציפי ליבנ
ירדנה  |  2/08/08 11:55
 
- את צודקת
לילית  |  2/08/08 14:18
4
סוף גנב לתלייה. ל"ת
אזרחית חרדה  |  2/08/08 12:12
 
- אכן ... ל"ת
בעידוד רב  |  2/08/08 14:09
5
אין "מקרה" ואין "שר היסטוריה"
הניה  |  2/08/08 12:22
6
זעקי ארץ מושחתת
יודע דבר 3   |  2/08/08 12:32
 
- זו מדינה חופשית, אין כל חרם!
מקורות יודעי דבר  |  3/08/08 14:55
 
- סיפור החרם ושאר ירקות
ישעיהו  |  7/08/08 15:25
7
אל יתהולל חוגר כמפתח אמרו חז"ל ל"ת
מאיריקו  |  2/08/08 12:32
 
- מאיריקו יש משהו בדבריך
לילית האמיתית  |  3/08/08 14:58
8
Thanksgiving
LeorS  |  2/08/08 12:34
9
מאמר מסכם מלחמה
לילית  |  2/08/08 12:55
10
כמה כנות במאמרו של אבנרי
כמה נכון  |  2/08/08 13:01
 
- יש מפלגת "התקווה"!! ל"ת
הניה  |  2/08/08 13:14
 
- כמה נכון
חושף מניפולטורים  |  3/08/08 16:03
11
אבנרי, תמיכתך בליבני, מעמידה ל"ת
אותך בשורה אחת..   |  2/08/08 13:22
12
תגובה מרוסנת של לוחם צדק דגול
אבי יוסף  |  2/08/08 13:29
 
- אתה צודק, קשה לנזור נזרים
יהודה א.  |  5/08/08 17:39
13
ברוך שפטרנו מעונשו של זה
amnon koren  |  2/08/08 14:05
 
- מתי ניפטר ממנו?
אבנרי או אולמרט  |  7/08/08 11:57
14
ברכות לאבינרי
אחריות אישית  |  2/08/08 14:06
15
לעיתונאי אריה אבנרי באופן אישי
טהורת המידות  |  2/08/08 14:14
 
- אמינות .
חילוני מלא בחילה  |  2/08/08 19:05
 
- אתה רוצה למשוך אותי בכוח לענות
טהורת המידות  |  2/08/08 20:53
 
- לטהורה ממידות בעלת מדות גדולות
מאיריקו  |  2/08/08 22:45
 
- ו אינו ראוי לתגובה לא לענות
אזרחית אכפתית  |  3/08/08 10:51
 
- לאזרחית האיפכתית
טולה אוקו  |  3/08/08 15:17
 
- לטהורה ממידות בעלת מדות גדולות
מאיריקו  |  2/08/08 23:12
 
- לבעלת המדות הגדולות
מאיריקו  |  3/08/08 02:16
 
- הבחירה היא בין מופז וליבני
שושפרי  |  2/08/08 22:51
 
- כל מה שכתבת על מופז שריר וקיים
טהורת המידות  |  3/08/08 05:53
 
- הצעת ייעול לאריה אבנרי
מבקר פה ושם  |  6/08/08 12:31
16
מושחת מושחת.... אבל ...
miki1  |  2/08/08 14:34
17
צר לי על שהייתי שוטה
חוזר בתשובה  |  2/08/08 14:34
 
- עצה ידידותית
לחוזר בתשובה  |  6/08/08 12:33
18
הספד מוקדם מידי
הצופה  |  2/08/08 14:40
19
אבל מה עם הישראלים ממוצא פרסי?
רם שמעוני  |  2/08/08 15:09
 
- כל מילה יצוקה בדם ליבנו
פרסיה גאה  |  2/08/08 21:23
 
- טעות בהבנת הנקרא
א.אבנרי  |  2/08/08 23:24
 
- תודה!!! שחזרת בך  ל"ת
שונא גזענים  |  3/08/08 11:48
 
- תגובה לא. אבנרי
זורק אבן למים  |  6/08/08 01:24
20
צל ענק חמקמק-חלקלק צלמהתל סיוט
שושנה 2006-2008  |  2/08/08 15:09
21
היה צריך להתפטר מיד ללא דיחוי
אורדליה  |  2/08/08 15:21
22
ציפי הפסיקה להיות ישרה ואמינה,
שרה.א  |  2/08/08 15:39
23
מי המושחת הבא?
נינה  |  2/08/08 16:03
 
- איומים זה לא מספיק
אורית א  |  2/08/08 19:14
24
ברוך שפטרנו
גלופקו  |  2/08/08 17:23
25
אריה הוא עוד לא הולך
יצחק בן  |  2/08/08 18:36
 
- נראה מי ילך קודם
אבנרי או אולמרט  |  5/08/08 17:42
26
"ארץ נהדרת"
א .פובליציסט  |  2/08/08 18:48
 
- הרי טיפלו בו ויצא שהוא זכאי !!
לפובלציסט..אוי וי  |  2/08/08 19:39
 
- לפודל של ביבי .
א .פובליציסט  |  2/08/08 20:22
 
- האמת חזקה מהשקר והטוב ינצח את
שקוף  |  2/08/08 21:53
 
- פובליציסט=שונא חולני
לא יעזור לך.  |  4/08/08 21:32
 
- אוי איזה שמאלן=שקרן=בזוי=מכוער
תורה&עבודה  |  6/08/08 19:27
 
- לפודל של ביבי .
א .פובליציסט  |  2/08/08 20:32
27
למר אבנרי - להלן אחד התרגילים
ש. כהן  |  2/08/08 20:15
 
- כנראה שהמחוקק לא הביא בחשבון
ר"מ כמו אולמרט  |  3/08/08 10:31
28
אלא אם יוגש נגדו כתבאישום ואז
תק פרסה  |  3/08/08 00:53
29
לא מאמין להודעת ההתפטרות
עוטף המעטפות  |  3/08/08 08:28
30
כל הכבוד לך ל"ת
תומך  |  3/08/08 09:20
31
אריה מה על שחיתות העליון?
גבי  |  3/08/08 10:28
 
- שחיתות בעליון?
לא ייתכן  |  3/08/08 15:01
32
איך ]הפך אולמרט למיליונר
אחד העם 1  |  3/08/08 10:43
33
הוא הניס מדינה ל-9 חדשי הריון
tאיציק  |  3/08/08 14:13
34
שאגה נכוחה ומבורכת. ל"ת
ירמיהו  |  3/08/08 14:18
 
- כה אמר זורבה
ישעיהו  |  6/08/08 21:54
35
נגמרו הכובעים
מ. ל.   |  3/08/08 14:37
36
חכו חכו - הוא איתנו לעוד הרבה
צופה לבאות  |  3/08/08 14:55
37
את תועבת וויסקונסין אינך מזכיר
מייק פלג  |  4/08/08 16:44
 
- צדק חברתי? את מי זה מעניין?
פקה פקה  |  6/08/08 12:45
38
היה שווה לחכות למכתב המכתבים
עין צופיה  |  4/08/08 18:54
 
- פתפותי ביצים
עין לציוןה  |  6/08/08 12:50
39
הגוסס כבר לא יקום
בןבן  |  6/08/08 11:32
40
מדובר במאבק אישי על רקע אישי
בעל אינטרסים  |  6/08/08 13:52
 
- סנשו פנשו של אולמרט
עין צופיה  |  7/08/08 07:42
 
- וד"ל בהפוך על הפוך
ריקי  |  7/08/08 10:37
 
- עין צופיה, לא הגבת לעניין
בעל אינטרסים  |  7/08/08 11:19
41
אתה טועה ומטעה
אחד העם2  |  7/08/08 13:28
 
- מי שמדבר על זריית חול
ישעיהו  |  7/08/08 15:23
42
יציאת האולמרט
עין צופיה  |  9/08/08 08:55
43
ואני שואלת את עצמי
s  |  27/08/08 14:35
44
פיטרתי את ידיעות ומעריב
צבי גלברד  |  26/11/08 07:20
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
מרבית הביטוחים המוצעים לו אינם מכסים הוצאות אקוטיות כמו אשפוז, טיפול, או הטסה רפואית
דניאל פרדקין
מחקר גרמני חושף את מקומו המרכזי של וואגנר בתהליך שהסתיים בהשמדת היהודים
דפנה שמורק-נתניהו
הקמפיין לקידום עסקת "השבויים" עסק בין השאר בטשטוש טעם עיקרי להתארגנות כמדינה: הפקדת ההגנה על חייהם וביטחונם של תושביה בידי כוח צבאי, שזהו ייעודו
אדם קלר
בראש ובראשונה, אהוד אולמרט צריך ללכת בגלל שנשא את שם השלום לשווא    אולמרט הפך את המלה "שלום" למלה גסה, המעוררת גיחוך וחוסר אמון, והרס לחלוטין את מעמדם של אותם פלשתינים שהתפתו לדבר איתו
אלעזר לוין
בעליה של חברת הנדל"ן הירושלמית אומר שהמכירות בסדר גמור אבל דירות היוקרה בירושלים בבעיה. בונה בירושלים, באפרת וביקנעם. מחירי הדירות עלו תוך זמן קצר ב-10%
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il