|
1 |
|
|
במשך תקופה - עלה לראש הפירמידה של השלטון - ואין מכלים.
האם יש מישהו שיכול להסביר זאת?
ברור שהתקשורת שהיא כלב השמירה של הדמוקרטיה - לא רק שלא עשתה את עבודתה אלא בגדה בתפקידה בגד רב - מלבד מתי מעט.
האם חיינו בוואקום - בריק - איך זה נפל עלינו ?
אני חייבים לתת תשובה לכל השאלות הללו - איך הגענו לכמעט אנרכיה ואיך המלכנו עלינו את המולך המושחת הזה????!!!
דרוש מאמר מנתח מבחינה סוציו-פוליטית. מי שיש בידיו הכלים לעשות זאת - שיקום ויעש - כי יש לכך השלכה לעתידנו.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מיכל מירושלים |
|
|
|
|
|
לפני היבחרם... ולהודיע בעיתונות לעם. הרי מעשיו של אולמרט פורסמו...למה איפשרו לו לגשת לבחירות?
ידענו על פרס שלקח מסבן 320 אלף דולר...מדוע בחרוהו ??
עתה -יש לנו נשיא -לקחן !!... ראש ממשלה-לקחן !!.... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
משטרה !!!!!! |
|
|
|
|
|
מקריאת מאמרו של אריה אבנרי אפשר לחשוב שאולמרט הוא אבי אבות הטומאה?
הוא אינו נותן תשובה, כיצד נבחר אולמרט כאשר הכל היה ידוע עליו זה מכבר.
הוא אינו נותן תשובה, מדוע גם לאחר מלחמת לבנון השניה אולמרט לא הודח.
הוא מתעלם מהעובדה שאפילו שופטי בית המשפט העליון לא קבלו את הטענות בעניין מינוי ועדת וינוגרד - "הועדה מטעם".
הכל היה בסדר עד שאולמרט מינה את פרופ' דניאל פרידמן לשר משפטים.
רק מאותו רגע החל מחול השדים לסילוקו של אולמרט!
|
רודפים את אולמרט בגלל פרידמן |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שרה מהצפון |
|
|
|
|
|
אבנרי בא ותסביר לנו כאן, איך זה שהכל היה בסדר עד שאולמרט מינה את פרופ' דניאל פרידמן לשר משפטים? מדוע רק מאותו רגע החל מחול השדים לסילוקו של אולמרט? |
רודפים את אולמרט בגלל פרידמן |
|
כתובת IP: |
193.200.150.167 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ריקי |
|
|
|
|
|
אריה אבנרי,
אברי גלעד ראיין אותך עם צאת ספרך "זעקי ארץ מושחתת". על פי דברך בראיון בערוץ 10, אמרת שהזיכוי של אולמרט לא היה מוצדק.
אבקש לשאול אותך כאן דרך nfc: האם זה מנהל תקין לערער על החלטות שיפוטיות שלא באמצעות מערכת המשפט?
מדוע אתה סבור שספרך הוא הדרך לערער על החלטות שיפוטיות? |
|
כתובת IP: |
193.200.150.167 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ריקי |
|
|
2 |
|
|
אכן כקורא העוקב אחריך לאורך שנים אני חושב שאתה האדם שהעיר את העם לחשוב, מי הוא ראש הממשלה האמיתי. אתה היחידי יחד עם יואב יצחק שהורדתם את המסיכה של אולמרט.
ישר כוח. |
|
כתובת IP: |
217.132.242.210 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
האיש הראוי לכך. |
|
|
|
|
|
אריה אבנרי נוקט בתרגיל הנפוץ ביותר בעולם העיתונות. הוא מייצר פרובוקציות סדרתי, שמנסה להפוך את כתבותיו כמעוררות עניין מעצם הפרובוקציה ולא בזכות הערך המוסף שלהן. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יודע דבר |
|
|
3 |
|
|
איך מי ששתקה כשהיתה שרת משפטים מול השחיתות של שרון ובניו וחיבקה אותו בחום במעבר לקדימה ישבה עם מושחתים בממשלה ולא עשתה דבר איך היא קיבלה אות אומץ משתף שידע ושתק הוא כמו העבריין ובשבילי היא מושחתת גם ומספיק לצייר אותה כנקיה מי שנקי לא מתרועע עם מושחתים אני זוכרת את המות שעשו לגנדי בגלל החברות של עם גומדי שישב בכלא . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ירדנה |
|
|
|
|
|
גמני סבורה, שמי ששותק ומסתחבק עם עבריינים. הוא משתף פעולה. היא לא ראויה . גם מסיבות אחרות. לא מספיק להיות בסדר ולא גנב בשביל להיות ראש ממשלה. והיא עשתה זאת אחרי שהבטיחה בטקס של או"מץ להילחם בשחיתות. לא ראיתי שנלחמה. וכעת המושחת הראשי מזלזל בה ונוגס בבבשרה. מבחינתי מפלגת קדימה לא תעבור בבחירות את אחוז החסימה. רב חבריה בממשלה מושחתים. וזוהי תהיה מילת הבוחרים.
א. התצביעי עבורם? |
ליבני לא ראויה יותר מהאחרים |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לילית |
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
ישנם בינינו אנשים, כמוך, אשר האלוהים יעדם, לבער את הרע עלי אדמות.
יעוד לא קל, תובעני ומתיש, אך יחד עם זאת, מרחיב לב, בכך שהפך אותך שותף לעשית צדק.
רק סיפוק, יהיה חלקך מכל עמלך.
תודה על תרומתך עד כה, לביעור אותו רע, ואיחולים להצלחות שבדרך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הניה |
|
|
6 |
|
|
ספרו המדהים של אריה אבנרי "זעקי ארץ מושחתתת" המוזכר במכתבו אל אולמרט הוחרם לא רק ע"י התקשורת הכתובה אלא גם ע"י רוב כלי התקשורת האלקטרונית והמוקוונת. רק אתר חדשות nfc הקדיש לו כיסוי נרחב והוגן. מן הראוי שקטעים נבחרים מהספר יתחילו להתפרסם בהמשכים באתר זה לטובת אזרחים מעונינים שידם אינה משגת לרכוש את הספר |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יודע דבר 3 |
|
|
|
|
|
אם ספרו של אריה אבנרי "זעקי ארץ מושחתת" מדהים, הרי זה רק בגלל התמונה המתנוססת על שערו. הספר הזה מעולם לא הוחרם. אברי גלעד ראיין את אבנרי המציג את ספרו. התקשורת הכתובה וכלי התקשורת האלקטרונית והמוקוונת כתבו על הספר יותר מפעם. אבל הואיל ולספר זה אין כמעט ביקוש אז הוא פשוט לא נמכר בכמויות שאבנרי וחבריו היו רוצים. זו מדינה חופשית ואריה אבנרי וחבריו בתנועת אומץ לא צריכים לכפות את עצמם על מי שלא רוצה אותם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מקורות יודעי דבר |
|
|
|
|
|
אבנרי מקטר ומקטרג שיש עליו חרם.
זו דעתו וזו זכותו להביעה וזכותי לחלוק על דעתו ועמדתו.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ישעיהו |
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
Thank you Arie for doing a wonderful job in helping to remove the cancel (Olmert) from our wounded body.
Thanks for everything you do to ensure proper administration.
May we have many more people like you and Yoav to run this land in a proper way.
I wish you all the best.
Thanks.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
LeorS |
|
|
9 |
|
|
אריה, סיפרך שהוא אתה ,אותו דחפת בהרצאות המתישות, שאיש לא צינזר, ולא הסתיר , ולא ביקר. ואיש לא רצה להפיקו ועורכו לא מוכן להחשף מפחד.וכולם רעדו מהמפלצת המפחידה אולמרט. הספר דחף את כדור השלג-יביא לשינוי שהאנשים הטובים שקיימים פה רוצים לראות.
ממתינים ל17 הספטמבר. תודה בשם כולם. |
המפלצת מתמוססת |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לילית |
|
|
10 |
|
|
אולמרט המושחת עד היסוד הצליח להמאיס עלינו הציבור הרחב
את הפוליטיקה והפוליטיקאים. אנו עומדים בפני שוקט שבורה, חסרי אונים ולא יודעים במי לבחור כראש ממשלה בבחירות שיהיו. עד כדי כך אולמרט פעל ופועל בשחיתות שילטונית וציבורית. מי יודע כמה נזק עדיין צפוי לנו מהמניפולטור אולמרט. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
כמה נכון |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
12 |
|
|
קשה לנזור נזרים לפועלו של אריה אבנרי, שכן כל עשייתו נעשתה באמת בשם הציבור, למען הציבור. אריה אבנרי אינו זקוק שנבוא להגיד שבחו בפניו מכאן ועד מחר. אבל חשוב לנו, העוקבים בהשתאות אחר םועלו (שלו ושל יואב יצחק ושל חבריו הנפלאים באומ"ץ) לבטא לפחות משהו מרחשי הלב. עקבנו תקופת ארוכה אחרי מאבק איתנים בו חשף אבנרי רובד אחרי רובד את עומק מושחתותו של האיש שגזל את לשכת ראש הממשלה - ולדעתי יתכן וצפויים גילויים נוספים. עומק התהום המסוכנת הזאת מצאה גם ביטוי בספר המצמרר של אבנרי "זעקי ארץ מושחתת".
אולי מעתה תעצר השחיתות, לפחות בחלקה הגס והבוטה. אולי מרגע זה כל מועמד לראשות ממשלה, היכן שלא יהיה, יחשוף את עצמו, את רכושו, את מקורותיו וכיצד עשה את הונו. לא נרצה באוליגרכים ישראלים דמויי אולמרט. נרצה לעומת זאת לראות לפחות בין דור העיתונאים החדשים שנכנסים כעת לזירה, ממשיכי דרך ראויים לאריה אבנרי וליואב יצחק. לא בשביל עצמם. בשביל להציל את העיתונות מרדידותה ושחיתותה. מהתאבדותה בידי עצמה. בלי עיתונות לוחמת נגד שחיתות כאילו לא נעשה דבר.
אסור להשאיר אנשים כאלה בבדידותם המזהרת. חייבים להתייצב בצדם ולהיות שותפים בנקיון הביבים הלאומים. רק לפני ימים אחדים ראינו "לוחם מהולל בשחיתות" את אלוף עוזי דיין, מוכר בהתרפסות עלובה של רמש את הישגי העבר שלו בכדי למצוא עצמו בצלו של דמוי אולמרט אחר, אולי במידה מצומצמת יותר, אבל עשוי מעורו - קרי נתניהו. האירוע העלוב הזה כמו בא להזכיר לנו שבהמשך לסתימת הגולל (בקרוב) על פרשת אולמרט כראש ממשלה, צריך למנוע בעד כל נגוע, אפילו בקצת, מלהגיע לעמדה הקובעת לא רק את טיב חיינו ביומיום, אלא גוזרת גם את גורל ילדינו מחר.
המכתב שפרסם אריה אבנרי היום מאופק. הוא מונה חוליות במאבק הקשה שהתחולל. הוא מזכיר אנשים שהיו שותפים חשובים במאבק הנפתל הזה. אין בו שמחה לאיד. אבל יש בו חדוות המאמין כי יהיה לנו סיכוי כלשהו למחר טוב יותר. הודות לו אנחנו באמת מודעים כיום לעובדה שהשחיתות הפנימית היא מאויביה הגדולים ביותר של הארץ המיוסרת הזאת. פרק מאלף לימד אותנו אבנרי. לא להתיאש כשהיאוש כבר לופת את גרוננו, אלא להלום בחזרה ולהסיג את תמנון השחיתות לאחור כשהוא קצוץ-זרועות.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אבי יוסף |
|
|
|
|
|
קשה לנזור נזרים לפועלו של אריה אבנרי כי כל מה שהוא עושה זה העלאת גירה עם חומרים ידועים. אבנרי הקשקשן אינו תורם בפועל לביעור השחיתות בישראל למרות שהוא מנסה להצטייר ככזה.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יהודה א. |
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
15 |
|
|
כמי שקראה כל מילה בסיפרך "זעקי ארץ מושחתת". אין עוד
לברך על המוגמר בכל האמור לאולמרט המושחת. אתה הרי מעיד
שאתה מכיר אותו עשרות שנים, אתה צריך לדעת את זה יותר
טוב מכל אחדשיאכלי מרורים רבים את הציבור בישראל. ישאר אמנם קצוץ כנפים במשרד ראש ממשלה, אבל ינצל עד תום את המשאב הזה לטובתו הוא, זו בעית שחיתות בפני עצמה והגיע הזמן שהמחוקק יתן על כך את הדעת.
אתה הרי יודע העיתונאי אריה אבנרי שאני מעריכה ומוקירה
את עבודתך רבת השנים במלחמתך בשחיתות, ככזה תסכים איתי
שציפי ליבני שישבה מעל שנתיים ימים בממשלה הכי מושחתת,
ראשה אהוד אולמרט איש הציבור המושחת ביותר שידעה מדינת
ישראל, כמי ששתקה על כל מחדלי הממשלה ולא הסיקה מסקנות
מתבקשות, וכמי שמציגה עצמה כלוחמת בשחיתות, היא שותפה
מלאה לשחיתות, אי אפשר לאחוז את החבל משני קצותוו, זה
לא עובד, ציפי ליבני לעולם לא תהיה ראש ממשלת ישראל.
ציפי ליבני איכזבה קשות את הציבור בשתיקתה מעל שנתיים ימים, הפכה אוטומטית לשותפה מלאה למחדלים ושחיתויות, ציפי ליבני נתנה לאולמרט המושחת יותר מדי זמן אויר לנשימה כדי שימשיך בתעלולו הנלוזים והנכלוליים.
מאד אודה לך העיתנואי אריה אבנרי אם תוכל להתיחס לתגובתי זו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
טהורת המידות |
|
|
|
|
|
איזו "טהורת מידות" את כבר יכולה להיות עם את כותבת תגובות במחשב בצהרי שבת קודש ?? כמו ההתחזות שלך לטהורת מידות כך גם צריך להתיחס לכל מה שאת כותבת..הכל קישקושי סרק מהפה לחוץ.ולכן זה יהיה בזבוז מחשבה אינטליגנתית מצד כותב הכתבה לענות לך על דברייך... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חילוני מלא בחילה |
|
|
|
|
|
לך מאיריקו איישה ואולי אתה היא שהוא הוא. אם אתה כזה
צדיק תדע לך השבת יצאה אחרי השעה 20:00 ,תגובתך נכתבה בשעה 19:00 ומשהו, אז תפסיק להטיף פה לאנשים מוסר כל
שהוא משום שכבר הורידו היום תגובות גסות שלך ממדור השירים.
אני מסורתית, לא שומרת תריי"ג מצוות, לא חיבת לאנשים
גסי רוח כמוך דין וחשבון.
תאמין לי שהעיתונאי אריה אבנרי אם ירצה להתיחס לתגובה
שלי יעשה זאת בלי לשאול אנשים מסוגך, כי אתה והדומים
לך התקפת אותו בעבר בהתקפות חסרות רסן.
צודק המשורר עידן סובול שמכנה אותך פסיכופט, מתוסכל,
תרח זקן ועלוב נפש שראשו מלא רפש. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
טהורת המידות |
|
|
|
|
|
הפעם נפלת לבור שאת בעצמך כרית אותו-אני מצהיר בזה נאמנה שהתגובה עליה את כותבת אינה שלי.הרי אפשר בקלות להבחין בהבדלי הסגנון.
ואם כבר הזכרת את הסובולוקוס ,שהכל בו ערווה,הרי את רשאית להיצמד אליו ולצאת במחול אירוטי לצלילי "שיריו" הפורנוגרפים.
אשר ל"פסיכופט זקן",יכולני לציין שלפי מידע המצוי אתי הרי את מבוגרת ממני ב-20 שנה,כך שהבכורה שייכת לך והכתר עם הכיתוב "זקנה פסיכופטית" שייך לך.
אי לזאת אריה אבנרי לא יענה לך כי הוא לא משתין כלפייך אפילו גם אם למדת בעל פה את ספרו.
אגב,יש בשכנותי אשה בעלת משקל כבד ואני התנדבתי למצוא עבורה חנות בגדים למדות גדולות.אז אנא גלי לנו איפה את רוכשת את מלבושייך? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מאיריקו |
|
|
|
|
|
מאירוקו כותב שטויות לא לענין. פשוט לא לענות ולא להתייחס לתגובותיו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אזרחית אכפתית |
|
|
|
|
|
נראה שבדיחותיו של מאיריקו אכן מזיזות לכם, שפנפנות אומץ, עלאק.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
טולה אוקו |
|
|
|
|
|
הפעם נפלת לבור שאת בעצמך כרית אותו-אני מצהיר בזה נאמנה שהתגובה עליה את כותבת אינה שלי.הרי אפשר בקלות להבחין בהבדלי הסגנון.
ואם כבר הזכרת את הסובולוקוס ,שהכל בו ערווה,הרי את רשאית להיצמד אליו ולצאת במחול אירוטי לצלילי "שיריו" הפורנוגרפים.
אשר ל"פסיכופט זקן",יכולני לציין שלפי מידע המצוי אתי הרי את מבוגרת ממני ב-20 שנה,כך שהבכורה שייכת לך והכתר עם הכיתוב "זקנה פסיכופטית" שייך לך.
אי לזאת אריה אבנרי לא יענה לך כי הוא לא משתין כלפייך אפילו גם אם למדת בעל פה את ספרו.
אגב,יש בשכנותי אשה בעלת משקל כבד ואני התנדבתי למצוא עבורה חנות בגדים למדות גדולות.אז אנא גלי לנו איפה את רוכשת את מלבושייך? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מאיריקו |
|
|
|
|
|
הנה הופיע אריה אבנרי לעיל וכמו שכתבתי לך הוא לא השתין אפילו לעברך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מאיריקו |
|
|
|
|
|
הבחירה היא בין מופז וליבני. האם את רואה את מופז מתאים כראש ממשלה ?
לאורך כל המלחמה, למרות נסיונו, כאיש צבא ,ונסיונו בבטחון שתק כדג. הצביע בעד המבצע הקרקעי בסלוקי למרות
שהתנגד.
. מופז התקיף את אולמרט והחלטותיו בעת המלחמה.
פתאום, הוא החבר שלו. איזו צביעות .
אישית הצבור אינו רואה במופז מנהיג . הוא נכשל כשר
הבטחון ,וכשר התחבורה. השאיר אדמה חרוכה בצה"ל .
צבא שאינו מתפקד, ללא ציוד . המחסנים היו ריקים.
מופז בחר בחלוץ לרמטכל למרות אי נסיונו.
בזמנו, שרון רצה למנות את חלוץ כרמטכל אך פואד בהיותו
שר הבטחון התנגד נמרצות. למופז לא היה הכוח להתנגד.
זה אופיו . יום אחד אומר שהלכוד הבית שלו, ולמחרת עבר
לקדימה. לכן, הברירה בין מופז וליבני אני בוחרת בליבני.
את אשה נבונה , הכותבת לעניין. אשמח שתצטרפי ל"אומץ"
אנו צריכים אנשים כמוך . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שושפרי |
|
|
|
|
|
אלה הן דעותי ואין לי מחלוקת איתך לגבו. מופז אדם חלש
אופי מתנהג לפי משב הרוח, לא לפי עקרונות שמציב המצב,
העריקה שלו תוך ימיים בלבד לאחר שהצהיר שהליכוד הוא ביתו, כשראה שלא יהיה שר ערק לקדימה. כמו כן כל התנהלות
לפני מלחמת לבנון השניה, היה הרי שר ביטחון, ורמטכ"ל קודם לכן. שלא לדבר את תפקודו כשר התחבורה על תאונות
הדרכים, תיפקוד הרכבת וכו'.
זה שיצא נקי ממלחמת לבנון השניה, כפי שכתב העיתונאי
אריה אבנרי שזו חידה בשבילו, זו גם חידה עבורי ואני מניחה עבור לא מעט אנשים, לכן אני מסכימה איתך לגבי מופז. ציפי ליבני בתור אדם שישב בממשלה הכי כושלת הכי
מושחתת מעל שנתיים ימים, לא קמה והלכה כמו אופיר פינס
ומזכ"ל העבודה שאינני שותפה לדעותיהם הפוליטיות, בכל זאת קמו ועזבו את הממשלה, אבל לא ציפי ליבני, אני חולקת עליך לגביה, ניראה לי שאת תגלי אותה בהמשך, זכותך להחזיק בעמדתך, אבל מי ששותק ועוד שהוא בעמדות
מפתח בממשלה הוא שותף מלא לכישלונות, גם אם היא לא
נגועה בשחיתות אישית, כך אני רוצה לקוות לגביה, זה
ימים יגידו. לטעמי אין לה עמוד שידרה, והיא ניראת אישה
בעטיפת צלופן, אני מעדיפה אישיות חזקה מבנים, שיודעת
את דרכה, יודעת לעמוד בלחצים שמדינת ישראל נימצאת בהם.
שלא לדבר על התחברותה לשמאל, על כן השמאל מעניק לה רוח
גבית הרי יודעים את כונותיה לעקור ישובים ביהודה ושומרון וברמת הגולן, אני מתנגדת לכך בכל תוקף בצורה
דמוקראטית. שושפרי תודה שוב על המחמאות, כרגע לא אוכל
להצטרף לאומ"ץ, מבחינה ריגשית מחשבתית אני עם התנועה
אבל לקחת חלק פעיל כרגע אני לא יכולה מסיבות אישיות.
בכל אופן תודה על האימון שאת נותנת בי, אני חושבת שכתיבתי פה באתר גם היא תורמת משהו קטן למלחמה בשחיתות
בכל מלחמה זקוקים למאסה של חיילים, בילעדיהם אין ניצחון, במלוא הצניעות אני חושבת שזו גם תרומה, זו אחת
הסיבות שאני מקדישה זמן לתגובות שאני מגיבה, ותאמיני לי היו לי פה ושם שיחות עם יו"ר אומ"ץ, כך שהוא יודע
בהחלט מי אני. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
טהורת המידות |
|
|
|
|
|
מר אבנרי הנכבד,
מדוע לא תמנה את שושפרי כיועצת שלך לענייני מפלגות ונבחרים? אולי תרוצו יחד לכנסת?
אם תבחרו נבקר אתכם גם שם.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מבקר פה ושם |
|
|
16 |
|
|
כרגע הכל "לכאורה". מילת המפתח שהפכה לפופולארית ביותר בשנים האחרונות.
ראוי לציין כי גם ציפי שותפה לשחיתות. לא הנידה עפעף, וזאת, בדומה לשאר חברי הפרלמנט ושרי הממשלה. הדבק לכסא כנראה מנצח.
ומה קורה עם ההטבות לראש ממשלה?? הרי לאחר שנתיים יהנה מכל ההטבות של הראש וימשיך ב"דולצ'ה ויטה" על חשבון הציבור. כמה חבל שאין חוקים בעניין והגבלת מס' שנות כהונה כראש בהתייחס להטבות אלה...
המשך בפעילותך.
ומה.. רק 54% רוצים שלטון נקי??? עצוב למדי.
ומה... לבני, ברק, נתניהו הם התחליף??? ממש לא. כמה חבל שאין כאלה משכמם ומעלה. פשוט אין...אין...אין..
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
miki1 |
|
|
17 |
|
|
היום אחרי שנים רבות שבהן הייתי גרופי של אהוד אולמרט והלכתי שולל אחרי מתק שפתיו וביצעתי בשירותו כל מיני עבודות מלוכלכות אני מכה על חטא.היום אני מבין שהוא הוליך אותי שולל.החלטתי להתגייס למאבק בשחיתות כדי לכפר על חטאי |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חוזר בתשובה |
|
|
|
|
|
שים לב למעשי המתחסדים והמתחסדות המנסים להחזיר אותך בתשובה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לחוזר בתשובה |
|
|
18 |
|
|
הפניקס פרש מתפקידו על מנת להתפנות לתוכניות ההתאוששות שלו. הוא מתחבר עכשו לבסיסי כסף מושחתים שיתנו לו אפשרות להוציא ת מזימותיו לפועל. קצת מוקדם מידי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הצופה |
|
|
19 |
|
|
אבנרי -
מה קורה עם הערתך הגזענית אודות ישראלים יוצאי פרס??
האם היותך צודק, לכאורה, בנושא אחד מתיר לך השתלחות גזענית בנושא אחר??? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רם שמעוני |
|
|
|
|
|
מאז תגובתו של אריה אבינרי למר שאול מופז ומאז ספירת המלאי שלו לגבי הפרסים אני ומעגל החברתי שלי פסקנו מתמיכתנו במר אריה אבינרי גלינו שבאריה אבינרי מססתר גזען קטן, ולזה קוראים הזבל הלבן של האליטה הישראלית. וחבל שהגענו עד הלום במחי יד מחק אריה אבינרי את האיכויות שלו שבנה בשנים כל כך רבות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פרסיה גאה |
|
|
|
|
|
צר לי על שהערה שלי בסיום הכתבה על מופז לא הובנה כראוי. כתבתי במפורש שתושבי המדינה מייחלים שיצליח בתפקידו. העובדה שהערה זו הוצמדה לפרשה המבישה של משה קצב ולכישלון של דן חלוץ, שניהם ממוצא פרסי, לא צוינה לגנאי חלילה, אלא כדי לעודד אותו להצליח.
אני רחוק מאוד מלהיות גזען ולאורך השנים פעלתי לקידומם של מנהיגים בני עדות המזרח.
אחד מטובי חברי דוד שרגאי, בעליה של חברה לייצור גדלים וסמלים הינו ממוצא פרסי.
ולסיום עוד תזכורת: בשעתו כתבתי את הביוגרפיה של דוד לוי והאמנתי שהוא יגיע לראש הפירמידה וייבחר כראש הממשלה. הוא כשל. אולי מופז יגיע למטרה הנכספת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
א.אבנרי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
אוֹלְמֶרְט, צֵל עֲנָק, צֵל חֲמַקְמַק-חֲלַקְלַק, צֵל מְהַתֵּל, צֵל פְּתַלְתַּל-מִתְפַּתֵּל,
צֵל מְהֲלֵך (אֵין כָּל סִיבָּה לְחַייך, גַם לא סִיבָּה לגַחֵך, מוּטָב אַל תִשְאַל לָמָה, מַדּוּעַ וְאֵיך....)
צֵל מְהֲלֵך עֲלֵינוּ אֵימִים, וְהוּא עֲבוּרֵנוּ בְּגֶדֶר סֵבֶל, אֵבֶל, עִינוּי וְסִיוּט !
אוֹלְמֶרְט, לא לָקַח, לא נָשַא, לא נָטַל עַל עַצְמוֹ עַד עַתָּה
יוֹתֵר משָנָה לְאַחַר מִלְחֶמֶת לְבָנוֹן הַשְנִיָה
וְלוּ מְאוּם, כְּלוּם, שוּם טִיפַּת אַחֲרָיוּת !
אוֹלְמֶרְט הָפַך עַצְמוֹ לְבֵּן נַעֲוַת המַּרְדוּת.
כְּשֶאוֹלְמֶרְט מוֹפִיעַ בְּיָמֵינוּ-בְּלֵילוֹתֵינוּ מְהַוֶוה הוּא לָנוּ חֲלוֹם-רָע-וְנוֹרָא. בִּיעוּת.
מִי הָיָה מַאֲמִין כִּי בְּאַרְצֵנוּ שֶלָנוּ, יִתְגַלְגלוּ כָּך פְּנֵי הַדְבָרִים ? ייהפְכוּ לִמְצִיאוּת.
אֵינֶנִי יוֹדַעַת, אַך אֲנִי כּוּלִי מְקוָוה, כִּי אוֹלְמרְט בַּעָם מְהוֶוה רַק מִיעוּט.
נ. ב.
מה שקשור ונוגע באולמרט מאיים ומְסַכֵּן בריאות.
שושנה כנסי ISRA-HELL, 15/08/07 14:27 השיר שלך ראוי שיוכנס לתכנית הלימודים של משרד החינוך, ויבחנו עליו בבחינת הבגרות בספרות. חובה! וכ''כ נכון ועצוב...
יפה. חבל שזה גם נכון...! ל"ת חשוך ימי בינימי, 10/05/07 15:43
לא מיעוט אלא מיאוס אזרח, עדיין חפשי, 14/05/07 21:20 נמאס לנו מהסיוט הזה. הוא מעורר גועל נפש. ואני רוצה להזהיר את אזרחי מדינתנו שאם ישארו אדישים כעת, כשיגיעו מים עד נפש, שוב לא יוכלו. הגב לתגובה זו
7. אולמרט,גמור מאוס מחוק! די נמאס ממנו, האיש לא נסבל, 09/05/08
12:16
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שושנה 2006-2008 |
|
|
21 |
|
|
לאור המצב ולאור כל החקירות שעובר.
מדוע להמתין הנאום היה בזיון.
נמאס מאולמרט ומתעלוליו.
לך הביתה לעליזה אתה מספיק טוב.
אנו לא צריכים לסבול! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אורדליה |
|
|
22 |
|
|
כשגנבה בעורמה את קולי שניתן לליכוד ובאמצעותו(כולל המימון המתלווה),הקימה את קקדימה.
היא היתה שותפה מלאה עם שרון ואולמרט,וזאת לאחר שידעה על חקירות ,האי היווני וסיריל קרן.
אילו היתה ישרה,היתה מתפטרת מהליכוד (כיוון שלא קיבלה את הכרעת הרוב),ורק אח"כ עומדת לבחירה בבחירות.
לפני הבחירות האחרונות היו מספיק ידיעות על השחיתות של אולמרט,אבל התיקשורת לא איפשרה לאלה שידעו לפרסם זאת.
גם כיום יש בעייה של צנזור (באתרים מסוימים)דעות שאינם מתיישבות עם האג'נדה המותוות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שרה.א |
|
|
23 |
|
|
קראתי בתוגה את מאמרך חד הלשון והמושחז.אכן האיש, אם ירצה השם גם ישלם עבור מעלליו.ואיני יכולה שלא לחשוב על טדי קולק עליו השלום,שלעת בגרותו היה צריך להתמודד מול נחש נחלולי מסוגו של אולמרט.ברור שלאיש כמותו , מאבני הדרך של המדינה לא היה שום סיכוי. חבל שלא ידענו כבר אז מי הוא האיש.אבל - מוטב כך מאשר בכלל לא, ושיעזוב אותנו כבר ללקק את פצעינו על טיפשותינו שבחרנו בו.כן, אני בחרתי בו ובקדימה.אבל כשאני מסתכלת מי הבא בתור מתחשק לי להעיר את זכרונו של הציבור למעללי הקדוש הבא.וכן, גם לרעייתו.כמובן, למי ששכח. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נינה |
|
|
|
|
|
אם את מתכוונת כמוני ל"ביבי נתניהו" ואשתו שרה, מדוע את מפחדת לקרוא לאיש בשמו..נכון האיש מושחת ומסוכן.. אבל למזלו של עם ישראל , הסיכוי של ביבי להתקדם ולאיים על אנשים הוא רק בחו'ל!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אורית א |
|
|
24 |
|
|
במדינה שכעל סקטור דואג רק קודם לעצמו ולאחר מכן לבוחריו אין סיכוי שהרבה ישתנה ---אנו לא דואגים למדינה לדור העתיד לרווחת התושבים , הדאגה היא קודם לנבחרים ולאחר המיוחסים ולאחר המקורבים ולאחר לחברים וכו' , אז מה יוכל להשתנות ולא חשוב מי ינהיג הוא תמיד הולך באותו התלם --- גם הפעם יהיה מה נשתנה הלילה הזה מכל הלילות שבכינו בביתנו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גלופקו |
|
|
25 |
|
|
אריה היקר,לפי החשבון הפשוט ביותר הוא נשאר איתנו עוד לפחות 8 הודשים והיות ויש לנו עסק עם נוכל ביןלאומי הרי שהוא עוד ימצא דרכים להאריך את זה בצורה משפטית מסודרת, איך בינתיים הוא יהרוס את המדינה לגמרי כולנו יודעים אבל הפוליטיקאים כמו ברק, ליבני ומופז יריבו כדי שהוא ישאר בלא כוונה,
זעקי ארץ, זעקו שמים , |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יצחק בן |
|
|
|
|
|
|
|
26 |
|
|
אדון אבנרי.... נראה אותך אם אתה כתב אמין וישר !!!??עכשיו הגיע הזמן שתפנה את כל כושר הדיבור והכתיבה שלך למושחת מספר שנים שבתור לחקירות , שגם הוא היה ראש ממשלה כושל(וכנראה גם נוכל), בחיר מרכז הליכוד,, מלך ישראל מר "ביבי נתניהו"---אם אריאל שרון היה יכול היום למסור עדויות או להחקר באזהרה , הייתי מיעץ לך לטפל במושחת הזה קודם.אבל בתקווה שיתעורר, צריך להשאיר לו זמן החלמה, ובינתיים לחקור ולטפל בביבי כמו שטיפלת באולמרט !! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
א .פובליציסט |
|
|
|
|
|
הצטרף אל יגעל מרחובות...הילחמו שניכם נגד ביבי.
הקוראים איבחנו את שניכם...ואולי -אתם יגעל אחד! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לפובלציסט..אוי וי |
|
|
|
|
|
איזה טמבל ימני..אם היו מטפלים בביבי כמו באולמרט היה ביבי יושב כבר סגור בכלא כמו עמרי שרון..אבל מה לדעתך יקרה עכשיו לחקירות שמתחילות כנראה על בריחתו של ביבי נתניהו עם משפחתו במלחמת לבנון השניה ללונדון בהסוואה של הסברה, כל זאת בזמן שאזרחים וחיילים נהרגים , והמלך "ביביהו הראשון" יושב במלון יוקרה ומסעדות גורמה עם סיגרים משובחים בפיהו לאחר טיסות במחלקות ראשונות על חשבון משלמי המיסים ומושחתים כמו טלנסקי , ואחר כך טיסותיו עם המלכה "שרה השניה" לפריס לפי אותה מתכונת נהנתנית !!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
א .פובליציסט |
|
|
|
|
|
הרע.
הפעם שקרים והכפשות לא יעזרו.
כולנו יודעים מהי האמת.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שקוף |
|
|
|
|
|
בסקרים:העם רוצה :בי בי !!! ולא אותך ולא את נבחריך...
נעים לך לקלל??!! -מופרע !! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לא יעזור לך. |
|
|
|
|
|
1) נתניהו נסע להסברה בחו"ל לבקשת יו"ר הכנסת ד.איציק!
2) בשליחותו הממלכתית כנציג ישראל אסור לו בכלל להתקרב למלון זול או לפונדק דרכים, מפני שזה ביזיון למדינה ולא מכובד לאזרחיה ושמם הטוב!
לכן המדינה דואגת לשכן אותו בכל מקרה במעון יוקרתי, מה גם שהוא לא הולך לאולפני התקשורת אלא לרוב נציגי התקשורת באים אליו למלון לראיין אותו – וחסר לו שלא יארח אותם במקום יוקרתי כיאה למעמדם הרם ונישא בממלכה השביעית (תארו לכם שהיו גוררים נניח את חיים יבין לראיין מישהו במקום זול – הלא הוא היה קורע אותו ואף מסנן מאחורי שפמו: אוי מאיזה ג'ונגל הגרילו את הפרימיטיווי הזה?)!
אלא מאי, מאחר שבמדינה היו עסוקים במלחמה, נכנעו לקהילה היהודית בלונדון שחפצה לארח כל נציג ישראלי (קל וחומר בזמן מלחמה) כיד המלך – וחסר לו לנתניהו שהיה מסרב (כי אז היה עולב במארחיו)!
ואם יש בזה אפילו אבק נהנתנות, הרי אין לנו מה להלין אלא (אולי) על משרד החוץ שהעדיף לחסוך כסף!
3) ידוע ששום תושב מרכז הארץ וירושלים לא ברח לשום מקום במלחמת לבנון II, קל וחומר לא נתניהו.
שמאלנים סתומים כבר אמרנו?! ולא פלא שמפלגת העבודה הזרה וטמאה מתרסקת בס"ד בבחירות הבאות.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תורה&עבודה |
|
|
|
|
|
אם אתה מתכוון ליגאל עמיר ימח שמו וזכרו, שרצח את רבין בעקבות השפעת הנאומים של ביבי ותומכיו שעמדו ונהמו על המרפסת שצריך להפתר מרבין....אז אתה גם מנוול כמוהו , ואני מאחל לך שתזכה מחר בהגרלת הפייס במליון שקל , ותשתמש בהם ממחרתיים רק לרופאים ותרופות, עד אחרית ימך העלובים !!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
א .פובליציסט |
|
|
27 |
|
|
שבהם עלול לנקוט אהוד אולמרט התחמן כדי להאריך את תקופת כהונתו, כפי שציינת בתחילת הכתבה.
מיד בתום הפריימריז בקדימה, אהוד אולמרט יתפטר ויכריז על ממשלתו כעל ממשלת מעבר.
ע"פי החוק, מממשלת מעבר אין יוצא ואין בא, והבחירות צריכות להתקיים מיד בתום 90 יום ממועד ההכרזה על הממשלה כעל ממשלת מעבר. לכן, אולמרט ימשיך לכהן כראש ממשלה עוד 90 יום עד לבחירות הכלליות, וגם לאחר הבחירות, עד לכינונה של ממשלה חדשה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ש. כהן |
|
|
|
|
|
ואם יוגש נגד אולמרט כתב אישום במהלך 90 הימים שבהם הוא מכהן כראש ממשלת מעבר? אני מניח שגם אז הוא לא יוכל להתפטר ויהיה חייב להמשיך בתפקידו מתוקף החוק, כי מממשלת מעבר אי אפשר להתפטר.
האם המחוקק נתן את דעתו על הסוגיה הזו, שראש ממשלה שמואשם בפלילים יחוייב ע"פי חוק להמשיך בתפקידו? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ר"מ כמו אולמרט |
|
|
28 |
|
|
ייאלץ לפרוש באופן מעשי, לפני תום ימי ממשלת המעבר, אם כי יקראו לזאת חופשה, כפי שהיה למשל עם רבין.
אל דאגה, בסופו של דבר, למרות הקשיים העצומים להפריד בין ישבנו לכיסאו, היום הזה בוא יבוא.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תק פרסה |
|
|
29 |
|
|
כל עוד הוא דבוק לכסא מעשית או במסווה של נבצרות כלשהי הוא עדיין רשמית בתפקיד.
לא עשה צא בחוץ בפועל לא מאמין להכרזות שלו |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עוטף המעטפות |
|
|
30 |
|
|
|
|
כתובת IP: |
192.115.132.104 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תומך |
|
|
31 |
|
|
טוב שאולמרט הולך, אבל אולמרט הוא לא יותר מבעיה זמנית, קשה ככל שתהיה.
הבעיה העיקרית שלנו עם שחיתות מערכת המשפט הפרקליטות ומהמשטרה, שימשיכו איתנו הלאה.
מי יגן עלינו בפניהם?
עשרות אלפי אזרחים במדינה אכלו מרורים מהמערכת המושחתת, אלפים איבדו את חירותם לאחר שהפרקליטות תפרה להם תיק.
אולמרט עם כל חסרונותיו הרבים עשה דבר אחד טוב, הביא את פרופ' פרידמן להלחם במערכתה מושחתת. והנה מתברר שאתה אריה בעניין שחיתות מערכת המשפט הולך עם הרעים.
ואני תוהה למה? האם המלחמה שלך באולמרט היתה עבור הסיבות הטובות או כדי להגן על שחיתות מערכת המשפט.
אלפי בני אדם שנדפקו ע"י המערכת המושחתת לא ישכחו לך אריה את הגנתך על המנוולים.
גם יומך יגיע. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גבי |
|
|
|
|
|
אתם לא מבינים שאריה אבנרי משת"פ של האליטה המשפטית, כמו הגי'נג'י, מלבד העובדה שהשניים (אבנרי והג'ינג'י) לא משתפים פעולה ביניהם.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לא ייתכן |
|
|
32 |
|
|
אריה אבנרי חשף בספרו "זעקי ארץ מושחתת" כיצד הפך אהוד אולןמרט למיליונר כבד על חשבון הקופה הציבורית מן הדין שהוא ישתף אותנו במידע זה גם כאן באתר |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אחד העם 1 |
|
|
33 |
|
|
עד שהוא ילך אם בכלל נאכל הרבה קש, אסור להרפות צריך ללחוץ את האבודה של ברח אות הרב עובדיה שמישהו יזיז את התחת, אחרת לא תישאר מדינה כאשר סוף סוף אולמרט אולי ילך |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
tאיציק |
|
|
34 |
|
|
|
|
|
|
|
האריה מפחד רק מהקרציה, אבל אריה אבנרי מפחד אפילו מהצל של עצמו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ישעיהו |
|
|
35 |
|
|
סיפר לי היום בעל חברה ליצור כובעים שאזלו לו כל הכ ובעים. הרבה עיתונאים והרבה חימקה רימונים אוכלים מאז יום חימשי את כל הכובעים במדינה .אבנרי שיכנו אותך להזויים ועכשיו אנו כולם אוכלים את הכובע . צדקת . לא סתם צדקת . צדקת בפרטים . כל הכבוד לך .דון קישוט שהוכיח שגם בלי סנשו פאנשה.אתה יכול על כולם .אני חושב שצרכים להמליץ עליך לקבל את פרס ישראל למלחמה בשחיתות. לידעתך המערכת של אהוד אולמרט התגיסה לעזרתו של מופז .הקבוצה של אולמרט החתימה הכי הרבה אנשים לקדימה . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מ. ל. |
|
|
36 |
|
|
אריה ידידי, הפעם הפתעת אותי: לא רק שהוא לא התפטר, אלא שהוא צפוי להיות איתנו עוד הרבה הרבה זמן. זה ילך ככה, פחות או יותר:
אחרי שייבחר המועמד של קדימה בעוד חודש וחצי, הוא יתחיל לנסות להרכיב ממשלה. הוא יתקשה. מאד. ואפשר גם לעזור לו להתקשות. ואו - טו- טו החגים ובכלל אי אפשר לנהל משא ומתן. בטח לא עם הדתיים. ואז בסוף אוקטובר יתברר שזה לא הולך. ואז, יתחילו לחפש תאריך מתאים לבחירות. אבל, בינתיים יתחמם איזה שהוא תהליך צבאי - מדיני, הפסאודו שלום עם סוריה, או המלחמה עם אירן, כבר ימצאו משהו. וזה ודאי לא זמן טוב לבחירות. אחר כך כשיתפנו סוף סוף, יחפשו תאריך מתאים אולי אפריל, אבל פסח זה לא זמן מתאים ובינתיים גם פתאום יגידו שהממשלה הזו בראשות אהוד א ואהוד ב היא לא כל כך רעה, ובית המשפט עוד לא פסק את דינו והכשלון במלחמה אתם שואלים? איזו מלחמה? אהה, ההיא מ 2006 - טוב זה כבר היה מזמן. אבל בכל זאת הבטחנו לציבור בחירות ואנחנו הרי אנשי כבוד כמובן. אז אולי יוני ? נראה.. ממילא כבר מתקרב מועד הבחירות המתוכנן מראש וחבל לבזבז כספי ציבור על מערכת בחירות בטרם עת ...
וכך הלאה ....
בקיצור אריה, אתה עוד לא יוצא לחופש.. הלוואי ואתבדה |
|
כתובת IP: |
217.132.147.168 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צופה לבאות |
|
|
37 |
|
|
שטרית הרשע ואולמרט המושחת בסיוע אהבלותו של ביבי נתניהו בסיוע פסיבי של מליוני עמך ישראל שתמכו ברשע או שתקו, פעלו נגד האוכלוסיה הכי חלשה במדינה, בלי שאתה או מי מחבריך התייחסתם לרשע הקורה מול עיניכם. קריאות ההצלה של הנפגעים לא נענו. אני ואי מחברי, ידענו כי נבזות וויסקונסין, ת פ י ל את המדינה ואולי תביא לסופה.
2. איפה אתם כשבשדרות ובישובי עוטף עזה, נהרגים תושבים
3. יש משהו צדקני וחצוף בחלוקת הצל''שים של אומ''ץ. מי שמכם? למה האותות המגוחכים? מה עם קצת ענווה. מאסנו ביחצנות העצמית. לאן נעלם הנחתום שאינו מעיד על עיסתו?
בנפול אויבך אל תשמח! הכנס ב 17 לספטמבר הוא לא הכנס שלי.
4. מברוק בעניין אולמרט, עכשיו חשפו את השוחד שהוא קיבל בתוכנית וויסקונסין ותצאו גדולים |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מייק פלג |
|
|
|
|
|
עמותת אומ"ץ ואבנרי בראשה אינם עושים דבר למען צדק חברתי.
|
|
כתובת IP: |
217.132.198.248 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פקה פקה |
|
|
38 |
|
|
אבנרי, אין מילים. מעניין מה עבר בראשם של הרימונים, השרונים, הברקים ושאר סרי הממשלה המושחתים למקרא דבריך? אפשר לנחש.
אני מאחל לך המון כח ובריאות במאבך הבלתי פוסק
נגד מזהמי האורוות. כה לחי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עין צופיה |
|
|
|
|
|
|
|
39 |
|
|
זה כבר לא מרגש. זה פשוט מעורר רחמים. הגוסס מוטל על הכביש, ואנשים ממשיכים לךירוק עליו מתוך בטחון שהוא כבר לא יכול לקום לענות להם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בןבן |
|
|
40 |
|
|
אבנרי כותב כי תנועת אומ"ץ הופיעה במודעה ברשימת הגופים שתמכו במאבק לסילוקו של אולמרט. האם בטרם הפרסום מישהו עשה משאל בקרב חברי התנועה הזאת? האם יש לאומ"ץ ועד מנהל? ואם יש ועד כזה, האם אבנרי קיבל אישור מכל חברי הועד שהיה אמור להיבחר ע"י האסיפה הכללית לפעול לסילוקו של אולמרט? ובכלל, האם אומ"ץ היא תנועה פוליטית?
אבנרי כנראה יודע מה התשובות לשאלות הנ"ל. אבנרי גם יודע שהעם כולו מאמין שמי שלא מושחת לא מגיע לצמרת. הוא אמר זאת מפורשות בתכנית של אברי גלעד, ערוץ 10 וגם אמר, "אני עומד במאבק אישי".
זאת אומרת, מדובר כאן במאבקו האישי של אריה אבנרי על חשבונות שיש לו (עם מי שיש לו) ולא מדובר במאבק ערכי שקיבל אישור של כל חברי תנועת אומ"ץ. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בעל אינטרסים |
|
|
|
|
|
טוב שאתה מזדהה כ"בעל אינטרסים" וד"ל.
אלמרט הולך אך האולמרטריזם המושחת נשאר וגם לא מוריד ראש. לכן אנו זקוקים לאריה אבנרי, יואב יצחק ולשאר לוחמי הצדק ואתה תמצא לך בוודאי אדון חדש מידיו המזוהמות תשתה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עין צופיה |
|
|
|
|
|
אני הבנתי דווקא שאריה אבנרי הוא בעל האינטרסים ולא מי הגיב/ה...
|
|
כתובת IP: |
193.200.150.167 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ריקי |
|
|
|
|
|
אולמרט עדיין אינו הולך וגם השחיתות לא פסה, לא מן העולם, לא מישראל ולא מתנועת אומ"ץ.
אתם זקוקים לאריה אבנרי כי הוא המושחת שלכם.
איני צריכה למצוא לי אדון חדש, כי תודה לאל אני מסתדרת בעצמי.
הגבתי אתמול וגם כעת בשם "בעל אינטרסים" כדי להמחיש שכותב המאמר (אבנרי) הוא בעל האינטרסים.
מוטב היה לו התייחסתם לגופה של תגובתי הקודמת.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בעל אינטרסים |
|
|
41 |
|
|
המאבק של אריה אבנרי אינו אישי אלא עקרוני למען כולנו.אל תזרה חול בעיני הציבור |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אחד העם2 |
|
|
|
|
|
התגובות של אבנרי ותומכיו מתחמקות ומעידות על תסכול וחוסר אונים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ישעיהו |
|
|
42 |
|
|
התגובות האחרונות מלמדות שזרזירי העט של אולמרט שבו להגן עליו. אני חושש שיש כאן רמז לכוונותיו של אולמרט להמשיך ולהגן על "שמו הטוב" ממרומי כס ראש הממשלה ולא כפי שהצהיר לא מכבר.
בטקס גרוש שדים נהוג לקרא "שד צא". מה דעתכם שנקרא כולנו "אולמרט צא"? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עין צופיה |
|
|
43 |
|
|
איך הגענו עד הלום .איך זה קורה שיש לנו כל כך ארבה . שחויתלה .במידינניס . השפיצר ושכל הקינדר . איו הגרוייסה גויינב גדול . ילך בבית דין מיישפט .הכניסיוסו . הגרוייסלה שפייצר ביפנייכס .והייתן דוגמיס למידיניס .הסיבציק שקל . לוקח מזקויינס . לא מתבוייש .ביושה וחורפה .ורפה וחורפנה .וחירפננו . שוליח . צייבא הרויינס . לישרויילס . בחיזבויילה . בלייבנון . תתבוייש .השמעייס . קליימיס ועזעייס דבטטאייס (הישמע קלאם והיזרע בטטאה .בלרוייך אל בוקרה אלבית מחכמה . אורי אבנרי . הינתה חתייר . (זקן לא צריך עזרה שלך )תישאר אם חברים שלך . אנחנו נידעג לעצמנו . אולו כלב בגיומו . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
s |
|
|
44 |
|
|
לא קונה יותר ( גם לא קורא בחינם ) את ידיעות אחרונות ומעריב. נמאסו עלי העיוותים, השקרים, השתלטנות השמאלנית, וההתנשאות של חלק מהכותבים.
אני קורא את NFC ואת ישראל היום.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צבי גלברד |
|