X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
חברת Good מוסיפה יכולות שיתופיות למכשירים הניידים. הוסיפה יכולת שיתוף קבצים מאובטחת בין משתמשים בארגון, גישה ל-SharePoint ושליחת מסרים מיידיים
▪  ▪  ▪

חברת Good Technology, המובילה בתחום אבטחת המידע במערכות הפעלה סלולאריות, והמיוצגת בישראל על-ידי חברת InnoCom, שותפה של קבוצת אמן, הודיעה על הוספת שני פתרונות חשובים ליכולת השיתופיות בין מכשירים ניידים (סמארטפונים וטאבלטים) בארגון – Good Share ו- Good Connect, המספקים לעובדים ניידים גישה ליישומי SharePoint ולמאגרי מידע אחרים בארגון ומאפשרים שליחת מסרים מיידים באופן מאובטח, עריכת מסמכים וכן קבלה ושליחה של דוא"ל ארגוני – הכל בסביבה מאובטחת ומהירה.
יכולות אלה מתווספות לפלטפורמת ה- Good Dynamics של החברה, המכילה מספר הולך וגדל של יישומים עסקיים מאובטחים. כלל הפתרונות של Good מאפשרים לעובד הנייד לעבוד בקלות ובאופן מאובטח מכל מקום, תוך בחירה ממגוון יישומים והפחתה של עלויות ניהול יישומים אלה, הודות לניהולם תחת פלטפורמה אחת.
פתרון ה- Good Share עושה שימוש בטכנולוגיה חדשנית לשיתוף וסנכרון קבצים שנבנתה על בסיס טכנולוגית TrustedShare של חברת קופיון (Copiun), אשר נרכשה לא מכבר על-ידי Good, המאפשרת ליצור, לשתף ולסנכרן קבצים ארגוניים באופן מאובטח, מכל מקום, באמצעות מכשירים ניידים.
פתרון ה- Good Connect מעביר מסרים מיידיים דרך client מאובטח, מאחורי ה- FW למכשירים הניידים, בעזרת הצפנת AES, על-מנת להגן על מסרים עסקיים רגישים. כך ניתן לתקשר בין עובדי הארגון באופן מיידי ומאובטח בלחיצת כפתור אחת.
"מרבית העובדים בארגונים המודרניים הינם ניידים ועל כן ארגונים מחפשים דרכים בהם יוכלו לסייע לעובדים להיות יעילים יותר, לתקשר טוב יותר עם השותפים שלהם ולשרת את הלקוחות שלהם בצורה טובה יותר ולשם כך נדרשת גישה חדשה לשיתופיות, המדגישה שימוש בניידות, יעילות וגישה בזמן אמת למאגרי מידע, מכל מכשיר", אמר ג'ון הרמה (John Herrema), סמנכ"ל בכיר לאסטרטגיה בחברת Good. "עם התוספת של יכולות Good Share ו- Good Connect אנו כעת מספקים את פתרון השיתופיות למכשירים ניידים המלא היחיד בשוק העומד בכל תקני אבטחת המידע".
צביקה וייסמן, מנכ"ל משותף בחברת InnoCom, אמר: "הוספת יכולות אלו לסל הפתרונות של חברת Good מצביעה על הכיוון האסטרטגי בו בחרה החברה - לאפשר לכלל המשתמשים לייעל את תהליכי העבודה הארגוניים בצורה מאובטחת. השימוש הנרחב בטלפונים סלולאריים ובטאבלטים מהווה הזדמנות מצד הארגונים מחד, אך מנגד עלולה להוות מקור לבעיות אבטחת מידע וזליגת מידע ארגוני. הפתרון של Good נועד לאפשר לארגונים את השילוב הנכון בין שימוש נרחב באפליקציות ארגוניות לבין רמת אבטחת מידע גבוהה ביותר".
על Good Technology
המוצר של Good משלב אבטחת מידע ושליטה לניידים חכמים ברמה ארגונית על-מנת לאפשר לאותם ארגונים ולמשתמשי קצה להתחבר למערכות ארגוניות ולעשות שימוש בכל נייד חכם בו הם בוחרים להשתמש. הטכנולוגיה החדשנית של Good מעניקה אפשרויות חדשות לארגונים עסקיים, משרדי ממשלה , ארגונים ביטחוניים ולמשתמשים למיקסום היכולות האישיות והעסקיות שלהם על-ידי מתן גישה מאובטחת וקלה ליישומים ושירותים ארגוניים, כמו גם חיבור מאובטח לשרת הדואר הארגוני. מכשירים בעלי מערכות הפעלה אנדרואיד ואפל כבר מהווים 43 אחוזים מכלל ההטמעות של Good. כחמישית מהלקוחות הארגוניים מעניקים תמיכה לשלוש או יותר פלטפורמות ניידות.
על InnoCom
חברת InnoCom הינה Value Added Distributor המייצגת בישראל חברות IT אמריקניות מובילות ומתמקדת במכירת מוצרי טכנולוגיה חדשניים לשוק ה-IT הישראלי. מאז הקמתה עובדת החברה עם יצרניות מובילות ועם שותפים מקומיים מובילים לביצוע הטמעות מוצלחות של טכנולוגיות IT חדשות. חברת InnoCom הינה שותפה עסקית של קבוצת אמן.
אינוקום מציעה מוצרים ופתרונות לתחומי אבטחת רשתות, אופטימיזצית WAN ושירותי ניהול מבוססי ענן. יחד עם השותפים העסקיים שלה, אינוקום מציעה את הפתרונות המתאימים ביותר ללקוחותיה, על-מנת שאלה ייהנו מיתרון תחרותי דרך חדשנות טכנולוגית.
למידע נוסף, בקרו באתר החברה בכתובת www.innocom.co.il

תאריך:  21/10/2012   |   עודכן:  21/10/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
Good מוסיפה יכולות שיתופיות למכשיר נייד
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי מרון
דוניצה תקשורת תנהל את תקציבי יחסי הציבור של סילורה פיתוח, טלפוניקה דיגיטל-Jajah ישראל וכנס MDDMI 2012
נחום דוניצה
חידושי התחום המכשור הרפואי ייחשפו מחר בתערוכה מקיפה במרכז הקונגרסים בחיפה. בין המוצגים: חלקיקי ננו זהב למלחמה בסרטן, תחליף פולימרי להשתלות ירך וברכיים וקסדה מיוחדת לגילוי מוקדם של שבץ מוחין משני
יוסי ריבלין
ערב מחווה והוקרה לסופר והבמאי עמוס מוקדי (81) שספרו "מלאכים על התקרה" ראה אור בקיץ האחרון, יתקיים ביום חמישי 1.11.2012 ב"הולצר ספרים" בירושלים. עמוס מוקדי ישוחח על כתיבתו הספרותית, חייו ופועלו וכן על התרבות היקית שבאווירתה עברה עליו ילדותו והזוכה לביטוי גם בספרו זה
נחום דוניצה
השוק הישראלי מוערך בהיקף של עשרות מיליוני דולרים בשנה. במסגרת ההסכם תפיץ סילורה פיתוח בישראל את מגוון מוצרי Gefen לתחומי הביטחון, רפואה, השוק הצרכני, אולפני הקלטות, חדרי ישיבות, תיאטראות ובתי קולנוע
יעקב דבורי
בערב שכולו פסוקי שיר השירים הושק ספר קולי של דודו אלהרר ונחנכה תערוכתו בעיצוב טקסט מצויר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il