X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הוענק למג'יקג'ק הפטנט האמריקני מספר 8,306,201 הפטנט על שיתוף מספרי טלפון עשוי להיות הפטנט בעל הערך הרב ביותר בתחום התקשורת שהוענק בעשור הזה
▪  ▪  ▪

מג'יקג'ק ווקלטק בע"מ, המומחים לקול והמובילה בתקשורת ענן שהמציאה את הקול על גבי פרוטוקול אינטרנט (VOIP) ומכרה יותר מעשרה מיליון מכשירי magicJack®, הודיעה שמשרד הפטנטים האמריקני העניק לחברה את הפטנט האמריקני מספר 8,306,201.
למשמע החדשות, מנכ"ל מג'יקג'ק דן בוריסלאו אמר: "להיות חדשניים, יותר יעילים וליצור מוצרים ושירותים שלקוחותינו אוהבים, זאת הדרך של מג'יקג'ק. היום, אני, יחד עם עובד עמית, אנחנו הממציאים של פטנט שיהפוך את התקשורת ליותר קלה, יותר נוחה והרבה פחות יקרה. הפטנט הזה והטכנולוגיה שלנו שכבר מותקנת חוסכת ומשמרת משאבי מספרים יקרים ברחבי העולם.
לפני כמה שנים היה נחוץ מחשב-על כדי לאפשר את הטכנולוגיה הזאת, ואילו כיום היא מתבצעת בשרתים רבי עוצמה מהמדף עם מעבדי אינטל מרובים. חוץ מקבלת הפטנט, בחודשים האחרונים הטכנולוגיה הזאת פועלת בפועל בהצלחה במיליוני אפליקציות התקשורת שלנו באפל ואנדרואיד, מחשבים ומכשירי magicJack רבים. בזמן הקצר הזה, ראינו גידול של בין פי ששה לפי שמונה בדקות הנכנסות ביישומים שלנו, הוכחה למה שצופן העתיד.
זוהי התרחשות נפלאה המאפשרת את היכולת לקבל שיחות טלפון לקבוצות שלמות של אנשים שקודם לכן לא יכלו לעשות זאת מכל סיבה שהיא. לדוגמה, ילדים בני חמש מקבלים עכשיו שיחות מהוריהם ומסביהם באייפוד טץ', אייפד, אייפון ומחשבי אפל שונים כשרשימת אנשי הקשר שלהם נמצאת באייקלאוד. בקצרה, אם קודם אנשים התקינו מיליארד אפליקציות של חברה ורצו מספר טלפון לכל אחד מהם, זה היה כמעט בלתי אפשרי אם לא ממש בלתי אפשרי. העלות הייתה בוודאות מונעת את הדבר. באמצעות ההמצאה הזאת, במקום להשתמש במיליארד מספרים, לדוגמה, אפשר להשתמש בשלושה מיליון מספרי טלפון בלבד לכל מיליארד המשתמשים.
כמו תמיד, כל צד שמתקשרים אליו מקבל מספר ייחודי כדי להתקשר בחזרה אל משתמש ה-magicJack במספר טלפון אמיתי. כשכל כך הרבה מכשירים חדשים נרכשים ברחבי העולם ומכשירים קודמים מועברים לילדים ולאחרים וכולם רוצים אפליקציות טלפון עם מספרי טלפון אמיתיים, העיתוי של ההמצאה הזאת לא היה יכול להיות טוב יותר.
ככל שיצרני החומרה חדשניים יותר, אנו משתפרים יותר. המוצרים והשירותים של מג'יקג'ק הם לא רק הכי חדשניים, במסגרת האפשרויות הכספיות ונוחים לשימוש, אלא במצורף כוללים את הקניין הרוחני החשוב ביותר אולי בתחומם. העיתוי של קבלת הפטנט הזה הפתיע אותנו, הפתעה שהתקבלה בשמחה רבה. מתנת חג המולד שלי הקדימה השנה. זה חשוב וגם מחמיא כשמתגמלים אותך על חשיבה מחוץ לקופסה ועל ההסתכנות בלהיות שונה".
אודות מג'יקג'ק ווקלטק בע"מ
היעד של מג'יקג'ק ווקלטק בע"מ (Nasdaq:CALL), הממציאה של VOIP כולל טלפון התוכנה, ו-magicJack, הוא להפוך לספקית הבינלאומית המובילה של קול גלובלי על גבי פלטפורמות רבות ולהציע בנוחיות ללקוחות הקצה שלה מוצרים ושירותים אחרים בעלי ערך. החברה מכרה יותר משמונה מיליון יחידות של magicJack עטור הפרסים והנוח לשימוש מאז שהמכשיר הושק ב-2008, ולרשותה עומדים 30 פטנטים, חלקם מהזמן שהחברה המציאה את VOIP. החברה מאמינה שהיא ה-CLEC (חברת תקשורת מקומית תחרותית) בעלת טווח ההגעה הגדול ביותר בארצות הברית מבחינת אזורי החיוג הזמינים ואישור במספר מדינות, ולרשת יש מעט זמן השבתה או בכלל לא.

תאריך:  25/10/2012   |   עודכן:  25/10/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הוענק למג'יקג'ק פטנט על שיתוף מספר טלפון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כהן יניב
סימנטק (Nasdaq:SYMC) דיווחה על תוצאות הרבעון השני של שנת הכספים 2013 שלה, אשר הסתיים ב-28 בספטמבר, 2012. ההכנסות GAAP לרבעון השני עמדו על 1.7 מיליארד דולר, גידול של 1 אחוז בהשוואה שנתית, ועלייה של 5 אחוזים לאחר תיאום שערי מטבע
מוטי שוימר
גלי שעיבי
מתרחבת: בהשקעה של 8 מיליון ש"ח - קל אוטו פותחת סניף נוסף בחיפה על שטח של 5 דונם. פתיחת הסניף החדש נועדה להאיץ את תהליך ההפיכה של אזור הצ'ק פוסט למתחם רכישת הרכב הגדול ביותר באזור חיפה והקריות, בדומה לגלילות באזור המרכז
אסף דרגן
חברת F5 מציגה עלייה של 20 אחוזים בהכנסות לשנת הכספים 2012 לעומת שנת 2011
גלעדי נועה
11 עבודות בכורה של יוצרים. הפרויקט הייחודי של משרד התרבות להצמחת אמנים בתחום המחול יתקיים במהלך חודש נובמבר הקרוב. על הניהול האמנותי של הפרויקט המתקיים זאת השנה ה-23 ברציפות: רונית זיו ויורם כרמי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il