X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עוד מתייקרים: במבה של אסם, חומוס וסלטים של צבר במגה טוענים כל כי שיעורי עליית המחירים יתבצעו לפי שיעור העלייה של הספקים
▪  ▪  ▪
סניף של מגה

לאחר ששופרסל החלה בעידכון המחירים בעקבות המחירונים החדשים של יצרניות המזון גם במגה פועלים משעות הבוקר לעידכון המחירים החדשים בסניפים שונים ברחבי הארץ.
המוצרים הראשונים לעלות הם מוצרי החלב של תנובה, שטראוס וטרה, ומעדכנים כעת גם מחירי מוצרי המזון היבש ביניהם דגני תלמה של יוניליוור, במבה של אסם, חומוס וסלטים של צבר וגם משקאות קלים של החברה המרכזית למשקאות המשווקת את מוצרי קוקה קולה. אחוזי העלייה של המוצרים במגה נכון לעכשיו עומדים לפי אחוזי ההתייקרות שהודיעו היצרניות במחירונים החדשים, ובמגה טוענים כל כי שיעורי עליית המחירים יתבצעו לפי שיעור העלייה של הספקים.
שופרסל שהודיעה בשבוע שעבר על כך שהיא נאלצת לייקר את מחירי מוצריה ב-4% בממוצע, יצאה עם כך בגלוי מה שלפי ההשערות הוביל ליישור קו בשאר הרשתות לגבי ההתנהלות הצפויה להעלאת המחירים. "זה היה ברור לחלוטין שכמו שיוניליוור הודיעו על מחירון חדש לתקשורת ובכך בעצם הודיעו לשאר היצרנים שגם הם יכולים להעלות את המחיר גם הודעת שופרסל יצאה למען קידום מטרה דומה" טוען בכיר מאחת מרשתות השיווק. הוא מוסיף כי כעת ברור שכולם יעלו כבר את המחירים וכנראה יעשו זאת בתקופת זמן זריזה ולא במהלך חודש כפי שהודיעו בשופרסל. "עצם ההודעה שלהם הייתה אמירה ליצרנים שהם נותנים להם קו ירוק להעלות מחירים ובכך לא מאפשרים שום סיכוי לשאר הרשתות להתמקח".
רשת מגה נקטה בשיטה אחרת ולא הודיעה האם ומתי היא מתכוונת להעלות את המחירים, כנראה מאחר שהיה ברור שאם רוב הרשתות טוענות שהן לא יכולות להתווכח עם מספר יצרנים כל כך גדול על העלאה בוודאי שגם היא איננה מסוגלת. התוצאה של הדברים היא שלא ניתן היה לדעת מה יהיה אחוז הייקור של מגה והאם הוא יהיה זהה בכל הרשת בסניפים השונים ברחבי הארץ ברגע שכל המחירים החדשים יעודכנו. כמו-כן עד עתה הרשת לא התייחסה למותג הפרטי שלה ולא הודיעה לצרכנים האם ומתי היא מתכוונת לייקר אותו.
עוד כתבות בנושא שופרסל מבטיחה ומקיימת: ייקור מוצרי החלב נכנס לתוקף 04.11.2012 | 17:35 בכיר מאחת הרשתות מוסר שיש לשער שכמו שופרסל גם מגה תעלה במספר אחוזים את המותג הפרטי. "יש פה שני משחקים - הרי אם היצרנים הגדולים והקטנים מעלים את המחירים בגלל התייקרות התשומות ומגה מקבלת זאת כי היא מאמינה שבאמת חלה התייקרות, אז לא יכול להיות שהיא כן תשאיר את מחירי המותג הפרטי שלה. הרי גם עלות הייצור שלהם התייקרה. אם הם כן ישאירו את המחירים זהים זה רק אומר שיכול מאוד להיות שאין הצדקה אמיתית לכל העלאות המחירים ששאר היצרניות מספקות ואולי רשתות המזון כן יכלו להילחם בהעלאת המחירים".
אתמול מסרה מגה בנוגע לכך ששינוי המחירים כבר מתחיל כי "עידכון המחירים ייעשה בצורה הדרגתית במהלך החודש הקרוב בהתאם למלאים הקיימים ולמשא-ומתן עם הספקים".
היום הוסיפה כי שיעורי עליית המחירים תתבצע על-פי שיעורי העלייה עליה דיווח הספקים.
רמי לוי לעומת זאת טרם עדכן את המחירים ומסר שהוא מתכוון לדחות אותה ככל שיוכל תוך שהוא מוכר לצרכנים את המלאים שעדיין יש לו במחירים הקודמים ומעביר להם את תקופת "הגרייס" שקיבל.
ברשת הרביעית בה לוקחות חלק הרשתות מחסני כמעט חינם ויינות ביתן התחילו גם כן להעלות את המחירים של מוצרי החלב של שטראוס, תנובה וטרה וכך גם את מחיריהם של שאר המוצרים מיצרניות המזון שהודיעו על ההתייקרות. עם זאת ברשתות אלו לא יצאו עם הודעה באופן רשמי על העלאת המחירים או מה יהיה אחוז ההתייקרות שהן מתכוונות לגבות כעת עבור המוצרים.
  • מיינות ביתן נמסר: "טרם התקבלו כל המחירונים, עידכון המחירונים אורך זמן. נמשיך לבחון את מחירי המוצרים כפי שאנו עושים תמיד לרווחת הצרכנים, מחירם של חלק מהמוצרים יעלה בעתיד הקרוב.
  • ממחסני כמעט חינם לא התקבלה תגובה.

תאריך:  05/11/2012   |   עודכן:  05/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מגה מייקרת מוצרי חלב, דגנים ומשקאות קלים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מחלבות הגולן
theemperor  |  6/11/12 10:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נתי טוקר
אבנר הופשטיין: "דרוקר לא יכול לענות על השאלה למה הערוץ הסכים מבלי לבדוק פרטים ובאופן שערורייתי להתנצל בפני אדלסון. הבגידה של המערכת זה המקום שבו התחקיר העיתונאי נידון למוות בייסורים"
איציק וולף
חיילים וקצינים מגדוד דוכיפת צולמו סופגים קללות ויריקות מילדה פלשתינית בת 10 שניסתה לגרום לאחד מהם לצאת מכליו אל מול מצלמות של עיתונות זרה    החיילים לא נפלו בפח והגיבו בשלווה
איתמר לוין
היועץ המשפטי לכנסת מבהיר: מפלגות המיוצגות בכנסת ה-18 אשר לא יעברו את אחוז החסימה, יידרשו להחזיר את המקדמות שיקבלו על-חשבון מימון המפלגות
מחלקה ראשונה
אלן אוברמן ממונה לנשיא ומנכ"ל תחום הגנריקה, טבע אמריקה    ג'יל דה-סימון מצטרפת לטבע כסמנכ"לית בכירה ומנהלת כללית של תחום בריאות האישה הגלובלי    וויליאם ס' מארת' פורש מתפקידו כנשיא ומנכ"ל טבע אמריקה
עידן יוסף
את תכני העסקים שוקל המו"ל שלמה בן-צבי לרכוש מגלובס ואת תכני הספורט מערוץ הספורט    ועד העובדים: מיקור החוץ יפגע בלב העיתון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il