X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הסוכרת בעולם יצאה מכלל שליטה - מחצית ממקרי הסוכרת עדיין לא אובחנו
▪  ▪  ▪

הערכות חדשות שפורסמו על-ידי הפדרציה הבינלאומית לסוכרת (IDF) לציון יום הסוכרת העולמי 2012 מראות של-371 מיליון אנשים יש סוכרת ו-187 מיליון עדיין לא אובחנו. המספר הגבוה של מקרי סוכרת שלא אובחנו משמעו שמיליוני אנשים נמצאים בסיכון לפתח סיבוכים יקרים ומתישים של סוכרת, ביניהם מחלות עצבים וכליות.
ההערכות הקודמות מאטלס הסוכרת של הפדרציה ב-2011 היו 366 מיליון אנשים עם סוכרת וארבעה מיליון מקרי מוות. הנתונים של 2012 מראים שמגמת העלייה תימשך. עד סוף השנה, 4.8 מיליון אנשים ימותו מסיבוכים הקשורים לסוכרת. מחצית מהאנשים האלה יהיו בני פחות משישים.
"כשמיליוני אנשים שלא אובחנו יפתחו סיבוכים של סוכרת, אפשר לצפות ששיעור התמותה יעלה", אמר ז'אן קלוד מבאניה, נשיא הפדרציה הבינלאומית לסוכרת. ביום הסוכרת העולמי ברצוננו להעלות את המודעות לכך שניתן לשלוט במחלה הזאת ובמקרים מסוימים למנוע אותה".
ממצאים אחרים מעידכון 2012 של אטלס הסוכרת:
  • ההוצאה על סוכרת ב-2012 הייתה 471 מיליארד דולר, בהשוואה ל-465 מיליארד דולר ב-2011.
  • ארבעה מתוך חמישה אנשים עם סוכרת חיים בארצות שבהן ההכנסה נמוכה ובינונית.
  • מבוגר אחד מתוך שלושה עם סוכרת חי במערב האוקיינוס השקט.
  • אחד מתוך ארבעה מקרי מוות מסוכרת מתרחש בדרום מזרח אסיה.
  • ההוצאה הכספית על טיפול רפואי בסוכרת בצפון אמריקה היא הגדולה ביותר.
  • 81% מהאנשים באפריקה לא אובחנו כחולי סוכרת.
פרסום הנתונים האלה מגביר את הדחיפות לגבי המחויבות של הפדרציה לדאוג לכך שסוכרת ומחלות לא מדבקות אחרות יכללו סוף-סוף בין יעדי הפיתוח העולמיים הבאים, שיחליפו את יעדי הפיתוח של המילניום ב-2015.
"מיליוני אנשים מתים מסוכרת בשנים הפוריות ביותר שלהם", אמרה אן קילינג, מנכ"לית הפדרציה. "היציבות של החברה מאוימת ונטל כלכלי ופוליטי עצום מוטל על מדינות וקהילות. אבל המחלה הזאת עדיין נדחקת לשולי סדר היום של הבריאות והפיתוח העולמיים ומוקצים לה הרבה פחות משאבים מהדרוש".
התקווה היא שקמפיינים כמו יום הסוכרת העולמי שמצוין היום ימשיכו להשמיע את קולם של האנשים עם סוכרת ולעודד את כל בעלי העניין לעבור מתמיכה לפעולה בקנה מידה עולמי.
מידע נוסף על נתונים ספציפיים של מדינות ואזורים אפשר למצוא במפת האטלס המצורפת או באתר [קישור].
אודות יום הסוכרת העולמי
יום הסוכרת העולמי מצוין בכל שנה ב-14 בנובמבר. את קמפיין יום הסוכרת העולמי מובילה הפדרציה הבינלאומית לסוכרת (IDF) והארגונים החברים בה. מיליוני אנשים ברחבי העולם משתתפים בו בתמיכה בסוכרת ומודעות לה. יום הסוכרת העולמי נוצר ב-1991 על-ידי הפדרציה הבינלאומית לסוכרת וארגון הבריאות העולמי כמענה לחששות הגוברים לגבי הסכנה הבריאותית המחריפה שהסוכרת מהווה כיום. יום הסוכרת העולמי הפך ליום רשמי של האו"ם ב-2007 עם קבלתה של החלטת האו"ם 61/225. הקמפיין מפנה את תשומת הלב לסוגיות בעלות חשיבות רבה לעולם הסוכרת ושם את הסוכרת באופן בולט במוקד ההתעניינות הציבורית. השנה הזאת היא הרביעית בקמפיין חמש שנתי שיעסוק בצורך ההולך וגדל בתוכניות להספקת מידע על סוכרת ולמניעתה. www.worlddiabetesday.org
אודות הפדרציה הבינלאומית לסוכרת (IDF)
הפדרציה הבינלאומית לסוכרת (IDF) היא ארגון גג של יותר מ-200 ארגוני סוכרת לאומיים ביותר מ-160 מדינות. היא מייצגת את האינטרסים של המספר ההולך וגדל של אנשים עם סוכרת ואלה שבסיכון. הפדרציה מובילה את קהילת הסוכרת מאז 1950. משימתה של הפדרציה היא לקדם את נושא הטיפול, המניעה והריפוי של הסוכרת בכל רחבי העולם. www.idf.org.
בדקו את הסרטים שלנו ביוטיוב: [קישור]

תאריך:  14/11/2012   |   עודכן:  14/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יחסי ציבור
מותג התכשיטים והאקססוריז "Asaf & Tomer" אשר הוקם על-ידי צמד המעצבים אסף אגבבה ותומר בן-יוסף, מציע לנשים ולנערות מגוון רחב של תכשיטים ואקססוריז בסגנון רטרו רומנטי ורך ובמחירים נוחים
יחסי ציבור יפעת
יניב כהן
Agile IT, המתמחה בתחום תשתיות ה-IT, בשיתוף עם Microsoft Consulting Services ביצעו פרויקט במרכז שניידר לרפואת ילדים, במסגרתו בוצעה הרחבת השימוש בפתרון ה-SCCM 2007 (Microsoft System Center Configuration Manager), כתשתית לשדרוג אוטומטי של מערכת ההפעלה וחבילת התוכנות למשרד במחשבי העובדים ל-Win 7 ואופיס 2010
מיכל סדן
בצילומים של שלומית הייט מתקיימות זו בצד זו, מציאות בתוך פנטזיה ופנטזיה בתוך מציאות. היא יוצרת תעתוע בין דימוי חי לדומם, ונדמה כי פסלוני החיות התעשייתיים שניתן למצוא בכל בית, מתעוררים לחיים בעבודותיה. הרמז למשחקי ילדות מוסיף רובד של זמן הנוגע בעבר ובהווה
עדנה דור-און
פרויקט "תעביר את זה הלאה" של ביה"ס מאור שבמרכז לבריאות הנפש טירת כרמל, זכה בפרס הקרן לעידוד יוזמות חינוכיות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il