X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
חברת F5 תספק שירותי שליטה ביישומים לארגונים בענן של אמזון. הגרסה הוירטואלית של פלטפורמת BIG-IP של החברה תאפשר ללקוחות ענן המחשוב של אמזון להעביר את מרכזי הנתונים שלהם לענן תוך שמירה מלאה על אבטחת מידע, ביצועים וזמינות של המידע
▪  ▪  ▪

חברת F5, מובילה עולמית בתחום ה- Application Delivery Networking, הכריזה הכרזה משמעותית מבחינתה, על מתן שירותיה בתחום השליטה, האבטחה והביצועים ליישומים ולמידע עבור לקוחות העושים שימוש בענן המחשוב של אמזון (Amazon Web Services). הגרסא הוירטואלית של פלטפורמת הדגל של החברה – BIG-IP VE תספק ללקוחות ארגוניים יכולת העברה של מרכזי הנתונים (Data Centers) והיישומים שלהם לענן של אמזון תוך שמירה מלאה על אבטחת מידע, ביצועים וזמינות מלאה של המידע.
הפתרון החדש של F5 לענן של אמזון כולל אפשרויות לניהול תעבורת רשת, איזון עומסים גלובלי, פיירוול אפליקטיבי, האצת יישומי web ויכולות העברת יישומים מתקדמות נוספות. הפתרון החדש מאפשר שימוש בכל שירותי העברת היישומים של F5 בענן של אמזון ומספק יכולת לארגונים ליהנות משימוש בטוח בענן, תוך חיסכון במשאבים. הפתרון מאפשר לאנשי IT בארגון לנהל ולהרחיב את סביבות היישומים בצורה קלה ונוחה.
"לקוחות ארגוניים סומכים על פתרונות BIG-IP של F5 אשר מספקים מידע חשוב אודות הדרכים בהם יישומים, משאבים ומשתמשים מתחברים, על-מנת להעביר יישומים באופן מוצלח", אמר סיווה מנדלאם (Siva Mandalam), דירקטור ניהול ושיווק פתרונות ב-F5. "מאחר של-BIG-IP הווירטואלי לענן אמזון יהיו אותן יכולות כמו לפלטפורמה הפיזית, לקוחות ייהנו מאותה רמה של שליטה ביישומים. כאשר ה- BIG-IP מופעל הן ב-Data Center הפיזי והן בענן, הלקוחות יכולים להקים ערוצים מאובטחים ולשלוט ביישומים מקצה לקצה".
על F5
חברת F5 הינה מובילה עולמית בתחום Application Delivery Networking. במשך שנות קיומה מספקת F5 פתרונות המאפשרים ליישומים בארגון להיות מאובטחים, מהירים ונגישים לכל. בעזרת פתרונות אלו מפיקים הארגונים את המרב מההשקעה שלהם.
F5 מבצעת אופטימיזציה ליישומי הארגון ומאפשרת להם לעבוד בצורה מהירה יותר תוך ניצול משאבים מינימאלי. תשתית המוצרים האוניברסאלית של F5 (TMOS) מאפשרת שילוב של יכולות אופטימיזציה, אבטחת מידע, יציבות ושרידות ליישומי הארגון.
חברת F5 נמצאת ב"ריבוע הקסם" של גרטנר בתחום Application Delivery Products, ומדורגת כמובילת תחום זה. יותר מ-10,000 ארגונים וספקי שירותים ברחבי העולם סומכים על מוצרי F5 שיוודאו שהיישומים שלהם הם ברמת זמינות ויציבות גבוהה. הנהלת החברה ממוקמת בסיאטל ולה סניפים ברחבי העולם.
החברה נסחרת ב – NASDQ בסימול FFIV.
סניף F5 ישראל בתל אביב מונה כ-100 עובדים. משרד זה מהווה מוקד פיתוח עבור מספר מוצרי אבטחת מידע ומוצרי Traffix.
לאתר החברה ולמידע נוסף: www.f5.com.

תאריך:  29/11/2012   |   עודכן:  29/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אמזון
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף דרגן
חברת Good הגישה שתי תביעות משפטיות בארה"ב בגין הפרת פטנטים כנגד מתחרות    חברת Good Technology מיוצגת בישראל על-ידי חברת InnoCom
עדנה דור-און
סטודנטים לסיעוד מנורבגיה המשתלמים במרכז לבריאות הנפש טירת כרמל, הפכו שגרירים נלהבים של ביה"ח ושל ישראל
איריס ויינשטיין
רוני דוקט מונה למנהל מכירות טכני ב-Palo Alto Networks ישראל
אסף דרגן
קבוצת אמן פיתחה אפליקציית מובייל חדשה המאפשרת ללקוחות בתי ההשקעות לקבל מידע פיננסי מתקדם ומאובטח ישירות בטאבלט ובסמארטפון. הפיתוח מהווה המשך למערכת גמל אינפו של החברה שהוטמעה עד היום בעשרות בתי השקעות וגופים פיננסיים
יניב כהן
DataSEC נבחרה לייעץ וללוות את 'כללית' בתחום תקינה ובקרות הגנת מידע. DataSEC הינה החברה הראשונה בישראל שהוסמכה ללוות ארגוני בריאות לתקן אבטחת מידע ISO17799
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il