X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
Holdings ממנה את Guerin Car Rental Solutions לזכיינית בפורטוגל Enterprise עושה את הצעד הבא בהתרחבות מקיפה ברחבי אירופה. Guerin מקבלת את הזיכיון הראשון בעולם של Enterprise Rent-A-Car
▪  ▪  ▪

Enterprise Holdings הודיעה היום שלראשונה בהיסטוריה בת יותר מ-55 השנים שלה החברה מעניקה זיכיון למותג הדגל שלה Enterprise Rent-A-Car, כשהיא ממנה את Guerin Car Rental Solutions לזכיינית בפורטוגל. ההסכם הזה מביא את הנוכחות של המותג Enterprise Rent-A-Car באירופה לשש מדינות - בריטניה, גרמניה, אירלנד, צרפת, ספרד ופורטוגל - המהוות יותר מ-65 אחוזים משוק השכרת הרכב באירופה.
אחרי ההודעה של החברה מוקדם יותר היום שהיא ממתגת מחדש את הפעילות של Citer ו-Atesa בצרפת וספרד שנרכשה לאחרונה, המספר הכולל של תחנות Enterprise Rent-A-Car בבעלות החברה ובזכיינות עולה עכשיו על אלף. כיום הרשת האירופית של Enterprise Rent-A-Car מפעילה יותר ממאה אלף כלי רכב.
"אנו מחויבים לפיתוחה של רשת מקיפה של עסקים להשכרת רכב ברחבי אירופה ומעבר לה", אמר ג'ים בארל, סגן נשיא בכיר לאירופה, Enterprise Holdings. החברה - באמצעות חברות הבת האזוריות שלה - מפעילה את צי הרכב הגדול בעולם ורשת גלובלית של יותר מ-8,200 תחנות בשדות תעופה ובשכונות.
שערים בינלאומיים
"זה אומנם הסכם הזכיינות הראשון של המותג Enterprise Rent-A-Car, אבל הוא לא יהיה האחרון", אמר פיטר א. סמית, סגן נשיא לזכיינות גלובלית. "למעשה, בכוונתנו להמשיך באותה אסטרטגיית צמיחה ברחבי אירופה, המזרח התיכון, אפריקה ואסיה".
הסכם הזכיינות החדש לא רק מאפשר לשתי החברות לתת מענה טוב יותר לצרכים של הלקוחות, אלא גם מציין את כניסתה של Enterprise Holdings לשוק הפורטוגלי. מאז 1987 Guerin היא מובילה במגזר השכרת הרכב בפורטוגל, כולל השערים הבינלאומיים ליסבון, פארו, מדיירה ואופורטו.
"אנו מקפידים לבחור עסקים מקומיים חזקים ויציבים כשותפי הזכיינות הבינלאומיים שלנו, ו-Guerin בהחלט עומדת באמות המידה האלה כמובילה מכובדת בענף הנסיעות בפורטוגל", המשיך סמית.
"המותג Enterprise Rent-A-Car ידוע בערך הגבוה שלו ובשירות המעולה", אמר ז'וזה אנטוניו פיגואירדו, המנהל הכללי של Guerin. "עכשיו, ביחד, נעניק את את אותה רמה של ערך ושירות ללקוחות ברחבי פורטוגל".
עם ההתרחבות של הנוכחות הגלובלית של המותג Enterprise Rent-A-Car, תינתן הכשרה מיוחדת כדי להדגיש את הגישה הייחודית של Enterprise לשירות לקוחות, כולל טכניקות ניהול שנועדו לתת לעובדי הסניף אוטונומיה רבה יותר כדי לענות על הצרכים של הלקוחות המקומיים. כדי להבטיח שהמותג Enterprise Rent-A-Car ימשיך להיות מזוהה עם מצוינות בשירות הלקוחות ברחבי העולם, בתחנות של הזכיינים גם יישמו את מדד איכות השירות המפורסם של Enterprise (ESQi), שמודד את ההצלחה של העובדים בהבטחת שביעות הרצון של לקוחותיהם. מתבצע מעקב חודשי אחרי המשוב של הלקוחות וניתוח שלו כדי לקבוע את ציון ה-ESQi, שמחבר בין השאיפות של העובדים בנוגע לקריירה וכסף עם היכולת שלהם להעניק בעקביות שירות מעולה לכל לקוח ולקוח.
Enterprise Rent-A-Car, שנוצר ב-1957, הוא מותג ידוע בעולם שגדל באופן אורגני לקרוב ל-7,000 תחנות בשכונות ובשדות תעופה. כיום יש ל-Enterprise Holdings נוכחות ב-39 מדינות ברחבי העולם, כולל 8,200 תחנות בבעלות החברה ובזכיינות. כיום, באמצעות חברות הבת האזוריות שלה, Enterprise Holdings מפעילה רשת זכיינות של National ו-Alamo ברחבי האמריקות. מוקדם יותר השנה, החברה ביצעה גם השקעה אסטרטגית בeHi Auto Services- הסינית.
"למדנו איך לעבוד בהצלחה עם זכיינים ולשמור על היושרה של המותגים שלנו -- במיוחד המוניטין שלנו בהענקת שירות לקוחות יוצא דופן", אמר לי בראוטון, עוזר סגן נשיא לשיווק ותקשורת גלובליים ב-Enterprise Holdings. "כתוצאה מכך, המעמד שלנו כיום אפילו חזק יותר כשהלקוחות גם אומרים לנו שהם רוצים להשתמש במותג Enterprise בכל מקום שאליו הם נוסעים".
"אנו בטוחים שהשותפות החדשה הזאת עם Guerin תאפשר לנו להציע ללקוחות של Enterprise Rent-A-Car חוויה חיובית באופן עקבי כשנסיעותיהם ייקחו אותם לפורטוגל", המשיך בראוטון. "המותגים שלנו חולקים מחויבות משותפת לשרת את הצרכים של אנשים שנוסעים לצורך עסקים או נופש, ואנו מצפים לעבוד ביחד באופן חלק כדי לשרת את לקוחותינו בשוק האירופי הדינמי הזה".
למידע נוסף, בקרו באתר www.enterpriseholdings.com.
אודות Enterprise Holdings
Enterprise Holdings היא הבעלים של המותג Enterprise Rent-A-Car וגם של המותגים National Car Rental ו-Alamo Rent A Car באמריקות, ויחד עם חברת-הבת שלה Enterprise Fleet Management, מציעה פתרון תחבורה כולל. ביחד, Enterprise Holdings ו-Enterprise Fleet Management -- שכוללת שירותים נרחבים של השכרת מכוניות ושיתוף מכוניות, השכרת משאיות, ניהול ציי רכב של חברות ומכירות קמעונאיות של מכוניות -- יצרו הכנסות בסך 15.4 מיליארד דולר והפעילו 1.3 מיליון כלי רכב ברחבי העולם בשנת הכספים 2012. חברת-הבת שלה, Enterprise Fleet Management, מספקת שירות מלא של ניהול ציי רכב לחברות וארגונים עם ציים קטנים עד בינוניים. שירותי תחבורה אחרים המשווקים במסגרת המותג Enterprise כוללים את Enterprise CarShare, Enterprise Rideshare, Enterprise Car Sales ו-Enterprise Commercial Trucks. Enterprise Holdings, הפועלת באמצעות חברות הבת האזוריות שלה, היא חברת השכרת הרכב הגדולה ביותר בעולם במדידה לפי הכנסות, צי רכב ועובדים. ההכנסות השנתיות של Enterprise Holdings גם ממקמות אותה קרוב לצמרת של ענף הנסיעות, והיא עוברת את כל חברות השכרת הרכב האחרות ואת רוב חברות התעופה, חברות אוניות הנופש, המלונות, מפעילי התיירות וסוכנויות הנסיעות האינטרנטיות.

תאריך:  05/12/2012   |   עודכן:  06/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדי וילדר
עדי וילדר
עדי וילדר
ורד רהט-רוט
קומברס מציגה בוועידה המובילה לתקשורת במזרח התיכון בדובאי: חוויית לקוח, הנעה לגידול בהכנסות וצמיחה    קומברס שמה בחזית את החדשנות בצמיחת ההכנסות
אסף דרגן
מירב קנוסן מונתה למנהלת מכירות מחלקת אינטגרציית נתונים בקבוצת אמן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il