X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
ישראל גודל, מנכ"ל חברת B.I. Insight, מתמנה למנהל פעילות ניהול הקמפיינים בחברת אקטיביו
▪  ▪  ▪
דרור הר, מנכ"ל אקטיביו [דני שביט]

חברת אקטיביו (Actiview), המתמחה בהטמעה וייעוץ בתחומי הבינה העסקית - BI ו-Information Management, משיקה פעילות חדשה בתחום ניהול הקמפיינים (Campaign Management). במסגרת הפעילות החדשה מתמזגת חברת B.I. Insight, המתמחה בתחום ה-BI ומערכות לניהול קמפיינים, בחברת אקטיביו. במסגרת המיזוג בין החברות מתמנה ישראל גודל, מנכ"ל חברת B.I. Insight, למנהל פעילות ניהול הקמפיינים באקטיביו. בחברה צופים לפעילות ניהול הקמפיינים הכנסות בהיקף של 3 מיליון שקלים במהלך השנה הקרובה, והיא תכלול שילוב אאוטסורסינג לפעילות ניהול הקמפיינים במגזר הארגוני ברמה העסקית והטמעה של התשתיות הטכנולוגיות.
הפעילות ברמה העסקית כוללת הקמה של חדר מבצעים ארגוני, שינהל את כול האופרציה של ניהול קמפיינים, הכשרת העובדים בכלים הטכנולוגיים הקיימים בארגון, ומתן תמיכה מקצועית – עסקית וטכנולוגית. ברמה הטכנולוגית אקטיביו תטמיע פתרונות Unica מבית IBM ו-Marketing Automation מבית SAS. בנוסף, הפעילות החדשה תכלול הטמעות של כלי Web Analytics ומנועי Real Time. השוק כולל ארגוני אנטרפרייז שעוסקים בניהול של קמפיינים שיווקיים רחבי היקף בתחומי: הבנקאות, ביטוח, טלקום, אינטרנט וריטייל.
מערכות ניהול קמפיינים משמשות לתמיכה בתהליך שיווקי, וכוללות: הגדרת הקמפיין, חיתוך אוכלוסיית המטרה, הפצת הקמפיין לערוצים השונים, מעקב אחרי אפקטיביות הקמפיין, דיווח התוצאות וניתוח לצורך הפקת לקחים. דוח שנתי של חברת המחקר גרטנר מעריך את שיעור הגידול הצפוי בשוק ניהול הקמפיינים כדו ספרתי עד 2015.
דרור הר, מנכ"ל חברת אקטיביו: "פעילות ניהול הקמפיינים שאנו משיקים משלימה את פעילויות אקטיביו בהן עסקנו עד היום. למעשה, אקטיביו תהיה היחידה בשוק שיכולה לתת פתרון מלא ומקיף לתהליך השיווקי, מההיבט העסקי והטכנולוגי. מדובר בתמיכה באנשי השיווק בתהליך הבנייה והגדרה של קמפיינים שיווקיים, לאחר מכן בהקמה של תשתיות טכנולוגיות התומכות באותם קמפיינים, ולבסוף רובד שלישי של הקמת תשתיות הנתונים הכוללות מחסני נתונים או מערכות BI התומכות בתהליך השיווקי."

תאריך:  31/01/2013   |   עודכן:  31/01/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אקטיביו משיקה פעילות ניהול קמפיינים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il