X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
האקרים תומכי גי'האד עולמי הודיעו על הפסקת התקיפות נגד בנקים בארצות הברית. בהודעה מטעמם הכריזו שהתמלאה דרישתם להוריד את הסרט "תמימות המוסלמים" מאתר YouTube
▪  ▪  ▪
אודי כהן, וירגונט [יח"צ]

קבוצת האקרים תומכי ג'יהאד עולמי, המכונה "לוחמי הסייבר של עז אלדין אל-קסאם", הודיעה על הפסקת אש בפעילות הסייבר-טרור שקיימה נגד בנקים ומוסדות פיננסיים בארצות הברית. זאת לאחר שבהודעתם הם הודיעו שאתר שיתוף הסרטים YouTube נענה לדרישתם, והסיר את עותק המקור של הסרט "תמימות המוסלמים". ההודעה של קבוצת ההאקרים מגיעה כשבוע לאחר שנטלו אחריות באמצעות הודעות טוויטר לגל של תקיפות סייבר נגד 30 בנקים ומוסדות פיננסיים בארצות הברית במהלך השבוע האחרון. ההאקרים תקפו את אתרי הבנקים, כך שנגרמה נפילה זמנית של האתרים ומניעת שירות וגישה למידע מלקוחות הבנקים. בין המוסדות שההאקרים הודיעו על תקיפתם: CitiBank, Bank of America, Wells Fargo, PNC ועוד.
קבוצת ההאקרים הודיעה על כוונתה לפתוח במתקפת סייבר כנגד בנקים בארצות הברית במהלך דצמבר האחרון. בהודעה שפרסמה הקבוצה ברשת היא הודיעה שהמתקפה היא שלב שני של מתקפת סייבר המכוונת נגד מוסדות פיננסיים אמריקניים, אותה הם מכנים "מבצע אבאביל".
מאז תחילת הפעילות של קבוצת ההאקרים בספטמבר 2012 היא תקפה עשרות אתרים של בנקים ושל מוסדות פיננסיים כדוגמת הבורסה לניירות ערך של ניו-יורק (New York Stock Exchange). האתרים של ארגונים אלה חוו נפילה לפרק זמן של עד 24 שעות והמשיך להשפיע על גלישת לקוחות הבנקים במשך מספר ימים לאחר התקיפה.
הקבוצה הודיעה לפני מספר שבועות, שהיא לא עמדה מאחורי תקיפת האתרים של אל על והבורסה לניירות ערך בתל אביב שהתקיימו בינואר 2012, והיא גם מכחישה מעורבות של מדינות כדוגמת אירן או ארגונים כדוגמת חיזבאללה או חמאס מאחורי פעילותם. יחד עם זאת, בכירים בממשל האמריקני ומומחי אבטחת מידע העריכו כי מאחורי תקיפות הסייבר עומדת אירן.
אודי כהן, מנהל טכנולוגיות אבטחת מידע בחברת וירגונט מוסר כי מדובר בתקיפות סייבר מסוג DDoS (Distributed Denial of Service). תקיפות אלה מיועדות למנוע גלישה או להאט את הגלישה של לקוחות הבנקים ועל-ידי כך למנוע מהם ביצוע פעולות או קבלת מידע. ההאקרים מדביקים עשרות אלפים ולעיתים אף מאות אלפי מחשבים בסוס טרויאני שמטרתו לשגר באופן סימולטני מידע לאתר הארגון הנפגע, ועל-ידי כך לגרום לעומס באתר, דבר שגורם להאטה בגלישה אליו ולעיתים אף להוצאתו מכלל לשימוש.
כהן מוסיף כי מסע הסייבר-טרור נגד מוסדות פיננסיים בארצות הברית צריך לשמש תמרור אזהרה גם לארגונים בישראל, ובדגש על ארגונים בעלי חשיפה רחבה ופעילות בינלאומית, שפגיעה בהם יכולה להיחשב כהצלחה עבור ההאקרים ותיצור תהודה רחבה למעשיהם. מנהלי אבטחת מידע בארגונים אלה נדרשים להקשיח את רמת האבטחה, ולייצר הפרדה אפקטיבית בין הארגון לאינטרנט. כך לדוגמא, ארגונים רבים בעלי פעילות עסקית באינטרנט מגנים על האתר על-ידי מערכות ייעודיות שמטרתן למנוע תקיפה של האקרים על האתר ואשר כוללים יכולות של Web Application Firewall, שתפקידה להתמודד עם התקפות בסביבת האינטרנט. ארגונים ברמת חשיפה גבוהה נדרשים להטמיע מערכות איסוף וניתוח לוגים (SEIM), לנטר אותן באופן שוטף על-מנת לזהות התקפות קרוב ככל האפשר לזמן התרחשותן ולאפשר תגובה מיידית מתאימה.

תאריך:  04/02/2013   |   עודכן:  04/02/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפסקת אש בתקיפות סייבר נגד בנקים בארה"ב
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכל סדן
תערוכה חדשה להצגת היבטים הקשורים בירידים ובשווקים. מסורת קיום שווקים וירידים היא מהעתיקות בעולם, וחובקת עמים וארצות
יוני לובלינר
המכללה האקדמית צפת תארח השנה את המפגש השנתי של "החוג הישראלי לבלשנות". זהו המפגש ה-29 המתקיים פעם בשנה בכל פעם במוסד אקדמי אחר בארץ. הכנס יתקיים ביום ב', 4 בפברואר 2013, ב"בית הדסה" במכללה
ערן כהן
טלפוניקה דיגיטל משיקה פתרון M2M חכם לבקרה וניהול תקשורת בין מכונות ומכשירי קצה דיגיטליים
עדנה דור-און
מטופלים חושפים רגשות ומקבלים תמיכה בקבוצת הפעלה באמצעות קלפים במחלקה 5א' במרכז לבריאות הנפש טירת כרמל
יניב כהן
פתרון תעשיה חווייתי חדש עבור חברות בנייה והנדסה    ההערכות גורסות כי כ-25% מעלויות תעשיית הבנייה (כ-120 מיליארד דולר בשנה בארה"ב בלבד) לא מנוצלות כראוי. מעתה יוכלו חברות אדריכלות, הנדסה ובנייה לסמוך על פתרון תלת מימד לניהול פרויקטים כדי לעקוב בזמן אמת אחר התקדמות הבנייה תוך הימנעות מהקצאת משאבים מיותרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il