X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אתה השר לביטחון פנים - בך ורק בך אני רואה אחראי. אתה אחראי לעובדה שרנ"צ דודי כהן עשה לניצב בר לב תרגיל הקרוי בעגה המשטרתית "כיפה אדומה". אתה אשם בכך שאתה מאפשר פגיעה בניצב המהולל. אתה אשם שאינך שולח את דודי כהן הביתה - ומהר
▪  ▪  ▪
דיכטר [צילום: יוסי זליגר]

אתם [אתה והמפכ"ל הכושל שלך] מתעמרים במעולה שבניצבי המשטרה - ניצב אורי בר לב. אני מאחל לכל משפחת עם ישראל שבשנה הבאה לא נראה, לא אותך ולא את המפכ"ל נושאים בתפקיד כלשהו. נכשלתם.
ביום שבו קיבלתי ממך איגרת "שנה טובה", הבוקר הזה ממש, קראתי גם את בן כספית, במעריב, החושף סיפור מצמרר.
קראתי את הסיפור ולא האמנתי. קראתי שוב ושפשפתי עיניים. קראתי ודמעתי. בכיתי. כך ממש.
כמה רוע יש במשטרה. כמה טמטום יש שם. כמה קהות חושים. כמה חוסר רגישות. כמה כפיות טובה. כמה חובבנות. כמה נבזות. טונות במצטבר. הרקב שם - מי ישורנו?
ואתה עוד מסיים את האיגרת ששלחת לי במילים: "שנה של שלום ויותר ביחד". האמת? - אני לא מאמין לך - לא מאמין - כך ממש. מלל סרק באיגרת שלך. אחד בפה. אחד בלב. ואני אנמק:
טקס רב רושם אמור להתקיים מחר בבית הספר לקצינים של משטרת ישראל ב"נעורים". לטקס הוזמנו כל רבי הניצבים והניצבים לדורותיהם. הרמת כוסית תיערך שם לכבוד החג. לטקס זומנו גם כל מי שכיהנו בעבר כשרים לביטחון פנים [רובם - לא כולם - כושלים כמוך]. בטקס תיחשף "מדליית המשטרה" [הצחקתם אותי - על כשלון רבתי - קולוסאלי - מעניקים מדליות?]. הזמנתם את נציבי שירות בתי הסוהר לדורותיהם. הזמנתם את חברי סגל הפיקוד הכללי את ראשי מערכת הביטחון את כל העולם ואשתו. חינגה אמיתית - הכל על חשבון משלמי שכרכם - הציבור.
וכאן בא הסיפור המצמרר. את ניצב אורי בר לב - הטוב שבניצבי המשטרה בכל הדורות [!!!] איש לא טרח להזמין. המפכ"ל רנ"צ דודי כהן ממשיך להתעלל ולהתעמר בניצב. ממשיך לרמוס את כבודו. ממשיך לנקום ולנטור. ממשיך לפגוע בו בפרהסיה. על שום מה ולמה" על שום היותו הבולט והמצטיין מכולם. הוא היחיד הראוי לקבל מדליה. הוא היחיד של זומן. יד לא נעלמה - ידו של רנ"צ דודי כהן בדבר. ואתה השר לביטחון פנים - בך ורק בך אני רואה אחראי. אתה אחראי לעובדה שרנ"צ דודי כהן עשה לניצב בר לב תרגיל הקרוי בעגה המשטרתית "כיפה אדומה". אתה אשם בכך שאתה מאפשר פגיעה בניצב המהולל. אתה אשם שאינך שולח את דודי כהן הביתה - ומהר. אתה הוא זה שקיבלת כ-6% בלבד מקולות מצביעי הפריימריז בקדימה נכשלת גם שם וגם כאן. נכשלת בבחירת מפכ"ל שהינו ברירת מחדל. נכשלת לאורך זמן בתפקודך כשר לביטחון פנים. נכשלת בכך שאתה מאפשר פגיעה גסה בניצב בר לב - המעולה שבמעולים.
אפשרת לדודי כהן לנהל את המשטרה כמשטרה פרטית. אפשרת לו להתעמר בסגן ניצב אפרים ארליך ["קרמשניט"]. אפשרת לדודי כהן לעכב קידומו של "קרמשניט - רק בגלל גחמות. אפשרת לדודי כהן לאסור עליו קבל את אות עמותת אומץ' שהוענק לו על-ידי ועדת האותות השנה.
במקביל, אפשרת לדודי כהן לקדם את אחיו מוטי ["אחי אתה"] בדרגה. אפשרת לקדם את אחיו מוטי - שוב - בימים אלו ממש - גם בתפקיד [סממ"ז ת"א]. האח של דודי חשוב יותר מתנ"צ בוקובזה המהולל. הצחקתני.
אתה צופה מן הצד - רואה את המחדלים, את העוולות, את הכישלונות ושותק. עוצם עיניים. אתה עסוק בכסא. אתה נדבק לכיסא. לו היו עושים לך את שעושים כעת לניצב בר לב היית חש כאב מהו.
אסקופה נדרסת
אתה מאפשר למפכ"ל להפיץ מכתב עמוס אי דיוקים [לשון המעטה] לכל השוטרים בעניין ניצב בר לב. המפכ"ל עושה שימוש [לרעה] בסמכותו ומכפיש בכתב עוד ועוד את ניצב בר לב גם בפני פקודיו כאילו היה "אסקופה נדרסת" בעיניכם. אתה רואה את הדמויות את הצללים - ואתה שומע את הקולות
ואתה שותק. אתה מאפשר להקריב [כך ממש] את ניצב אורי בר לב המצטיין שבמצטיינים על מזבח מדינת ישראל ויוקרת מפכ"ל כושל [כמוך]. אורי בר לב, זה שנתן מחלבו ומדמו למשטרת ישראל והביא אותה להישגים מרשימים - דווקא הוא הופקר על ידך.
ורק על תגיד לי שב"תקלה" עסקינן...
אני מסיר את הכובע בפני ניצב [בדימ.] אריה עמית שהודיע כי לא יגיע לטקס הואיל ושכחתם להזמין את אורי בר לב. אריה עמית צודק. אני אומר לכם - לא שכחתם. בדווקנות רבתי החלטתם "לגרש" את זה שמאפיל עליכם מהעיר.
לך הביתה שר יקר. קח איתך את דודי כהן שהבאת עלינו. יחדיו - נכשלתם כשל בל יסלח. אתם כשלון במלוא עוצמתו.
ואתה עוד מסיים את ברכת השנה טובה במילותיך: "שנה של שלום ויותר ביחד" עאלק. לא מאמין לך יותר. פגעתם פגיעה אנושה בטוב שבטובים - באמת - בניצב אורי בר לב ופגעתם פגיעה אנושה באזרחי המדינה הראויים לשכמותו.
נמאסתם - אתה והמפכ"ל "שלך".
אני מאחל לעם ישראל שר לביטחון פנים ראוי ומפכ"ל ראוי - כבר בתחילת השנה הבאה עלינו לטובה.

משפטן, מוסמך במשפטים, כלכלן, מוסמך במנהל עסקים.
תאריך:  24/09/2008   |   עודכן:  24/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מכתב גלוי לשר דיכטר
תגובות  [ 13 ] מוצגות  [ 13 ]  כתוב תגובה 
1
כל מילה בסלע. היתקבלת אצלי ל"ת
שאפו פישלר  |  24/09/08 16:33
2
הידד לפישלר
מויה  |  24/09/08 16:56
3
פישלר צודק אך שכח משהו חשוב
כלב בן יפונה  |  24/09/08 17:02
4
חותם על כל מילה ל"ת
נרי אבנרי  |  24/09/08 17:49
5
דיכטר נראה בתמונה טיפש גמור
איזבלה נארישקייט  |  24/09/08 18:38
 
- ואז מתפלאים שיש פשיעה כזו
אויבר חוכם  |  24/09/08 22:06
6
אוי לעם שיש לו שר ביטחון טיפש
נתי בן משה   |  24/09/08 18:52
7
טפש כותב שוטים מגיבים
ע.ג1  |  24/09/08 23:07
8
מתלהמים ועדותיהם
אלי ב.  |  25/09/08 00:42
 
- איזה גבב שטויות...המשך לטפח ול
אחמד זיבי R  |  25/09/08 01:06
9
צודק
דב ר  |  25/09/08 07:38
10
קשקושים בע"מ
ד.מוקרט  |  25/09/08 15:29
11
ניצב בר לב ושבעת הגמדים
אלון ה  |  25/09/08 17:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נרי אבנרי
אילו אני שותה קפה עם נחום ברנע, הייתי זורק לו אתגר: לך לארכיונים, ונסה לדלות כתבות או מאמרים שמדברים בשבחה של ציפורה בכל אחת מהתחנות שעברה. אח"כ תעשה את אותו הדבר עם ביבי, והמסקנה תכה בך: נתניהו עדיף עשרת מונים
רות פורסטר
אהוד אולמרט הגיש את התפטרותו. למרות החקירות והשמועות אשר זרמו כל השנה, לא הוגש עדיין כנגדו כתב אישום
ד"ר אלטרסקו גאונה
בישראל כ-70 חולים, אולם מרביתם אינם מאובחנים    בין התסמינים: אירועי שבץ מוחי בגיל צעיר, הפרעות במערכת העיכול והפרשת חלבון בשתן    אדם שאובחן כחולה במחלה צריך להתחיל טיפול באנזים המשלים, מוקדם ככל שניתן
עו"ד אברהם פכטר
הכוח הנשי, הוכיח את עצמו גם בפוליטיקה הנשלטת לרוב ע"י גברים. התקשורת הוכיחה פעם נוספת שאינה מאוזנת - אובייקטיבית אבל - כן צבועה. מופז - משחק את הפוליטיקאי הנעלב, שובר את הכלים ואולי באמת לא מתאים למנהיגות פוליטית
עו"ד שמחה ניר
כדי לדעת אם מה שנראה כתאונה אכן היה תאונה, ולא מעשה מכוון, יש צורך בנקודה ארכימדית. ראיה נוספת, אשר יכולה לתמוך באפשרות האחת או באפשרות האחרת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il