X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
BizNet היא מובילת שוק עולמית בפיתוח מערכות מבוססות אקסל להפקה וניתוח של דוחות כספיים SIT משמשת כיום כמפיצה של תוכנת ה-ERP של QAD BizNet מסוגלת להתממשק למערכות רבות ובכלל זה ל-QAD ל-®Microsoft: Dynamics AX ועוד
▪  ▪  ▪

אור יהודה, ה-6 במרץ 2013 - חברת SIT מאור יהודה תשמש כמפיצה בישראל של חברת BizNet מדאלאס ארה"ב. שתי החברות הודיעו היום על שיתוף הפעולה ביניהן.
BizNet היא מובילת שוק עולמית בפיתוח מערכות מבוססות ®Excel להפקה וניתוח של דוחות כספיים. חברת התוכנה SIT משמשת כמפיצה מוסמכת של תוכנת ה-ERP של QAD לתחומי היצור תעשיית ציוד רפואי וביו-רפואי, ההיי-טק ואלקטרוניקה, תעשיה תהליכית והמזון, תעשיית מוצרי צריכה, תעשיית המכונות ותעשיית הרכב.
במוקד ההתקשרות בין החברה האמריקנית לישראלית הוא האפשרות של BizNet להתממשק ישירות למערכת ADQ, כמו גם למערכות ERP נוספות, ללא צורך באחסון נתונים, חומרה נוספת או תכנות מחדש.
תוכנת BizNet מאפשרת לאנשי הכספים בחברה לספק דוחות מעודכנים בלחיצת כפתור, ללא הקשיים המוכרים של איסוף ועיבוד של המידע תוך שימוש בסביבת ®Excle. בנוסף ניתן לקבוע אוטומטית אלו דוחות יופקו ולמי הם יישלחו בחברה או מחוצה לה. כן ניתן לקבוע אוטומטית תזמון להפקת הדוחות (רבעוני, חצי שנתי, שנתי וכו') וכן את הפורמט של הדוח: אקסל, PDF ועוד.
"SIT היא הבחירה המתאימה ביותר ל-BizNet, שכן שתי החברות חולקות ערכים משותפים שנועדו לסייע ללקוחותיהן", אומרת דינה גודווין, מנהלת ערוצים בכירה ב- .BizNet"SIT הכירו מיד ביתרונות המידיים שמציעה תוכנת BizNet לאנשי הכספים המשתמשים ב-QAD ואנו מצפים בכיליון עיניים לראות את הפתרון שלנו משולב בפתרונות QAD של לקוחות SIT. שותפות זו מסמנת פרק חדש ומרגש בצמיחת שתי החברות".
"כמפיץ מורשה של תוכנת QAD, אנו מבינים שכמעט כל אנשי הכספים משתמשים ®Excel, וחילוץ נתונים ושיתופם הוא דבר חשוב לכל חברה. BizNet מעניקה ללקוחות גישה מהירה וגמישה לדיווח באמצעות מינוף של יכולות האקסל ומשחררת את אנשי הכספים מהצורך המתסכל לשלוח את הנתונים הכספיים מידי חודש", אומר אבנר אברהם, מנכ"ל SIT. "אנו מאוד מאמינים בשותפות ארוכת טווח עם לקוחותינו והשותפות עם BizNet מעניקה ערך נוסף לשותפות זו".
עוד הוסיף אברהם כי שותפות זו מגבירה את האטרקטיביות ומורידה את הסיכון ואת המחיר לשימוש במערכת QAD וכן היא מבטיחה ביצועים מצוינים של מערכת QADומשפרת את השירות והתמיכה בה.
"בבסיס השותפות עםSIT עומד הרצון שלהם לספק ללקוחותיהם ערך עסקי אמיתי ומוחשי", מוסיפה גודווין לדברים.
אודות BizNet:
BizNet היא חברה פרטית שנוסדה בשנת 1986. החברה היא מובילת שוק בפיתוח מערכות מבוססות אקסל להפקה וניתוח של דוחות פיננסים ומידע עסקי. עד היום יש למערכת מעל לעשרת אלפים משתמשים ביותר מ-1300 חברות ברחבי העולם וב-26 מדינות שונות.
BizNet מתמקדת בפתרונות דיווח מבוססי אקסל שמונחים על-ידי אנשי מקצוע, שמכירים את העולם האמיתי של דרישות פיננסיות, תפעוליות וטכניות מובילות. Biznet פיתח פתרון בשיתוף עם חברות ERP מובילות ובתוכן ®Microsoft: DynamicsAX, QAD ועוד.
חבילת התוכנה של BizNet היא פתרון הדיווח החדשני ואינטואיטיבי ביותר בשוק. פתרון זה הוא ידידותי למשתמש, מאפשר גרירה ושחרור של נתונים ומעניק גישה בזמן אמת לנתונים המדויקים והמעודכנים ביותר. BizNet נבנתה על סמך דיסציפלינות עסקיות שמייעלות את זרימת עבודה ומשפרות את הפרודוקטיביות.
אודות SIT:
SIT היא נציגתה הבלעדית של חברת QAD בישראל מזה כ 15 שנה. SIT שנוסדה ב-1996, מעסיקה כ-80 עובדים, וביניהם: מהנדסי תעשיה הנדסה וניהול , מנתחי מערכות, מומחי בסיס נתונים DBA ומתכנתים, והיא מקבוצת החברה לישראל. לחברה מעל ל-100 לקוחות בארץ ובחו"ל.
ניסיונה של SIT כולל את כל ההיבטים הנדרשים ליישום המערכת שאותם היא משווקת לרבות הדרכות, הטמעה, טכנולוגיה ותשתיות.

לפרטים נוספים - אתר SIT: [קישור]
תאריך:  06/03/2013   |   עודכן:  06/03/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
SIT תשמש כמפיצה בישראל של BizNet מארה"ב
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאור חגי
תאגיד מי שבע, בפרויקט מיוחד ומרגש מאוד אימץ, במסגרת יום המעשים הטובים, את מרכז השיקום של איל"ן לנכים בשכונת רמות. החל משעות הבוקר ביום שלישי, פשטו עשרות עובדי התאגיד לעבודות מקיפות ואינטנסיביות ששינו את פני המקום
זהר נוי
Second Sight מגיעה למזרח התיכון: עוד ציון דרך חשוב לעיוורים עם רטיניטיס פיגמנטוזה    שתל רשתית Argus(R) II הותקן אצל שני מטופלים ראשונים בערב הסעודית
שי מרון
פרס למצוינות במחקר הביו-רפואי - לפרופ' חגי ברגמן ולד"ר יעקוב חנא
זהר נוי
Enterprise Rent-A-Car יוצרת שותפות עם Sfakianakis Group ביוון כדי לשחרר אפשרויות השכרת רכב בדרום מזרח אירופה    הנוכחות של Enterprise באירופה גדלה ליוון עם התרחבות נוספת שמתוכננת ברחבי דרום מזרח אירופה
יניב כהן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il