X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הכנסת מכונות הנפקת כרטיסים אוטומטיות תקצר בחצי שעה את זמן העלייה למטוס
▪  ▪  ▪
Amir Mittwoch NCR Israel [יח"צ]

Nir helping first envoy psgr  [יח"צ]
מנהל השדה בחברה: "כאשר תהליך ה- check?-?in מתקצר לשתי דקות עבור נוסע, כולל פעולות נוספות כגון שדרוג מחלקה ותשלום על המזוודות, הדבר מורגש בסופו של דבר באופן מערכתי ומייעל את תהליך קבלת הנוסעים"
בפסח הזה הנוסעים לארצות הברית יוכלו לבלות חצי שעה נוספת בדיוטי-פרי, כך עולה מסקר שערכה חברת התעופה US AIRWAYS, המפעילה בנתב"ג מזה כחצי שנה "קיוסקים" - מכונות אוטומטיות להנפקת כרטיסי עלייה למטוס באופן עצמאי ע"י הנוסעים.
הקיוסקים האוטומטיים הוכנסו לשימוש בחודשים האחרונים ועל-פי בדיקות של החברה, 40 אחוז מנוסעי הטיסות של חברת US AIRWAYS השתמשו במכונות. התוצאה: תהליך קבלת הנוסעים לטיסה אורך כשעה וחצי בלבד במקום ממוצע השעתיים שלקח קודם.
"משמעות הדבר היא קיצור זמן העליה למטוס, שגם כך הינו משימה לא קטנה במיוחד בטיסות ארוכות", אומר ניר צדיקוביץ, מנהל השדה בחברת US AIRWAYS. "כאשר תהליך ה- check?-?in מתקצר לשתי דקות עבור נוסע, כולל פעולות נוספות כגון שדרוג מחלקה ותשלום על המזוודות, הדבר מורגש בסופו של דבר באופן מערכתי ומייעל את תהליך קבלת הנוסעים".
מכונות הנפקת הכרטיסים האוטומטיות מאפשרות לנוסעים אשר כבר עברו את הבידוק הביטחוני, להנפיק באופן עצמאי כרטיס עלייה למטוס ולחסוך את זמן ההמתנה מול דלפקי חברות התעופה.
"הנפקה עצמאית של כרטיסי טיסה, בחירת מקומות ישיבה או שדרוג מחלקה, נחשבת כבר כיום לחלק מ"חווית הטיסה" עבור מיליוני נוסעים ברחבי העולם", אומר אמיר מיטווך, מנהל פרויקטים בחברת י.א. מטווך ובניו, המפיצה של תאגיד NCR בישראל ומי שמספקת את שירותי התמיכה והתחזוקה למכונות הכרטיסים האוטומטיות, שהוצבו בנתב"ג.
"NCR הינה בין החברות המובילות בעולם במתן פתרונות בתחום השירות העצמי בכלל ובשדות תעופה בפרט. לתאגיד יותר מ-7,000 עמדות עצמאיות להנפקת כרטיסי עלייה למטוס בלמעלה מ-300 שדות תעופה הפרוסים ברחבי העולם", אומר מיטווך. "בין הלקוחות בתחום השירות העצמי נמנות חמשת חברות התעופה הגדולות בעולם. שילובן של מכונות להפקת כרטיסים עצמאיות בישראל מיישר קו עם הסטנדרטים הבינ"ל; מוריד את זמני ההמתנה בתורים באופן משמעותי, מאפשר הגעה לנמל התעופה קרוב יותר למועד הטיסה ובסופו של דבר מקל על נוסעים רבים", אומר מיטווך.
לדברי אסתר קסטיאל, מנכ"לית חברת US AIRWAYS, כיום רק הנוסעים של US AIRWAYS נהנים מתורים קצרים משמעותית בעמדת הכרטיסים, אולם התעניינות משמעותית כבר נרשמה בקרב כל הנוסעים בשדה. "הנוסעים הישראלים בסה"כ מאד פרו-טכנולוגיה, במיוחד כשמדובר בעמדות הפועלות בקצב ובאופן רציף בקיצור משמעותי של התורים בטיסות מלאות", אומרת קסטיאל. "התלהבות מיוחדת נראתה בעיקר בקרב הלקוחות העסקיים של החברה, שנסיעות היא מנת חלקם בעבודה היום יומית וכבר במהלך חמש השנים האחרונות נעזרו ב"קיוסקים" כאלו בשדות התעופה בחו"ל".

מיטווך, חברת טכנולוגיית המידע הוותיקה ביותר בארץ, היא המפיצה הבלעדית של התאגידים NCR ו-Teradata בישראל. החברה מתמחה בפתרונות מיחשוב יעודיים וכלליים, בפתרונות לשירות עצמי, בפתרונות מחסני נתונים ובפתרונות תקשורת - על מרכיביהם השונים.
תאריך:  17/03/2013   |   עודכן:  17/03/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יניב כהן
לראשונה בישראל: אפליקציה לרכישה זולה של תוכנות מיקרוסופט, אדובי, סימנטק, צ'ק פוינט ועוד מגוון תוכנות – ישירות מהמכשיר הסלולארי
עדנה דור-און
חשיבותם של בני משפחה של חולים פסיכיאטריים ומקומם בקשר עם ביה"ח היה נושא הרצאתו של ד"ר צבי קירש מהמרכז לבריאות הנפש טירת כרמל במרכז מילם
עדנה דור-און
מעשי התנדבות מחממי לב של חיילי השייטת ומתנדבים אחרים למען המטופלים במרכז לבריאות הנפש טירת כרמל
יניב כהן
לשכת מנתחי מערכות מידע בישראל העניקה פרסים לפרויקטים ולמנתחי מערכות מידע מצטיינים – חלק ראשון
יניב כהן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il