הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אוסקר: לא ברור למה בחיפה מתעקשים להתעסק רק בנו

מאמן מכבי תל אביב לא מסתכל למטה אחרי ה-1:3 על קרית שמונה. שרן ייני: "אנחנו עוברים את כל המכשולים העונה". דאבור: "שמח שכבשתי, אבל זה עדיין לא מבטיח לי מקום בהרכב"

שירלי בר דיין
שירלי בר דיין  03.04.13 - 22:30

מכבי תל אביב עשתה הערב (רביעי) עוד צעד חשוב וגדול בדרך לזכייה באליפות ראשונה אחרי עשור. ב-2002/03 היו אלה ניר קלינגר ואבי נמני שחגגו עם הצלחת, נראה שב-2012/3 יהיו אלה אוסקר גארסיה והחבורה המשומנת שלו. השאלה שנותרה על הפרק היא לא "האם", אלא "מתי" הצהובים יזכו לחגוג את התואר הנחשק. הערב מכבי ת"א גברה 1:3 בחוץ על קרית שמונה, האלופה היוצאת, במשחק שהפוטנציאל ליפול בו היה גבוה.

על הנייר ועל המגרש, מכבי תל אביב הייתה גדולה על ק"ש של ברק בכר ושלטה במרבית דקות המשחק. אמנם מהראן ראדי הפצוע חסר לאוסקר במרכז המגרש, אך הפעם מושיקו לוגסי וערן זהבי מילאו היטב את מקומו. מונס דאבור העלה את הצהובים ליתרון בדקה ה-45, ממש לפני ההפסקה ואילו ראדה פריצה הכפיל את היתרון מיד בפתיחת המחצית השניה (47).

בשלב הזה, השופט איתן שמואלביץ' נכנס לפעולה וגנב קצת את ההצגה. השופט, שהיה חלש הערב, שרק לפנדל שלא היה כשהכדור פגע במרפק (צמוד לגוף) של שרן ייני. שמעון אבוחצירה צימק ל-2:1, אך בדקה ה-86 ערן זהבי קבע 1:3 לאחר שלוגסי נפל ברחבה ושמואלביץ' בשריקה גבולית ביותר שרק לפנדל נוסף.

"השגנו ניצחון חשוב מאוד היום", אמר כובש השער הראשון, מונס דאבור. "לא התעסקנו ולא חשבנו על הניצחון של מכבי חיפה אתמול וידענו שאם נשחק טוב אז ננצח. קשה לשחק אצל קרית שמונה והערב עשינו את זה. עד הדרבי יש לנו עוד שלושה ימים, אז נתכונן היטב ונקווה לנצח. העובדה שכבשתי כאן לא מבטיחה לי מקום בהרכב מול הפועל ת"א".

מאמן מכבי תל אביב, אוסקר גארסיה, לא אהב הפעם את הביקורת שהושמעה נגד סגנון המשחק של הצהובים והשיב: "אם כל ההופעות שלנו לא טובות, אז איך אנחנו בפסגה? שיחקנו בחוץ נגד קבוצה מצוינת, שיש להם שחקנים טובים וזה לא היה קל לנצח פה. היה לנו חשוב לכבוש את הראשון לפני סוף המחצית".

"אני שמח מאוד שניצחנו במגרש כל כך קשה ועכשיו נתחיל לחשוב על הדרבי, שהוא משחק חשוב מאוד עבור האוהדים", הוסיף אוסקר, שנשאל לגבי אותם מכשולים שמכבי עוברת העונה. "אני לא יודע מה קרה למכבי במגרשים קשים לפני, אבל יש לי שחקנים שנותנים הכל. השחקן הישראלי צריך להאמין בעצמו יותר, כי יש לו יכולות", אמר אוסקר בפרץ של ציונות. על דבריו של אריק בנאדו אמש ("מכבי ת"א עוד תאבד נקודות העונה"), השיב מאמן הצהובים: "אני לא יודע למה בחיפה רק מתעסקים בנו ומחכים שניפול, אבל אני חושב רק על עצמנו".

קפטן מכבי, שרן ייני, הוסיף: "עוד אין מה לדבר על העברת השרביט כי יש עוד 7 משחקים וזה מספיק זמן. בעוד שלושה ימים מחכה לנו עוד משחק חשוב מול הפועל תל אביב. אנחנו שמחים שהשגנו ניצחון במשחק חוץ קשה, ועוד במגרש שהתקשינו בו בשנים האחרונות. לאט לאט אנחנו מתגברים על כל המכשולים. הצוות, השילוב והעבודה הקשה - הכל מתחבר לנו". על כך ששוב נשרק נגדו פנדל שלא היה, אמר ייני: "זו הפעם השלישית העונה ששורקים נגדי פנדל שגוי, חבל". על הדרבי אמר: "אנחנו חושבים מעכשיו רק על הפועל ת"א. נכון שהשחקנים שלה רוצים לנקום, אבל גם ככה הם היו באים בטירוף".