X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
נקודות ציון מחייו הציבוריים של עו"ד ראב"ד אשר הקים את קדימה, ועתה מנסה להקים לנו ממשלה
▪  ▪  ▪
עו"ד יורם ראב"ד [צילום: יח"צ]

עו"ד יורם ראב"ד פרץ לחיים הציבוריים שלנו, לתיאורו, לפני שנים מספר, כאשר נקרא לדגל על-ידי אריק שרון.
מי שחיבר ביניהם לראשונה בשנת 2000 היה הפרסומאי ראובן אדלר, ומאוחר יותר התייצב עו"ד ראב"ד לבקשתו של שרון וניהל עבורו את המו"מ הקואליציוני של בחירות 2004.
יורם ראב"ד היה מאז, והנו גם היום גורם מרכזי בפורום החווה, אותה ממשלת על של גורמים פרטיים בעיקרם אשר אסף סביבו שרון, ואשר הובילו את עיקר ההחלטות המרכזיות שנפלו באותה תקופה (כולל ההינתקות הטראומטית).
במקביל הוא שימש ראב"ד כעורך דינו של שרון והמשפחה, בכל הנושאים הקשורים להסתבכויות הכספיות שלהם באותה תקופה.
לקראת הבחירות של 2006 יזם יורם ראב"ד עם השרונים ועם מספר מצומצם של חברים את הקמת קדימה, ראב"ד רשם את המפלגה בעצמו, וכתובתה הראשונה של המפלגה אצל רשם המפלגות הייתה במשרדו.
באתר האינטרנט של המשרד כותב:
Our firm acts as legal counsel to various types of clients, from the Israeli Prime Minister and government institutions, to banks (including the largest Israeli Bank), entrepreneurs, public and private companies in their world-wide operations, international investors (including one of the largest Japanese trading houses), start-up companies and private clients. To each of our clients, we aim to provide the width and breadth of service it requires.
Adv. Yoram Raved, a founding partner of the firm, is a member of the "farm team", comprising of the closest advisors to the previous Israeli Prime Minister, Mr. Ariel Sharon. At the request of Mr. Sharon, Mr. Raved served as the Chairman of the negotiation team appointed on 2004 for the extension of the governmental coalition, and thereafter incorporated "Kadima", the new leading political party.
כאשר התחילו הדיבורים על פינוי הזירה על-ידי אהוד אולמרט, שוב צץ ועלה שמו של עו"ד ראב"ד, הפעם כגורם המחובר לציפי לבני, וממש בימים אלה, לאחר ניסיון להצניע את שמות הנושאים והנותנים להקמת הממשלה - פרץ שמו לאקרנים כגורם מוביל בצוות המו"מ הקואליציוני של קדימה.
עד עכשיו לא אמרנו כלום, סיפרנו על איש שגילה באמצע חייו את הפוליטיקה, ונפל בשבי.
נפל בשבי?
בואו נראה מה עשה במקביל -
במשרד הפנים קיימת ועדה אשר תפקידה להחליט על מידת ההשתתפות של הרשויות המקומיות בהליכים משפטיים שננקטו נגד בכירי הרשות, בראש הוועדה עומד "שופט (בדימ.) או משפטן בעל כשירות להתמנות כשופט מחוזי" ומי ממלא את התפקיד, כאשר במקביל ידיו בוחשות בפוליטיקה הארצית ברמה הגבוהה ביותר? כן עו"ד יורם ראב"ד הוא ולא אחר.
ובואו נעבור לרגע לוועדת וינוגרד,
  • כן, ועדת וינוגרד, זוכרים באיזו תרועה הוקמה הוועדה?
  • זוכרים כי ההחלטה על הקמתה עברה על חודו של קול בבית המשפט העליון (4 בעד ו-3 נגד).
  • זוכרים שגם הבעד לא הסכימו בקלות להקמת הוועדה?
  • זוכרים את דוח הביניים הקשה?
  • זורים איך הבלון של וינוגרד התפוצץ לנו בפנים עם הדוח הסופי? זוכרים שלא יצא כלום מכלום מהוועדה הזו?
אז מה קרה? מה השתבש? WHAT WENT WRONG??? - לרמה:
  • שמהמלחמה הכי כושלת שלנו לא הוסקו הלקחים הנדרשים,
  • שהאחראים הישירים המשיכו לכהן כאילו לא קרה דבר,
  • שהמלחמה ולקחיה, והוועדה הן יום אפיזודה חולפת, אשר את המחיר הענק של ההתעלמות משתיהן נשלם בריבית דריבית של דם חיילינו ודם אזרחי המדינה - עד כדי סכנה מוחשית לקיומנו.
ובכן מה שקרה הוא, שהסנגוריה הצבאית עתרה לבג"צ בשמם לכאורה של אנשי צבא אשר את שמם לא פירטה, תוך שהיא משתלחת בעתירתה בוועדת וינוגרד, בדרישה שבית המשפט יכפה על הוועדה קיומם של כללי הצדק הטבעי על נחקרי הוועדה העלולים להיפגע ממסקנותיה.
בתשובה לבית המשפט ענתה הוועדה (למודת ניסיון מהתערבות חסרת תקדים של בית המשפט בעבודתה) שלא תהיינה מסקנות אישיות ולכן אין כל משמעות לעניין ה"צדק הטבעי" - בקיצור הוועדה הרימה דגל לבן, נכנעה ללחצים שהופעלו עליה והפכה בצל דיוני הבג"צ מול הסנגוריה הצבאית, את עיקר דפי הדוח הסופי שלה לעפיפון איכותי.
ומי ייצג את הסנגוריה הצבאית בבית המשפט? עו"ד יוסי בנקל. ומיהו אותו עו"ד יוסי בנקל? כן, הוא שותפו למשרד של הפוליטיקאי הבכיר, מקים קדימה, מנהל המו"מ עבור ראשיה, חבר בכיר בפורום החווה - עו"ד יורם ראב"ד.
ואת הייצוג הוא ביצע במסגרת התנדבות למילואים.
במקביל מנהלים השניים (במסגרת משרד ראב, מגריזו, בנקל, להב) משרד עורכי דין מאוד מצליח, המתפתח וגדל מאוד מאוד בשנים האחרונות, וזאת במקביל לעיסוקיו הפוליטיים והממלכתיים עו"ד ראב"ד, ובמקביל להתנדבות למילואים של עו"ד בנקל אשר הביאה בפועל לסיכול תוצאות עבודתה של ועדת וינוגרד.
אז מי אמר שעו"ד ראב"ד הוא יורם? אנחנו, אזרחיה של המדינה, כל אחד ואחד מאיתנו הרואה את המראות האלה ושותק, אנחנו הם אלה אשר לא נוכל לבוא בטענות לאף אחד כאשר המפעל הציוני יקרוס, אנחנו, המחליפים שלטון מושחת אחד ברעהו, כמו אותם קבצנים, המחליפים כל יום גרביים, ביניהם.

תאריך:  16/10/2008   |   עודכן:  16/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עו"ד ראב"ד הוא לגמרי לא יורם
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
עוה"ד הופכים כל סרחון לחוקי!
מב"י  |  16/10/08 11:56
2
משרדים מצליחים וקשרים
מרק טווין  |  16/10/08 19:08
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שאול לוי
שלושים שנה להסכמי השלום בקמפ-דויד ונראה כי דבר לא השתנה    התקשורת הערבית עוינת, ומנגד השלום בר השגה אולם זקוק להנהגה אמיצה ויציבה שביכולתה לכפות את חזונה    שלושים שנה וחזון אנאפוליס נראה רחוק מתמיד
עמוס גורן
הצדוקים חיים וקיימים גם עכשיו, ב-2008    אלה הם אותם אנשים שנולדו אל תוך הממסד הישן, יוצאי חלציהם של מקורבי מפא"י ההיסטורית    רק דבר אחד שמוציא אותם משלוותם: כשאנשים שהיו אמורים להיות בחוג שלהם מגלים את האמת עליהם ומתרחקים מהם
אמציה חן
מלחמת יום כיפור הייתה קו השבר, משום שלקחי המלחמה הארורה ההיא, סימנו באופן ברור את היותנו שרויים תחת שלטונה של אותה מורשת תש"ח החובבנית. ואף על-פי ולמרות סימני הדרך שכולם כתובים בדם הבנים, הצליחה הוויה מטמטמת שכזו לכפות ולשמר עד היום את דפוסיה ההרסניים - על הממסד, התקשורת והציבור בישראל
שושי פולטין
מערכת חינוך "בריאה" לא יכולה לפעול כאשר ההורים לא רואים בעצמם מקור ראשון לחינוך, אלא מטילים את האחריות לחינוך על בית הספר, מתערבים, מבקרים ונלחמים במורים    ההורים והמורים צריכים להיות מצד אחד של המתרס ושותפים לעשייה החינוכית
גיל אלדד
לתפריטי הניווט חשיבות עליונה בהגדרת חווית המשתמש באתר. הגדרה של התפריט הראשי הכולל את הקטגוריות החשובות באתר, הגדרת תפריטי המשנה והדגשה ויזואלית המתאימה לסדר חשיבותם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il