הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

המשטרה הודיעה מראש שלא ישחקו ברמה"ש

חשיפה: באיצטדיון גרונדמן התעוררו עכשיו בגלל הכסף? מסתבר שלא. תנ"צ אוחיון: "אין סיכוי שיארחו שם את מכבי ת"א"

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  15.04.13 - 20:08
המפגש הקודם בגרונדמן, איפה יהיה הפעם? (אלן שיבר)
המפגש הקודם בגרונדמן, איפה יהיה הפעם? (אלן שיבר)

אנשי הפועל ניר רמת השרון מואשמים בימים האחרונים שהם התעוררו דווקא עכשיו כי הריחו כסף, אבל מסתבר שהדרישה להזיז את המשחק מול מכבי תל אביב מאיצטדיון גרונדמן לא חדשה. 3 ימים לפני שהקבוצה עלתה לפלייאוף העליון, ב-12 במרס, משטרת מרחב ירקון הודיעה להתאחדות כי במידה שכך יהיה לא ניתן יהיה לקיים משחקים גדולים באיצטדיון הביתי, בטח לא כאלה שעשויים לקבוע אליפות או לשמש במה לחגיגות המוניות, כך נודע לאתר ערוץ הספורט.

במכתב, שהיה חתום על ידי מפקד מרחב ירקון, תנ"צ יורם אוחיון, והועבר להתאחדות, בין היתר גם ליו"ר אבי לוזון ולמנכ"ל אורי שילה,  הסביר אוחיון את הבעיות שעלולות לקרות בעתיד אם המשחקים מול הפועל תל אביב, מכבי חיפה ומכבי תל אביב לא יועברו מאיצטדיון גרונדמן.

כמה ימים לאחר מכן התקבל מכתב תגובה לפניית טל עזגד ברמה"ש עליו חתום מנכ"ל ההתאחדות אורי שילה. הנוסח הגיע לידי האתר, ובו נכתב בין היתר: "כפי שקבוצתך אירחה בשנתיים האחרונות משחקים ביתיים מול כל קבוצות הליגה באיצטדיון גרונדמן ברמת השרון, הרי שחובה על קבוצתך להמשיך ולארח באיצטדיון זה את כל המשחקים גם בשלב הפלייאוף העליון".

עוד נכתב: "העברת כל חמשת המשחקים הביתיים במסגרת הפלייאוף לאיצטדיון חלופי אינה מהווה 'קיזוז הפגיעה בספורטיביות', אלא תהווה פגיעה קשה בהתנהלות הספורטיבית של ליגת העל... צפי קהל גבוה יותר מתכולת האיצטדיון אינו מהווה סיבה לפסילת האיצטדיון... משטרת ישראל יכולה אמנם להוציא צו סגירה לאיצטדיון, אך נחזור ונדגיש כי הציפיה מכם כמועדון במקרה כזה היא להתנגד אליו בכל האמצעים הקיימים".

במידה שבסופו של תהליך ייקבע כי אחד מהמשחקים לא יתקיים באיצטדיון רמה"ש, הרי שתהיה בכך קביעה שלא ניתן לארח בו באופן רציף משחקים בליגת העל, במיוחד בצמתים קריטיים אלו ויהיה בכך כדי להביא להחלטה חד משמעית כי לא ניתן יהיה לאשרו לקיום משחקים בליגת העל בעונת המשחקים 2013/14", איימה ההתאחדות באותה תגובה.

כעת, יותר מחודש לאחר אותה התכתבות הדדית, הבהיר תת-ניצב יורם אוחיון: "אין שום סיכוי שהמשחק יהיה ברמת השרון".