יבמ מינתה את חברת BSolutions, המתמחה בייעוץ והטמעה של פתרונות עסקיים וטכנולוגיים לשיווק ממוקד לקוח, כשותף עסקי ומשווקת של הפלטפורמה של יבמ לניהול תהליכי השיווק בארגונים- IBM Enterprise Marketing Management (EMM).
תחת פלטפורמת תהליכי השיווק בארגונים, מרכזת יבמ את כלל הפתרונות לניהול תהליכי השיווק, והכלים לניהול ותפעול שיווק ממוקד לקוח. בכלל זה, פורטפוליו הכלים של חברות אותן רכשה בשנים האחרונות, במטרה להעשיר את היצע הפתרונות שהיא מציעה ללקוחותיה.
במסגרת שיתוף הפעולה תתמקד BSolutions בשיווק, הטמעה ותחזוקה של הפתרונות הבולטים של יבמ בתחום ניהול תהליכי השיווק: כלים לניהול קמפיינים - IBM Unica, פתרונות לניתוח התנהגות לקוחות בדיגיטל מבוסס הקלטה - IBM Tealeaf, פתרונות דיגיטל אנליטיקס - IBM Coremetrics, והפתרון לניהול השיווק הממוקד בערוצי הדיגיטל - IBM Marketing Center.
ג'וני גולדברג, מנהל שותפים עסקיים בקבוצת התוכנה: "שיתוף הפעולה בין יבמ לחברת Bsolutions מאפשר לה להציע לחברות וארגונים פתרון אטרקטיבי לניהול תהליכי השיווק ללקוחותיה."
ליז בורנשטיין, מנכ"ל משותף בחברת BSolutions: "השילוב בין הטכנולוגיות החדשניות של יבמ, יחד עם הידע המקצועי והניסיון העשיר שלנו, מביא תמורה גבוהה וערך מוסף ללקוחותינו".