X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
חברת SDM מערכות מידע, המתמחה בשירותים מקצועיים לפתרונות ה-ERP וה-MDM של SAP, הוסמכה כמפיצה של פתרונות SAP למגזר ה-Medium Enterprise. במסגרת ההסמכה, החברה הוכרה על-ידי SAP ישראל כ-Value Added Reseller-VAR, והיא תשווק, תיישם ותציע תמיכה בפלטפורמת פתרונות SAP Business All-in-One לארגוני ה-Medium Enterprise
▪  ▪  ▪
איציק מצליח, מנכ"ל חברת SDM מערכות מידע [צילום: יח"צ]

הודעה לעיתונות
בעקבות ההסמכה יתאפשר ל-SDM מערכות מידע לפתוח מרכז תמיכה בפתרונות SAP (First and Second Levels of Support), לבצע מכירה של רישיונות ישירות לארגונים וליישם את פתרון SAP Business All-in-One ואת חבילות ה-Best Practices של SAP, הכוללות פתרונות מוכנים ליישום מודולים של הפלטפורמה המותאמים לפי מאפייני תעשיה ספציפיים (ורטיקלים).
פתרון SAP Business All-in-One כולל מודולים המותאמים לשימוש בקרב ארגוני Medium Enterprise, והם כוללים בין השאר: מודול של SAP ERP, מודול של SAP CRM, מודול של Business Analytics ועוד. בנוסף, פיתחה SAP תהליכים מובנים ופתרונות מוכנים, שיאפשרו לארגונים להקטין את עלויות ההטמעה ולקצר את זמני הפיתוח וזמני ההטמעה.
חברת SDM מערכות מידע מתמחה בשירותים מקצועיים לפתרונות SAP בישראל ובאירופה. תחומי פעילותה כוללים ייעוץ, ניהול פרויקטים, הטמעה והדרכה בתחומיSAP ERP, וכן אספקת שירותי מומחים בניהול נתוני אב באמצעות פתרונות ה-Data Governance ו- Data Quality של SAP.
איציק מצליח, מנכ"ל חברת SDM מערכות מידע: "ההסמכה אותה קיבלנו מחברת SAP היא תוצאה של מהלך אותו התחלנו לפני כארבע שנים, ושנועד להציב אותנו בליגה הבכירה של שותפי SAP בישראל. השדרוג ברמת שיתוף הפעולה שלנו עם SAP יאפשר לנו להציע ללקוחותינו ערך מוסף גבוה, בדגש על יכולת יישום מוצלחת ובלוחות זמנים קצרים של פתרונות ה-Best Practices. בראש ובראשונה לקוחותינו ייהנו מהיכולת לחבר טוב יותר את הניסיון העשיר שלנו עם הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים של SAP."
ישי חובב, סמנכ"ל מכירות General Business ב-SAP ישראל: " SAPנמצאת במהלך מואץ של פיתוח פתרונות חדשניים, תוך חדירה לשווקים חדשים בתחומי מובייל, ענן, BIG DATA ועוד. SAP ממשיכה להרחיב את מערך שותפיה העסקיים עם העליה בדרישה לפתרונותיה בשוק. אנו מברכים על מגמה זו ובטוחים ששותפויות חדשות יאפשרו להמשיך ולהרחיב את הצלחותיה של SAP בארגונים רבים ומגוונים."

תאריך:  11/06/2013   |   עודכן:  11/06/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי מרון
משלחת 15 חברות מדעי חיים איטלקיות המלוות בקבוצה הבנקאית הגדולה באיטליה יגיעו לשבוע ביומד ישראל 2013
יעל ניסקי
SAP רוכשת את Hybris על-מנת לספק חוויית לקוח של הדור הבא. הרכישה תאיץ את אינטימיות הקשר עם הלקוחות והתובנות בכל ערוצי האינטראקציה.
לב ארי חניתה
יניב כהן
פעילויות ה-ERP, ה-CRM, SharePoint, ניהול הידע, תשתיות ה-IT ופיתוח NET, שפעלו כחברות נפרדות עד כה יאוחדו תחת חברה אחת בעלת מבנה מטריציוני ממוקד לקוח. יוסי חיימוב, שכיהן לפני האיחוד כדירקטור הפעילות הבינלאומית של פרודוור העולמית, יכהן כמנכ"ל החברה
יניב כהן
דאסו סיסטמס רוכשת את SIMPOE - מובילה בתחום הסימולציות לתעשיית הפלסטיק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il