X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
עדן בר טל: "בינואר 2014 תתחיל בישראל הפריסה הפיזית של רשת הסיבים האופטית המהירה בעולם"
▪  ▪  ▪
מימין לשמאל: תומר בוגין, דירטור מכירות ומנהל פעילות ווינד ריבר ישראל, עדן בר טל, המנכ"ל היוצא של משרד התקשורת, אנדי פבינגר, סגן נשיא מכירותEMEA של ווינד ריבר [קובי קנטור]

חברת ווינד ריבר ושותפיה ערכו את הכנס - The Intelligent Networks Summit 2013 - בסינמה סיטי בגלילות והתמקדו באוטוסטרדת המידע וברצון להפיק יותר ערך בעזרת המוצרים שכל חברה מפתחת. עדן בר טל, ימים ספורים לפני פרישתו מתפקיד מנכ"ל משרד התקשורת הכריז כי בינואר 2014 תתחיל בישראל הפריסה הפיזית של רשת הסיבים האופטים, המהירה בעולם. "רשת זו תשנה את כל הדרך בה אנו צורכים שירותים במגזר הציבורי והפרטי ותחולל מהפכה של ממש במערכת הבריאות, מערכת החינוך ובמערכות נוספות. ישראל תהיה 'הבטא סייט' הטוב בעולם כי תהיה לנו התשתית הטובה מכולם."
בכנס השתתפו למעלה מ-150 מקבלי החלטות, מחברות מובילות במשק הישראלי, כגון: סרגון, מטריקס, אלוט, אלביט, אדווה אופטיקל, אמדוקס, אוויה, צ'קפוינט, קומברס, Dell, אלישרא, אינטל, אלתא, FlashNetworks, גילת, תעשיה אוירית, מארוול, מוטורולה, אורביט תקשורת, רד דטה, רפא"ל ועוד.
ד"ר גבי סיבוני, מנהל לעניינים צבאיים ואסטרטגיים ומנהל התוכנית ללוחמת סייבר במכון למחקר ההגנה הלאומית באוניברסיטת תל אביב, הגיב לדבריו של בר טל "רצוי שנלמד את הילדים שלנו קרוא וכתוב לפני שאנו מחוללים רפורמה דיגיטלית במערכת החינוך."
"המסה הקריטית של ארגונים בישראל מעולם תשתיות התקשורת, המחשוב והתפעול אינם מטופלים בנושא ההגנה מפני מתקפות סייבר. אין שם גורם שמגדיר לספקי התקשורת, סט של פעולות וכללים שעליהם לבצע באופן רגולטורי, על-מנת להגן על המוצרים והשירותים שהם מספקים, מפני מתקפות סייבר."
אורח ווינד ריבר העולמית, אנדי פבינגר, סגן נשיא מכירותEMEA של ווינד ריבר אמר: "לדאטה עצמה יש ערך מוגבל, אלא אם כן, נעשה שימוש בטכנולוגיה על-מנת להפוך את הדאטה למידע בעל ערך. אני מכיר חברה אמריקנית הטוענת כי 'הדאטה היא המטבע החדש' ותפקידינו, בין השאר, להבין כיצד הופכים דאטה למטבע."
"ב-2020 יהיו 50 ביליון מכשירים מחוברים לרשת, בשווי של 14 טריליון דולר" הוסיף פבינגר והציג את החידושים האחרונים שפיתחה ווינד ריבר עבור פלטפורמת ה- Intelligent Network שלה. "מנוע זה מאפשר ניתוח של תהליך זרימת התעבורה ברשת וה- Intelligent Socket Layer של ווינד ריבר הביאה לשיפור ביצועים של עד 300% בנפחי העבודה. תוספות אלה הופכות את ה- Intelligent Network לפלטפורמה האידאלית לתכנון יישומים ניידים בדור הרביעי, פתרונות Firewall וציוד הדורש ניתוח נתונים בהיקפים גדולים."
לדברי ליפא אגמון, סמנכ"ל טכנולוגיות, סלקום: "לרשת אלחוטית כיסוי נרחב, היא קלה לפריסה, זולה, מאפשרת ריבוי אפליקציות ומשפרת איכות חיים. ב-2008 צריכת הדאטה עלתה פי 55 בעוד ששיחות הטלפון לא עלו והיום הרשת מעבירה 95% דאטה ורק 5% דיבור."
תומר בוגין, דירקטור מכירות ומנהל פעילות ווינד ריבר בישראל, פתח את הכנס וסיפר כי ווינד ריבר, המעסיקה 1,900 עובדים, וחגגה השנה 30 להיווסדה, ממשיכה לייצר ולספק פתרונות מתקדמים לעולם התקשורת ומערכות זמן אמת משובצות מחשב, תוך כדי התאמה מלאה לדרישות השוק והלקוחות.
עוד נשאו דברים בכנס רוד אושאה, דירקטור מכירות אמבדד EMEA, אינטל, גיל הלמן, סמנכ"ל Readiness Solutions מווינד ריבר העולמית, אדר אייל, מנהל אזורי Ixia ישראל, אירופה ואפריקה שהדגים את דמו הבדיקות של החברה, שמואליק פניג'ל, מנהל הנדסה אזורי, מזה"ת, ווינד ריבר, רוברט בנויט, דירקטור מוצרי תקשורת, קונטרון, אריק ון וילט, מנהל מכירות מוצר, אדוונטק, עדי זיסהולץ, סמנכ"ל מחקר ופיתוח, אלביט.
אודות ווינד ריבר
ווינד ריבר, חברה-בת בבעלות מלאה של תאגיד אינטל (NASDAQ:INTC), היא מובילה עולמית בתוכנה למערכות משובצות וניידות. ווינד ריבר הייתה חלוצת המחשוב המשובץ במכשירים מאז 1981 והטכנולוגיה שלה נמצאת ביותר ממיליארד מוצרים. המשרדים הראשיים של ווינד ריבר ממוקמים באלמדה, קליפורניה, עם משרדים ביותר מ-20 מדינות. למידע נוסף, בקרו את ווינדר ריבר ב-Facebook.

תאריך:  13/06/2013   |   עודכן:  13/06/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 גבי סיבוני
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כנס רשתות תקשורת חכמות של ווינד ריבר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יניב כהן
חברת Water-Gen הישראלית מתכננת פתרון להפקת מי שתייה מהאוויר וממקורות אחרים באמצעות הכלים של אוטודסק
יניב כהן
מטריקס, בשיתוף פורסטר, ערכה סמינר בנושא The Customer Experience, במרכז "נא לגעת" ביפו
יוני לובלינר
שופטי בית המשפט העליון ושופטים בכירים בדימוס, התארחו גם השנה ב'משפט המבוים', שהתקיים בבית הספר למשפטים במכללה האקדמית צפת. השופטים שיבחו את הופעתם של הסטודנטים בגין טיעוניהם בכתב ובעל פה, במהלך הדיון המשפטי
יניב כהן
ענת גל מונתה לתפקיד סמנכ"ל חטיבת SAP בחברת שירותי ה-IT הגלובליים TCS ישראל
גלעד הראל
הגרסאות החדשות של מוצרי האבטחה של ESET כוללות טכנולוגיה חדשה לסריקת זיכרון כדי לחשוף איומים אשר נטענים עם עליית המחשב ולכן קשים ביותר לזיהוי, לצד שיפורים במנגנוני הסריקה וניקוי המזיקים. התוכנות זמינות כעת בגרסת בטא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il