הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"לא הייתי סולח לעצמי אם הצ'אנס היה בורח"

אחרי שחתם בפ.צ ציריך, כפי שפורסם לראשונה כאן, אבי ריקן נחת בחזרה בישראל: "מחכה בקוצר רוח לשוב לשם". סוכנו: "חוזהו של ריקן יגדל, אם נצליח לגייס ספונסרים מהקהילה היהודית"

שירלי בר דיין
שירלי בר דיין  18.06.13 - 18:57

אחרי שחתם לשלוש השנים הבאות בפ.צ. ציריך השווייצרית, כפי שפורסם לראשונה כאן באתר, אבי ריקן נחת הערב (שלישי) בישראל וסיפר על הסיבות שהובילו לחתימה המפתיעה. כמו כן, סוכנו, מאיר ריפמן, חשף פרט מפתיע לא פחות עם הגעתם לנמל התעופה בן גוריון.

"מדובר במועדון גדול, מועדון צמרת בשווייץ ואני מחכה בקוצר רוח לחזור לשם", אמר קשר בית"ר ירושלים לשעבר עם נחיתתו. "הרצון הראשוני שלי היה להישאר בבית"ר, אבל הדברים מאוד לא ברורים שם. חיכיתי כמה שיכולתי אבל העניינים לא הסתדרו. לא הייתי סולח לעצמי אם לא הייתי לוקח את ההצעה הזאת בשתי ידיים. אני רוצה לנסות לממש את ההצלחה האירופית".

אחת הסיבות המרכזיות לחתימה בציריך היא העובדה כי מדובר בעיר בה קהילה יהודית רחבה. "קיבלתי עשרות טלפונים מעשרות יהודים שגרים שם. אני בטוח שיהיה לי טוב", סיפר ריקן. כשנשאל האם לדעתו מדובר בטעות לעבור לשווייץ ולא לליגה גדולה יותר, ענה: "בקרוב כולם יכירו את הליגה הזאת - ואז יגידו לי 'עשית בשכל'".

ריקן, כאמור, השיג לעצמו התקדמות משמעותית בקריירה, אבל הוא לא שוכח מהיכן הוא בא. "חייב לקרות משהו בבית"ר כדי שדברים יסתדרו. בית"ר חייבת את הקהל שלה. דברים לא יכולים להימשך ככה. אני בטוח שאם הדברים היו מסודרים הייתי היום בבית"ר ירושלים. האוהדים של בית"ר יחסרו לי בכל מקום".

סוכנו של ריקן, מאיר ריפמן, הוסיף: "מדובר במועדון גדול באירופה, מועדון שמתמודד על תארים. זו מקפצה בשביל ריקן. אלמנט אחד שהיה מאוד חשוב הוא הקהילה היהודית שמאוד תומכת. סיכמנו עם ציריך שחוזהו של ריקן יגדל, אם נצליח לגייס ספונסרים מהקהילה היהודית".