X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מלחמת לבנון השלישית מתנהלת כרגע בתחום הכלכלי, וכמו בקודמתה, היא מתנהלת בחובבניות, בחוסר החלטיות ותוך הקרנת בלבול, והכל עקב מינויים של פוליטיקאים לתפקידי מפתח המחייבים גם ידע וניסיון מקצועיים
▪  ▪  ▪
מצטיין בעיקר בחברות עם ראש הממשלה. רוני בר-און [צילום: פלאש 90]

ממשל מבולבל, הוא ממשל מסוכן. ראינו זאת במלחמת לבנון. שר ביטחון שלא ניהל מעולם קרב קטן וראש ממשלה שבקושי ירה אי פעם בעוזי, יוזמים מלחמה קרקעית עם ארגון טרור ממושמע.
אז המלחמה נראתה כפי שנראתה, בחזית, בעורף, בצבא, בממשלה, תוך גרימת נזק ענק לחוסנה של מדינה ולכושר ההרתעה שלה. בקרב אחד מרכזי, ניצחו הפוליטיקאים, בקרב נגד ועדת וינוגרד. הם הצליחו לגמד את המסקנות החד-משמעיות של דוח הביניים, לנוסחאות מעורפלות וחסרות שיניים בדוח הסופי.
הם, הפוליטיקאים של אולמרט, במקום להצליח במלחמה, ולקבל את הביקורת על מהלכיה, כשלו במלחמה, וניצחו דווקא במלחמה נגד מסקנותיה.
ועכשיו הם מציגים לנו הצגה שנייה, בתחום הכלכלי.
שר אוצר שהוא אולי איש נחמד, חובב ספורט, חבר אישי של ראש הממשלה, אשר החליף חבר אחר של ראש הממשלה, שנחשד בגנבת מיליונים, מנסה לנווט את משרד האוצר, באחת התקופות קשות ביותר בכלכלה העולמית ב-100 השנים אחרונות.
ספינתה הכלכלית של ישראל מיטלטלת במימי האוקיאנוס הגועשים, והקברניט, הקפטן, מצטיין בדבר מרכזי אחד, חברותו עם ראש הממשלה. הוא מעולם לא היטלטל אפילי במימי הגיגית, לא נלחם אפילו בים גבה גלי, ופתאום נפל לסערה הגדולה מכולן, ומה אנו רואים? בלבול, חוסר ביטחון, מעבר קיצוני משאננות לפאניקה.
זאת לא הנהגה.
שורש הרע הוא בראש הממשלה, אשר משיקולים הברורים רק לו מינה לתפקידי מפתח אנשים חסרי ניסיון לחלוטין; שורש הרע הוא באותם אנשים אשר הסכימו לקבל על עצמם כאלה תפקידים; שורש הרע הוא בכנסת המאשרת מינויים של כאלה אנשים, לתפקידי מפתח.
אינני יודע איזה גוף יחקור את מחדלי האוצר בימים אלה, אך אני משוכנע, שבמלחמה נגד המסקנות יצליחו ראש הממשלה וחבריו, הרבה יותר מאשר במלחמה על שמירת נכסי האומה ונכסי הציבור העמל.

תאריך:  25/11/2008   |   עודכן:  25/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רות פורסטר
קשה להעניק ציונים, מי מאוס יותר בפוליטיקה שלנו    אם נצא מתוך נקודת מוצא כי מפלגת העבודה מונשמת בחדר חמצן, נשארו הליכוד וקדימה    ממי אתם יותר סולדים, מן הליכוד או יוצא חלציו - קדימה? זה כמו לשאול: את מי אתה שונא יותר, את אבא או אמא?
אורי שרגיל
באיזו שפה מדבר הרב עובדיה יוסף ולמה לא מבינים אותו כשהוא מדבר עברית?
מנחם מרקוביץ
המפדל-איחוד לאומי יוצאות לדרך חדשה. נראה כי ההכיוון אותו בחרו מעצבי התנועה החדשה אינו רלוונטי לרבים מאוד המזדהים עם הערכים אותם אמורה המפלגה לייצג
אילן יוגב
תארו לכם שהכנסת הייתה פועלת כמו האח הגדול    לפני כל בחירות תוטל על המשתתפים משימה שבה יצטרכו להביא תועלת    לא תהיה בחירה רק בין שני מועמדים נצחיים אלא אפשר יהיה להדיח את מי שלא ביצע את תפקידו כראוי    אז מה אתם אומרים? תסמסו.
בעז העצני
אהוד ברק מצא סוף סוף אג'נדה ואינו חדל מלהסית נגד המתנחלים    העיתוי המעולה של הקירבה לאזכרת רבין איפשר להחיות את ההסתה הוותיקה נגד ציבור שלם    הסיבה לכך היא מצבו האבוד של השמאל בבחירות. העלייה הצפויה של נתניהו מטריפה את מתחריו ובנסיונם למנוע זאת הם מסיתים, מכפישים, זורעים שנאה, הורסים את צה"ל, ומזניחים כל משימה אחרת בתקווה לחלץ תגובה קיצונית אלימה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il