הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הפועל הודיעה רשמית לשכטר שהוא לא יימכר

למרות השמועות על מעבר של החלוץ למכבי או חיפה, האדומים נוקטים עמדה. בפגישה בין רמון לעידו חג'ג' הוחלט ששכטר יישאר בחודורוב עד לסיום העונה ולא יישוחרר למועדון אחר

טליה סלנט
טליה סלנט  01.09.13 - 16:44
הנושא הבוער בהפועל תל אביב אחרי ה-2:0 להפועל באר שבע לא דווקא היה היכולת הנוראית, או אולי העובדה שכבר שני משחקים הקבוצה לא הבקיעה שער. מדובר בפרסומים ובשמועות על מעבר אפשרי של איתי שכטר ליריבה הגדולה, מכבי תל אביב. אבל אחרי פגישה בין הבעלים חיים רמון לבעל המניות עידו חג'ג', הוחלט שהחלוץ לא ישוחרר.

בחודורוב מתעקשים שהחלוץ לא יימכר, בעיקר בשל החשש מתגובת האוהדים שמימנו חלק מעסקת הקניה שלו ובנוסף העלו את מחירי המנויים בשמונה אחוזים. "מבחינה כלכלית זה צעד נכון שיכול לעזור מאוד למצב של המועדון, אבל האוהדים מתעקשים שלא, ולכן יהיה קשה מאוד לעשות את זה", אמרו גורמים בכירים בהפועל.

חברי ההנהלה ובעלי המניות קיבלו מסרים חריפים מהאוהדים שלא למכור את שכטר - דרך אלפי הודעות ברשתות החברתיות ובטלפונים - ובנוסף הוציאה אמש העמותה הודעה רשמית ובה היא קוראת לבעלי המניות לעמוד בהתחייבויותם למועדון. גורמים בקרב האוהדים הוסיפו: "למכור את שכטר זה פשוט לרמות את הקהל וגם את הצוות המקצועי. זאת ממש התאבדות ואם המהלך הזה יצא לפועל, הוא יגרור תגובה קשה מאוד מצד האוהדים".

למרות הטירוף סביב הנושא, מבחינה מקצועית האכזבה משכטר גדולה במועדון: "הוא לא דומה לעצמו בכלל, ויכול להיות שכל הדיבורים השפיעו עליו. יחסית למה שהשקיעו בו, כרגע הוא נותן על המגרש בדיוק את ההיפך".

האווירה בקרב כל הקבוצה הייתה קשה, כשהשחקנים מרגישים את הלחץ הגדול בו שרוי המועדון. "יש כאן שחקנים טובים אבל שום דבר לא מתחבר", סיפרו כמה מהשחקנים. "כולם מאכזבים בינתיים גם כי אנחנו לא משחקים מספיק יחד, אבל צריך לתת לנו זמן".