X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
BWise ו-Atheeb Netsol מארחות שולחן עגול בריאד: פרקטיקות מיטביות משולבות של ממשל, ניהול סיכונים וציות בסביבות רגולציה מורכבות מעוררות דיונים ערים
▪  ▪  ▪

BWise, חברת בת של NASDAQ OMX והספקית המובילה של תוכנת ממשל, ניהול סיכונים וציות לתאגידים (eGRC), אירחה שולחן עגול ביחד עם השותפה העסקית שלה Atheeb NetSol Saudi Company Limited ב-3 בדצמבר בריאד. מומחים מהענף החליפו פרקטיקות מיטביות, עצות מעשיות והתנסויות ביישומים של GRC.
השולחן העגול הפגיש יותר משלושים מובילי מחשבה ובכירים בעסקים מהאזור לדיונים על הסיכונים והאתגרים הכי חשובים שניצבים בפני ארגונים בסביבת הרגולציה העסקית של היום שכל הזמן משתנית. BWise הציגה פרקטיקות מיטביות איך לנהל פעילויות ממשל, ניהול סיכונים וציות לתאגידים (GRC) באופן משולב כדי להפחית את העלויות ואת נטל הציות ולהגביר את השקיפות כשמנהלים את הסיכונים של החברה. BWise גם חלקה פרקטיקות מיטביות, מגמות ואסטרטגיות יישום אחרות שקשורות ל-GRC.
"על סמך בסיס הלקוחות הנוכחי שלנו ומספר הנוכחים הרב בשולחן העגול הזה על GRC, אנחנו רואים בענף ה-GRC בערב הסעודית שוק שמבשיל וצומח מהר. חברות סעודיות מאמצות ויוצרות פרקטיקות מיטביות בענף באמצעות טכנולוגיות GRC מתוחכמות שמאפשרות להן להשיג יותר שליטה על הסיכונים הארגוניים, הפיננסיים וטכנולוגיית המידע החשובים שלהן. האינטראקציה עם קהל של מנהלים בכירים שעוסקים בביקורת פנים, ניהול סיכונים, בקרה פנימית ציות ו-GRC בטכנולוגיית המידע מחברות מובילות בשירותים פיננסיים וענפים אחרים הייתה מהנה מאוד. השותפה המקומית שלנו ANSCL יצרה הזדמנות מצוינת לקשירת קשרים ושיתוף רעיונות באירוע שאורגן היטב. ביחד נמשיך לתמוך בשוק הסעודי במתן שירות ותמיכה ללקוחות שלנו והרחבת בסיס הלקוחות שלנו", אמר רוב ואן סטראטן, סגן נשיא בכיר, BWise .
"זה היה אירוע מוצלח מאוד. בסביבת רגולציה שהופכת יותר ויותר תובענית, המגזר העסקי הדינמי של ערב הסעודית מחפש בלהיטות פתרון לצרכי ה-GRC שלהם. ANSCL ו-BWise ימשיכו להשקיע ולעבוד ביחד כדי לענות על הצורך הזה", אמר זאהיד מירזה, מנהל עסקים ראשי, Atheeb Netsol Saudi Company Limited.
אודות Atheeb NetSol:
Atheeb NetSol Saudi Company Limited היא מיזם משותף בין Atheeb Group, קונגלומרט עסקי גדול שבסיסו בממלכת ערב הסעודית ו-NetSol Technologies, Inc. (Nasdaq:NTWK), חברה רב-לאומית אמריקנית שמספקת פתרונות ושירותי מיחשוב ללקוחות גלובליים. היא משלבת בין הנוכחות המשמעותית והמגוונת של Atheeb Group במזרח התיכון ובין יכולת הספקת המיחשוב הבשלה ומאוד מיומנת והנוכחות הגלובלית של NetSol.
ANSCL משלבת את המומחיות שלה בתחום עם החוזק שלה בפיתוח בחו"ל, כדי לספק שירותי פתרונות מחשוב ברמה עולמית שמאוד משתלמים ללקוחותיה במגזרים שונים, בתחומי הפיננסים, ביטוח, בנקאות, תקשורת, בריאות, מימשל, ביטחון וייצור. למידע נוסף, בקרו באתר [קישור]
אודות BWise:
BWise, חברה של NASDAQ OMX, היא ספקית גלובלית מובילה בתוכנת ממשל תאגידי, ניהול סיכונים וציות (GRC). פלטפורמת ה-GRC BWise(R) המבוססת על מורשת חזקה בניהול תהליכים עסקיים, מספקת לחברות פתרונות תוכנה מוכחים נחשבים מאוד לניהול סיכונים, בקרה פנימית, ביקורת פנימית, ניהול ציות ומדיניות, GRC של מיחשוב וניהול ביצועי קיימות.
הפתרונות מקצה לקצה של BWise תומכים ביכולת של הארגון להבין, לעקוב, למדוד ולנהל סיכונים ארגוניים חשובים. BWise עוזרת לחברות להיות באמת בשליטה על-ידי איזון הביצועים מול הסיכונים הפיננסיים וסיכוני המוניטין שלהן, שיפור האחריות התאגידית והגדלת היעילות הפיננסית, האסטרטגית והתפעולית. באמצעות BWise, ארגונים יכולים לציית ביעילות לתקנות נגד שחיתות כגון FCPA וחוק השוחד הבריטי, חוק סרבנס-אוקסלי, חוקי המימשל התאגידי האירופאים, ISAE3402/SAS-70, PCI-DSS, Solvency II, באזל II ו-III, דוד-פראנק, תקני ISO ורבים אחרים.
משרדי המכירות, השירות והתמיכה של BWise ברחבי העולם דואגים לצרכי ה-GRC של מאות לקוחות, ביניהם:
adidas, AEGON, AG2R La Mondiale, Ahold, AngloGold Ashanti, Carnegie, Health Alliance Plan (HAP) of Michigan, Liebherr, Marathon Oil, Southern Company, Swiss Life, Transcontinental.
למידע נוסף, בקרו באתר www.bwise.com. עקבו אחרינו בלינקדאין, פייסבוק וטוויטר.
אודות NASDAQ OMX:
NASDAQ OMX Group, Inc., הממציאה של הבורסה האלקטרונית, מניעה כלכלות באמצעות טכנולוגיות מהפכניות לכל מחזור החיים של עסקה – מניהול סיכונים דרך המסחר והמעקב ועד לסליקה. בארה"ב ובאירופה אנחנו הבעלים והמפעילים של 26 שווקים, שלוש מסלקות וחמישה גופי משמורת ניירות ערך מרכזיים התומכים במניות, אופציות, השקעות עם הכנסה קבועה, נגזרים, סחורות, חוזים עתידיים ומוצרים מובנים. הטכנולוגיה שלנו, המסוגלת לעבד יותר ממיליון מסרים בשנייה במהירויות של פחות מ-40 מיקרו שניות עם זמן פעולה תקינה של 99.999%, מניעה יותר מ-70 בורסות ב-50 מדינות מפותחות ומתפתחות אל העתיד, ומבצעת אחת מכל עשר עסקות בניירות ערך בעולם. מוצרי הנתונים והמדדים הכלל עולמיים עטורי הפרסים שלנו הם אמות המידה בענף הפיננסים. כביתן של 3,400 חברות רשומות עם שווי שוק של 6 טריליון דולר שהחידושים שלהן מעצבים את העולם, אנו נותנים לרעיונות של מחר גישה להון היום. ברוכים הבאים למקום שבו העולם קופץ קפיצה גדולה קדימה, כל יום. ברוכים הבאים למאה של NASDAQ OMX. לפרטים נוספים, בקרו באתר www.nasdaqomx.com. עקבו אחרינו בפייסבוק
([קישור]
ובטוויטר ([קישור]). (סימול: NDAQ ומשתתפת במדד S&P 500)

תאריך:  17/12/2013   |   עודכן:  17/12/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חדשות BWise: ניהול סיכונים וציות לתאגידים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף מואב
סקר: יותר מ-60% מהארגונים ממקמים את ה- Predictive Analytics בעדיפות השקעה גבוהה
אסף מואב
בתפקידיה הקודמים שימשה גרוס כארט דירקטור ואף החזיקה בסטודיו עצמאי לעיצוב חווית משתמש
עדנה דור-און
מטופלים מסדנת היצירה של המרכז לבריאות הנפש טירת כרמל התלהבו מסיור אמנותי בעין הוד
שי מירון
מינויים חדשים בסאנדיסק: שחר בר-אור מונה למנכ"ל סאנדיסק ישראל והדר בן-משה מונתה למשנה למנכ"ל סאנדיסק ישראל
אסף מואב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il