X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רשת ביתילי בשיתוף פעולה ייחודי עם מעצב בתי המלון הבינלאומי אנדראס נוידהם. מציגה קולקציית 'קפסולה' בעיצובו בהשראת 'פנטזיית בית מלון' בסך השקעה כולל של כ-2 מיליון ש"ח
▪  ▪  ▪
הקולקצייה בעיצובו של אנדראס נוידהם [אסף פינצ'וק]

ביתילי, הרשת הגדולה והמובילה לריהוט ועיצוב הבית בישראל, החלה בימים אלה בשיתוף פעולה ייחודי עם המעצב הבינלאומי אנדראס נוידהם.
נוידהם, אחד ממעצבי בתי המלון המובילים בעולם, נבחר לעצב לראשונה קולקציית קפסולה של רהיטים בהשראת 'פנטזיית בית מלון' שתימכר החל מהחודש בסניפי הרשת.
עם פתיחת שנת 2014 בחרה רשת ביתילי לשלב אדריכלים ומעצבים במערך השיווק וליצור 'פרזנטורים' לכל נושא. זה החל עם האדריכל פיני מידן בקמפיין השטיחים, האדריכלית ומעצבת הפנים אפרת קיסוס מקליס בקמפיין חדר השינה והחודש עם האדריכל הבינלאומי אנדראס נוידהם בנושא מערכות הישיבה.
לדברי עופר איתני, יו"ר קבוצת EFD (איתני פישמן עיצובים) ומבעלי הרשת: "מדובר במהלך שהחל ב2010 עם 'בית ישראלי לעיצוב' ובחירת הפרזנטורים מיה דגן והמעצב דניאל חסון. לכל נושא או חודש יתלווה מעצב או אדריכל שהמסרים יבואו מפיו. הרעיון הוא ליצור תקשורת אינטימית יותר מול הלקוח ולאפשר נופך פרסונאלי ואיכותי".
”Make your suite at home”
ענף המלונאות עבר שינויים גדולים בתחום עיצוב הפנים בשנים האחרונות - מחללי ענק לאירוח תיירים מזדמנים שבאו להתארח ללילה או שניים, הפכו לבתי מלון המדמים בית מפואר עתיר חללי נוחות ופינות רביצה המשמשים כמקום בילוי בפני עצמו.
מבדיקה שערכה ביתילי נמצא שמרבית הישראלים אוהבים להרגיש מפונקים, מטופחים ו"עשירים", אך עם זאת נינוחים והיו רוצים בית כמו סוויטה של מלון.
לדברי עופר איתני: "כמי שנחשב לאחד המעצבים הטובים והמובילים בתחום בתי המלון ושהחל דרכו כמעצב רהיטים, הבחירה באנדראס הייתה לנו טבעית מאוד. נוידהם מביא עמו את עולם הפנטזיה של בתי המלון עם המקצוענות של עיצוב הרהיטים ושילוב החומרים הנכון.
כמו-כן, בכדי לחזק ולהמשיך את הערך המרכזי שמוביל את ביתילי - ״בית ישראלי לעיצוב״, היה לנו חשוב לשתף פעולה עם אדריכל מומחה המכיר היטב את מאפייניו ורצונותיו של הקהל הישראלי".
קולקציית הקפסולה שעוצבה לרשת ביתילי תואמת את 'הפנטזיה הישראלית', משלבת את איכויותיו של אנדראס ונשענת על קונספט העיצוב המרכזי - "Make your suite at Home".
"עיצוב הקולקציה החדשה מותאם לטעם הישראלי המחפש חום, נוחות ופרקטיות מחד ותחושת יוקרתיות המדמה שהייה בחדר מלון מפואר מאידך. הרעיון המרכזי מאפשר לצרכן הישראלי לעצב את ביתו כאילו הייתה זו סוויטה אקסקלוסיבית", מציין איתני.
על הקולקציה...
מדובר בקולקציית רהיטים הרמונית בעלת צורות פונקציונאליות וקווים ישרים, המשלבת חומרים המעניקים יוקרה וחמימות בו זמנית.
מנעד הצבעים של הקולקציה החדשה נע בין גווני אפור ובז' עם נגיעות קלות של סגול, בורדו ושחור. הבדים בעלי מרקם רך ונעים ועם זאת פרקטי ורחיץ.
הקולקציה כוללת מערכת ישיבה פינתית (דגם נוהו), כורסאות (דגמי נובי וקליפר), פינת אוכל (דגם סאקס), כסאות (דגם קליפר), שולחן עבודה (דגם סאקס) ומנורת תלייה (דגם קלאבין).
Andreas Neudahm
אנדראס נוידהם, אחד ממעצבי בתי המלון המובילים בעולם, אחראי על עיצובם של בתי המלון החדשים של רשת פתאל והאחרון שבהם הרודס ים המלח.
את דרכו בעולם עיצוב הפנים החל נוידהם כשהיה בן 21 בלבד כשהתבקש לעצב את Ramada, מלון של חברו הטוב שלימים הפך לרשת מלונות גדולה. נוידהם, יליד גרמניה, מעצב למעלה מ25 שנה ועומד מאחורי עיצובם של יותר מ450 בתי מלון באירופה, בארה"ב, באסיה ובאפריקה, בניהם Leonardo, Park Inn, Holiday Inn, Marriott, Accor, Mercure, Crown Plaza, Best Western, Club Med ועוד.

תאריך:  05/02/2014   |   עודכן:  05/02/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 עופר איתני
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאור חגי
מיכל זילבר
עובדי חטיבת הפיתוח של NSN ישראל (Nokia solutions and Networks) הקימו את חברת Atrinet
שי מרון
במקביל להשקת תו התקן החדש שיהפוך לסטנדרט תעשיה הבוחן את איכותם של המקרנים, השיקה אפסון ישראל קו מקרנים חדש המיועד לשווקים הביתיים, העסקיים והמסחריים
איריס ויינשטיין
מסייעת להגביר את הנצילות והאמינות במרכזי הנתונים העולמיים שלה    תוכנה חדשנית של CA מסייעת לשפר את צריכת החשמל באחת מסביבות המיחשוב התובעניות ביותר בעולם
סיגל אוברמן
"סודות הכיתה הרומנטית" של הסופרת חיה גליק, להתמודדות עם דילמות בגיל ההתבגרות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il