X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
יצרנית השעונים 4N תציג חווית תלת ממד חדשה בתערוכת באזל וורלד 2014 באמצעות ה- FashionLab של דאסו סיסטמס
▪  ▪  ▪
לוגו דאסו סיסטמס  [לוגו רשמי]

כנס השעונים והתכשיטים הבינלאומי BaselWorld2014 ייערך השנה בין ה-27 במרץ ל-3 באפריל. בין החברות השונות המציגות בכנס תהיה גם חברת 4N אשר תציג מיצג בתלת ממד ללא משקפיים, באיכות אולטרה HD, שכולו בנוי מתוכן תלת ממד וירטואלי.
הסרטון הופק הודות לשותפות ארוכת הטווח בין המעצב והבעלים של 4N ובין קבוצת FashionLab מבית דאסו סיסטמס, אשר הביאה את החברה ליישום אפליקציות תלת ממד חדשניות כדי להציג את השעונים שלה, על בסיס טכנולוגיות פורצות דרך.
הסרט האומנותי שיוצג בתלת ממד תוך שימוש בתוכן וירטואלי בדוכן של חברת 4N, נוצר הודות לאפליקציות שפותחו במסגרת ה- FashionLab. היצירה תוצג על גבי מסך מיוחד הנקרא Auto Stereoscopic. מסך זה מאפשר לצפות בתלת ממד ישירות, ללא צורך במשקפי תלת ממד. מסכים מסוג זה מיוצרים על-ידי החברה הצרפתית ALIOSCOPY, והוא אחד מהפיתוחים המתקדמים ביותר בתחום התלת ממד והאולטרה HD.
ה- FashionLab של חברת דאסו סיסטמס הוקם בשנת 2012 כאינקובטור טכנולוגי המותאם למעצבים. חזון ה-FashionLab הוא להוות צומת דרכים בין עולם היוקרה ועולם התלת ממד הוירטואלי, תוך שילוב היצירתיות ההנדסית של דאסו סיסטמס עם כושר האמצאה האמנותי והידע התעשייתי של המעצבים. מטרת המעבדה היא ליצור חוויות חדשות בתלת ממד עבור עולם מוצרי היוקרה, האופנה, עבור חברות ייצור שעונים ועוד, אשר ישלבו כלי עיצוב, כלי הדמיה ופלטפורמות שיתופיות הדרושות ליצירת קולקציות שלמות. חברת 4N, ובעליה פרנסואה קוונטין, מייצרת שעוני יוקרה במראה פשוט והייטקיסטי. החברה משתפת פעולה עם דאסו סיסטמס וה-FashionLab מתחילת דרכה
כעת כאמור, הודות לשילוב בין מספר טכנולוגיות חדשניות – הקונספט הייחודי של שעון ההיי-טק 4N-MVT01/D01, והתצוגה הנומרית שלו, יצירת תוכן תלת ממד ריאליסטי באמצעות FashionLab, ומסך התלת ממד ללא משקפיים של חברת ALIOSCOPY – המבקרים יוכלו להיחשף לתמונות תלת ממד מרשימות וייחודיות כפי שלא נראו מעולם.
דאסו סיסטמס ישראל הוא הסניף הישראלי של חברת התלת ממד Dassault Syst?mes, המספקת לעסקים ולאנשים כלים ליצירת עולמות וירטואליים לדמיין חידושים ברי קיימא. פתרונות ה-3DExperience של החברה משנים את הדרך בה מתכננים, מייצרים ומסופקים מוצרים. הפתרונות המשולבים של דאסו סיסטמס מקדמים אימוץ של חדשנות חברתית, ומרחיבים את האפשרויות לשפר את העולם האמתי באמצעות העולם הווירטואלי. הקבוצה מביאה ערך ליותר מ-190,000 לקוחות מכל הגדלים, בכל התעשיות, ביותר מ-140 מדינות.
CATIA, DELMIA, ENOVIA, SIMULIA, SolidWorks, 3DVIA, GEOVIA, EXALEAD, 3DSwYm ו-Netvibes הם סימנים מסחריים רשומים של דאסו סיסטמס או של חברות הבנות שלה בארה"ב ובמדינות נוספות.

למידע נוסף על דאסו סיסטמס ישראל בקרו באתר:
תאריך:  27/03/2014   |   עודכן:  26/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי מירון
סקר סינריון ו- HRus: למעלה מ-75% מהארגונים משתמשים ברשתות החברתיות לגיוס עובדים, לינקדאין היא הרשת המובילה בנושא והמשתמשים הכבדים באמת נמצאים בהייטק
שי מירון
‏Deutsche Telekom מכריזה על תחרות חדשנות ליזמים: Telekom Innovation Contest 2014
יעל ניסקי
מנוע עתיר ביצועים מבוסס התנהגות לסיכול התקפות DDoS ושבבי ASIC ייעודיים עוצרים סוגים רבים יותר של התקפות במהירות גבוהה עד פי 10 בהשוואה למתחרים
טל הלר
סרגון זכתה במכרז בהיקף של מיליוני דולרים להקמת רשת התקשורת של ONGC - חברת חיפושי הנפט הגדולה בהודו
יעל ניסקי
רמי וכנר מונה לסמנכ"ל שיווק ומכירות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il