X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
אבי חסון, המדען הראשי משרד הכלכלה, אמר במעמד חלוקת הפרס בכנס ננו-ישראל: "קיולייט נונטק מגלמת שילוב מנצח של טכנולוגיה פורצת דרך שמקורה מהאוניברסיטה העברית ושת"פ עם חברה בינלאומית מובילה"
▪  ▪  ▪
קיולייט ננוטק מקבלת את פרס חברת הננוטק המובילה של השנה [יח"צ]

חברת קיולייט ננוטק, המפתחת מוצרים המבוססים על ננו-חלקיקים מוליכים למחצה לשימוש במסכי תצוגה ובגופי תאורה חסכוניים מסוג LED, נבחרה כחברת הננוטכנולוגיה המובילה של השנה בכנס ננו-ישראל 2014. קיולייט ננוטק נוסדה בשנת 2009 על-ידי פרופסור אורי בנין כחברת בת של יישום, חברת מסחור הטכנולוגיה של האוניברסיטה העברית בירושלים.
בהתייחסו לסיבות לבחירת קיולייט ננוטק, אמר אבי חסון, המדען הראשי של משרד הכלכלה, במעמד חלוקת הפרס: "קיולייט ננוטק מגלמת שילוב מנצח של טכנולוגיה פורצת דרך שמקורה מהאוניברסיטה העברית ושת"פ עם חברת מרק הגרמנית, חברה בינלאומית מובילה. קיולייט ננוטק, שהוקמה בתוך האוניברסיטה, משקפת את החדשנות וההבטחה של סקטור הננוטכנולגיה בישראל."
פרופסור אורי בנין, המייסד והמדען הראשי של קיולייט ננוטק, אמר: "אנו גאים על כך שנבחרנו לחברת הננוטק הטובה של השנה על-ידי וועדה של מומחים. בשנה האחרונה הגענו להשגים מרשימים הכוללים הדגמת הוכחת היתכנות של הטכנולוגיה המשפרת את מרחב הצבע של צגים שטוחים והמייעלת את הניצולת האנרגטית. משום כך, הטכנולוגיה שפיתחנו יכולה להגדיל משמעותית את זמן הסוללה של מוצרים ניידים תוך כדי העצמת חווית הצפייה של המשתמש. כמו-כן, לפני מספר חודשים הרחבנו את השת"פ האסטרטגי שלנו עם חברת מרק, ענקית הכימיה והתרופות הגרמנית, אשר הגדילה את אחזקותיה בקיולייט, וגם הקמנו אתר מו"פ חדש הנמצא במגמת התרחבות בקמפוס ספרא גבעת רם של האוניברסיטה העברית בירושלים ובו מועסקים כיום כ-20 עובדים. כל אלה מקדמים אותנו לקראת מסחור הטכנולוגיה החדשנית שלנו המבוססת על ננו חלקיקים לדור הבא של צגים שטוחים ותאורה חסכונית".
קיולייט מפתחת ננו חלקיקים יחודיים עם תכונות אופטיות ואנרגטיות ייחודיות. החברה מפתחת מספר מוצרים המבססים על חלקיקים אלה ובהם טכנולוגיות שעתידות לשנות את מנגנון הפעולה של מסכים שטוחים וכן גם של פילם אופטי המכיל את הננו-חלקיקים הייחודיים של קיולייט, שמשפר את צריכת האנרגיה של מסכי LCD. החסכון באנרגיה יגדיל משמעותית את זמן הפעולה ללא טעינה של מכשירים ניידים, ויפחית כמעט בחצי את צריכת האנרגיה של טלויזיות. הפילם האופטי גם מגדיל את טווח ואיכות הצבעים של המסך ובכך משפר משמעותית את חווית הצפייה של המשתמש.
אודות קיולייט ננוטק
קיולייט ננוטק נוסדה ב-2009 והיא מפתחת חומרים ויישומים המתבססים על ננו-גבישים מוליכים למחצה. לקיולייט ננוטק צוות טכנולוגי ראשון במעלה המשלב מומחיות, ניסיון וחדשנות בננו-מדע וננוטכנולוגיה לצורך פיתוחים בתחומי תאורה כללית, מסכי תצוגה ועוד. החברה מבוססת על טכנולוגיה שפותחה על-ידי פרופסור אורי בנין, המייסד המדעי של קיולייט ננוטק. פרופסור בנין מהמכון לכימיה והמרכז לננו-מדע וננוטכנולוגיה באוניברסיטה העברית, הוא אחד המדענים המובילים בעולם בתחום הננוטכנולוגיה, ומתמחה בכימיה ופיזיקה של ננו-חומרים ובאלקטרו-אופטיקה, פרטים נוספים על-אודות החברה באתר www.qlightnano.com. פרטים נוספים על המחקר: [קישור]/
אודות יישום
יישום, החברה לפיתוח המחקר של האוניברסיטה העברית בירושלים בע"מ, אחראית בלעדית למסחור הטכנולוגיות והפטנטים שמקורם באוניברסיטה העברית. החברה, שהוקמה בשנת 1964, נחשבת כיום לאחת המובילות בעולם בתחומה. יישום רשמה למעלה מ-8,100 פטנטים על 2,300 המצאות בכל תחומי הטכנולוגיה והביוטכנולוגיה. כשליש מהפטנטים מוסחרו, ומוצרים המבוססים עליהם נמכרים בלמעלה מ-2 מיליארד דולר בשנה. ליישום 80 חברות פורטפוליו המבוססות על המצאות חוקרי האוניברסיטה, ביניהן מוביל-איי, בריפקם, קולפלנט וביוקנסל. ליישום הסכמי שיתופי פעולה עם חברות בינלאומיות מובילות דוגמת נוברטיס, רוש, ג'ונסון אנד ג'ונסון, טבע, מרק, גוגל, אדובה מונסנטו, סינג'נטה, וילמורין ועוד רבים נוספים. לפרטים נוספים www.yissum.co.il.

תאריך:  30/03/2014   |   עודכן:  30/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קיולייט ננוטק נבחרה כחברת הננו של השנה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדי וילד
עדי וילדר
דגם נעלי ה'סקאוט' הינו השקה מחדש של הדגם המצליח של שנות השמונים, של נעלי הרים, העשויים מקנבס
איילת אליעזרי
לקראת החג ובכלל - סירופ אל צירות של הדס - מפעוטות ועד מבוגרים    פורמולה צמחית ייחודית, פעילה ומרוכזת המעודדת את הפעילות הטבעית
אליעזרי איילת
לאחר 9 שנות מחקר, בעלות של 20 מיליון שקל, מושקת הודיה SUPER SLIM לתחושת שובע וירידה במשקל!    בעלת אפקטיביות מוכחת קלינית ומאושרת על-ידי משרד הבריאות!
איילת אליעזרי
לקראת חג האביב ו"הניקיונות" - משיקה CUCCIO מקליפורניה ארה"ב ערכת הלבנה לציפורניים על טהרת המיקרו קריסטלים
ערכה ייחודית להלבנת הציפורן - "Nail whitening paste" הכוללת מברשת ייעודית וקרם הלבנה לציפורן    ניקוי, הבהרה, הלבנה ויצירת מראה בריא, לפני מריחת הלק או ללא - למראה טבעי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il